Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mannen?hoe stelen we jullie hartje?

Pagina's : [1] 2 3

sherine
25-10-2002, 15:28

mannen?hoe stelen vrouwen jullie hartje? :Iluvu: wat vind jij nou leuk aan een vrouwtje? waar moet je relatie aan kunnen voldoen? alles wat je absoluut belangrijk vind gooi het eruit. ;) wij vrouwen kunnen daardoor veranderen. :giechel: hahahaha hopelijk word het nog wat he :zwaai:

Onslaught
25-10-2002, 15:38
je moet jezelf zijn begin daar maar mee , en ik zeg neit dat het aan jullie lig nee hoor het lig gewoon aan die sukkels van die players en pooiers dus, maar begin eerst maar een jezelf te zijn en dan als je een winglie ben die hoger is dan een winglie dan heb je kans om mijn hart te stelen maar ja

sherine
25-10-2002, 15:43
hahahaha thanx...... en wat nou als alles goed gaat maar je wil je man wat extra`s geven.verassingen. wat willen mannen zien. op dit forum doen we net of het door de vrouwen komt hihihhhihihi

Onslaught
25-10-2002, 15:48
Origineel gepost door sherine hahahaha thanx...... en wat nou als alles goed gaat maar je wil je man wat extra`s geven.verassingen. wat willen mannen zien. op dit forum doen we net of het door de vrouwen komt hihihhhihihi verassen hahahhaa, ja hallo gekkie als je iemand wil verrassen dan doe je dat uit jezelf je moet of mag creatief zijn andeer wees jezelf, je hoeft hem neit zo te verrassen, want stel als hij teleur is gesteld, en dan wat, ja eigelijk pech, maar toch je kan beter jzelf zijn als jehem verrast, laat ik het zo zeggen wat je denk doe het ook op een leuke en positieve manier en nog iets mannen horen vrouwen te veraseen dan ben je pas een gentlemen maar ja:d :zwaai:

sherine
25-10-2002, 15:53

hahahaha jij bent echt zoooo grappig. whahahaha. jij begrijpt het volgens mij helemaal.

Onslaught
25-10-2002, 15:56
Origineel gepost door sherine hahahaha jij bent echt zoooo grappig. whahahaha. jij begrijpt het volgens mij helemaal. hahahah nou ja je vraag een serieus vraag en geef een serieus antwoord gekkie en dan ga je nog lachen hahahaha maar js wel goed als je maar lol heb :giechel: :zwaai: he

sherine
25-10-2002, 16:00
whahaha. ik heb altijd lol.ik lach altijd. daarom volgens mij denkt me mannetje dat ik hem altijd in de maling neem.whahha dus daarom moet ik het ook goed maken. maar bedankt voor je mooie tip hoor. je bent een poepie

Onslaught
25-10-2002, 16:01
Origineel gepost door sherine whahaha. ik heb altijd lol.ik lach altijd. daarom volgens mij denkt me mannetje dat ik hem altijd in de maling neem.whahha dus daarom moet ik het ook goed maken. maar bedankt voor je mooie tip hoor. je bent een poepie geen dank meid en sukse ermee hahahah giechelbeest hahaha en peace en ciao :zwaai: :D :giechel:

sherine
25-10-2002, 16:04
mijn ogen glinsteren nooit. ik krijg of chineze ogen of traan ogen van het lachen.ik krijg altijd een kleur op me gezicht.hmmmz.me ogen verkleuren wel.dan moeten we het daar maar mee doen he. WIE GELOOFT ER IN DE WARE???????

Onslaught
25-10-2002, 16:06
ik en ik denk ook de rest of neit jij neit dan??

sherine
giegelbeest??????? dat komt zo mannelijk over man hahahahaha

Tnawie
Origineel gepost door Onslaught je moet jezelf zijn begin daar maar mee , en ik zeg neit dat het aan jullie lig nee hoor het lig gewoon aan die sukkels van die players en pooiers dus, maar begin eerst maar een jezelf te zijn en dan als je een winglie ben die hoger is dan een winglie dan heb je kans om mijn hart te stelen maar ja Het ligt ook aan de meisjes, ze3maa jongens zijn de enigen dieplayen :iblies: . Geloof mij nou maar, mijn maroc vriendinen vertellen mij eg alles. De meesten hebben in ieder stad een vriendje, waarmee ze zelfs seks hebben. En daar waar ze wonen hebben ze een vaste serieuze vriendje die niet eens hun handje vast mag houden. Omdat ze van plan zijn met diegene te gaan trouwen. :iblies:

sherine
25-10-2002, 16:09
tsja maar dat zijn die marokkanen weer he hahahahaha nederlandse egyptische meisjes doen dat soort dingen niet. hihihihihi ik ben een lachenbekkie jah.........geen giegelbeest. ik ben niet behaard en niet breed jah.hahahahaha even seriues.hoe weet je nou of iemand vreemdgaat?????? hmmmmmmz onderzoek als iemand ze afspraken niet nakomt.anders zoent.begint te veranderen

sherine
25-10-2002, 16:13
ik geloof nog niet in de ware!!!!!!! geen enkele relatie is perfect. maar op elk potje past een deksel dat cker

sherine
25-10-2002, 16:18

hmmmmmmzzzz okay

Pagina's : [1] 2 3