Bekijk originele versie : Brengt Balkenende Nederland in gevaar?
Balkenende is op visite bij Bush, ongetwijfeld zullen ze het hebben over de gebeurtenissen in Spanje en de terugtrekking van de militairen uit Irak.
Moeten de nederlandse soldaten terug, of moeten ze blijven tot 1 juli a.s. en dan terug?
Balkenende wil niet wijken voor terrorisme, maar het volk (aldus een enquette van RTL4) wil dat de soldaten terug komen uit angst voor een aanslag in Nederland.
Brengt Balkenende ons in gevaar?
Origineel gepost door Sanchez
natuurlijk brengt die rat nederland in gevaar, als straks hier een trein wordt opgeblazen dan is hij daar zwaar medeverantwoordelijk voor
Je hebt dus ja gezegd, heb je ook de poll. ingevuld?
Origineel gepost door wtc
Ik denk eerder dat bepaalde mensen die hier in Nederland verblijven een gevaar zijn.
O ja? Moet ik jou ook beschouwen als loslopend gevaar?
Origineel gepost door Sanchez
yep, ik heb de pol ingevuld ;)
thank u! ;)
sahira hij is ingevuld.:D
Origineel gepost door wtc
Nee, want ik zit nu in mijn cel
:D Dan was je een loslopend gevaar, goed zo! Mooi laten zitten zou ik zeggen! :D
(wat een leven...in een cel lekker internetten.. :rolleyes: )
Origineel gepost door a3ir
sahira hij is ingevuld.:D
Shoukran! ;)
Origineel gepost door jacko
Is het niet AlQaida die een gevaar vormt?
Dat was mijn vraag niet, Jacko.
appie666
15-03-2004, 23:50
Is het niet AlQaida die een gevaar vormt?
Die vormt pas een gevaar, als je de kwaadwillige vijand van hun, Amerika, helpt en steunt, politiek en/of militair.
Het is een oorlog, tussen 2 kwaadwilligen, die onschuldigen vermoorden, regels aan hun laars lappen, dus aan welke kant moet 'Nuchter Nederland' staan?
Geen van beide kanten, vind ik.
Nimmer hoor ik Balkende praten over de voedingsbodem van het terrorisme, het is aanpakken en bestrijden van terrorisme, terwijl hij zelf bezig is met het steunen van terroristen (Amerika), dus een beetje 'hypo' van balkenende, en eenzijdig.
Want heel politiek Nederland, bekijkt alleen een kant van de medaille!
appie666
16-03-2004, 00:08
Wat een onzin, de hele Nederlandse politiek...
er was maar een kleine meerderheid voor steun aan de oorlog tegen Irak...
En was het niet OBL die begonnen is met aanslagen tegen de VS in Nairobi en de Twin Towers?
Was de VS daarvoor bezig met het vermoorden van onschuldige Moslims?
AlQaida zaait en oogst, je moet de rollen niet omdraaien...
De hele Nederlandse politiek die aan de macht is ja, Vvd en CDA, niet de oppositiepartijen.
Maar dit terzijde.
Alvorens Al-Qaeda die aanslagen pleegde, steunde Amerika Israel, die op haar beurt, duizenden moslims afslacht(te), stierven er een miljoen kinderen in Irak, ten gevolge van de embargo van Amerika.
En de 3000 Amerikaanse soldaten, die verbleven in Saudie Arabie, terwijl ze daar niets te zoeken hadden.
Bovendien, mag ik je er even aan herinneren, Was het legioen van Osama in het begin niet door de CIA opgekweekt en gefinancierd?
Zij zijn zelf schuldig, aan de ontwikkeling van deze, in door hun ogen gezien, moordmachine, alleen heeft deze machine, NU een andere vijand in het vizier, niet een beetje hypocriet van Amerika?
appie666
16-03-2004, 00:28
Zo werkt de democratie nu eenmaal.... toch beter om partijen die gekozen zijn aan de macht te hebben dan dictators of religieuze dictators... niet?
Het was niet alleen een embargo van de VS, het was een embargo van de VN en het was Saddam die daar makkelijk een eind aan had kunnen maken door openheid van zaken te geven over zijn wapens. Saddam vermoordde zijn eigen kinderen...
En Israel slacht duizenden Moslims af? Sharon is een varken en inderdaad is dit in Sabra en Chatilla gebeurd. Hierin heb je gelijk de VS moet Israel niet meer zo steunen (of in ieder geval ook de Palestijnen serieus nemen)
En wat is er hypocriet aan het vechten tegen je vijand?
En het verblijf van soldaten in SA lijkt mij geen reden om aan het moorden te slaan.... maar ja, ik ben maar een sulletje..... ik ben niet zo agressief...
Dat de vijand, deels door Amerika is ontwikkeld, zegt meer over Amerika, dan over de vijand.
Het is hypocriet, want als de OBL een andere vijand in het vizier zou hebben, dan zou Amerika er geen last van hebben, en Amerika zou OBl misschien zelfs geholpen hebben.
RitaMaria
16-03-2004, 09:37
Ja...
Origineel gepost door appie666
Dat de vijand, deels door Amerika is ontwikkeld, zegt meer over Amerika, dan over de vijand.
Het is hypocriet, want als de OBL een andere vijand in het vizier zou hebben, dan zou Amerika er geen last van hebben, en Amerika zou OBl misschien zelfs geholpen hebben.
Dan hadden de Yanken het inderdaad minder erg gevonden. Maar om nou een terreuroorlog tegen de VS te beginnen, omdat ze soldaten in Saoudi-Arabie hebben gestationeerd gaat me te ver. Pak dan de regering ter plaatse aan, die verlenen de toestemming. Of laten zich omkopen...
edit: Overigens brengt Balkenende niet Nederland in gevaar door soldaten in Irak te houden, hij brengt Irakezen in gevaar door ze terug te trekken!
RitaMaria
16-03-2004, 10:56
Origineel gepost door Erwin
edit: Overigens brengt Balkenende niet Nederland in gevaar door soldaten in Irak te houden, hij brengt Irakezen in gevaar door ze terug te trekken!
Ja..wat zal er vervolgens met Irak gebeuren wanneer de VS en
bondgenoten zich zullen terugtrekken/ Irak verlaten??
Wie zullen hier de macht proberen te/ gaan grijpen??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.