Bekijk originele versie : Belastingvraagje
MaRoCcInA
16-01-2009, 22:34
Stel je hebt werk (Je hebt daarvoor een belastingformulier moeten tekenen (Loonheffingskorting, ja) . Je wou er weg. Je hebt gesolliciteerd naar een andere baan en je bent daar aangenomen en je hebt daar belastingformulier ingevuld (Ook loonheffingskorting, ja) en per (De datum dat ik weg ga bij die andere baan).
Nu heb ik dus al die nieuwe formulier ingevuld en ik ben nog niet in dienst maar ik wil er niet meer heen en ben toch van plan om te blijven bij de baan die ik nu heb. Heeft dat gevolgen bij belasting?
Ik denk dat het totaal geen gevolgen heeft want bij die ene baan heb je toch nooit gewerkt. Als je daar nooit hebt gewerkt heb je toch ook geen belasting betaald.
Nefertari
16-01-2009, 23:07
Stel je hebt werk (Je hebt daarvoor een belastingformulier moeten tekenen (Loonheffingskorting, ja) . Je wou er weg. Je hebt gesolliciteerd naar een andere baan en je bent daar aangenomen en je hebt daar belastingformulier ingevuld (Ook loonheffingskorting, ja) en per (De datum dat ik weg ga bij die andere baan).
Nu heb ik dus al die nieuwe formulier ingevuld en ik ben nog niet in dienst maar ik wil er niet meer heen en ben toch van plan om te blijven bij de baan die ik nu heb. Heeft dat gevolgen bij belasting?
Neen, in principe zijn er geen gevolgen. Je hebt niet gewerkt bij die andere werkgever, er is geen loon betaald en dus ook geen loonheffingskorting toegepast. Niets aan de hand dus.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.