Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 3 minuten stilte, deed jij eraan mee?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Bahjaouia
15-03-2004, 22:12

Deed jij vandaag mee aan de 3 minuten stilte? Ikke NIET! Ohhhh ohhhh wat een schande....schaamteloos was ik, zo werd ik aangekeken! Waarom zou ik 3 minuten stilte moeten houden? Er vallen dagelijks doden door terreur, kijk in Afghanistan, Palestina, Irak enz. enz. Ook de dag na 11 september moesten we op school drie minuten stil zijn....zijn deze levens soms meer waard dan andere levens? NEEE!!!! Voer een stiilte in voor alle doden die dagelijks vallen door terreur...en niet alleen op deze bewuste dagen! Ieder mensenleven is evenveel waard.... Hoe denk jij erover? Enne ik zou je vriendelijk willen verzoeken het netjes te houden!!! :rolleyes:

a3ir
15-03-2004, 22:15
zou als jij t netjes houd zeker ,kon jij uit recpect niet eens 3min stil zijn:stomp:

Bahjaouia
15-03-2004, 22:17
Origineel gepost door a3ir zou als jij t netjes houd zeker ,kon jij uit recpect niet eens 3min stil zijn:stomp: En nu in het Nederlands s.v.p. :rolleyes:

a3ir
15-03-2004, 22:22
wolverin, zwijgen zal ik nooit tegen mensen die denken dat ze altijd gelijk hebben.als je wilt zwijgen doe t zelfmaar. ik moet met je eens zijn anders moet ik zwijgen. ga leven

DonAgewan
15-03-2004, 22:24

Origineel gepost door Wolverine Wees jij dan 3 minuten stil bij elk slachtoffer dat er per dag valt door de kruisvaarders. Of anders gezegd zwijg dan heel je leven. Het staat een beetje raar als je hele omgeving stil staat en jij huppelt daar vrolijk rond vind je niet?

Bahjaouia
15-03-2004, 22:26
Origineel gepost door DonAgewan Het staat een beetje raar als je hele omgeving stil staat en jij huppelt daar vrolijk rond vind je niet? Beetje kortzichtig, vindt je niet!? :rolleyes: Je kan er ook GEWOON niet aan mee doen....dat heeft niks met vrolijk rondhuppelen ofso te maken....vind je niet :rolleyes:

lala_lahroussa
15-03-2004, 22:28
oepsss ik wist niet dat er drie min stilte werd gehouden. :eek: anders zou ik het wel gedaan hebben :o :zwaai:

a3ir
15-03-2004, 22:39
wolverin ooit van dyselexie gehoord.

a3ir
15-03-2004, 22:42
ten tweede heb ik al zelf gezegd dat als we voor iedere slachtofer 3 min stil blijven staan de rest van onze leven kunnen staan.i got it did you:D

Bahjaouia
15-03-2004, 22:43
Origineel gepost door a3ir wolverin ooit van dyselexie gehoord. Je bedoelt volgens mij dyslexie en Disneyland!! Enne als je niks nuttigs te melden hebt...ga dan knikkeren ofso

Bahjaouia
15-03-2004, 22:44
MENSEN HOU HET BIJ DIT ONDERWERP A.U.B. VOOR DE REST: BEDANKT VOOR JULLIE MENING!

a3ir
15-03-2004, 22:45
ga jij maar knikkeren,daar ben ik te oud voot tenzij ik je hoofd mag gebruiken

Bahjaouia
15-03-2004, 22:49
Origineel gepost door a3ir ga jij maar knikkeren,daar ben ik te oud voot tenzij ik je hoofd mag gebruiken Jammer....ik kan het weer eens niet laten (maar dit is ook écht het laatste berichtje waarin ik jou alle aandacht geef, en dan moet je echt aandacht elders gaan zoeken!) Blijkbaar mocht jij nooit knikkeren, of had je uberhaupt geen knikkers, want anders zou je wel weten/hebben ervaren, dat een menselijk hoofd te groot is voor een knikker... Een menselijk hoofd zal nooit als knikker kunnen fungeren.... misschien wel als bowlingbal...maar dat is een ander verhaal... Enne zoals we dat in Utregggg zeggen: AJUUUUUUUUUUUU VOOR JOU!

a3ir
15-03-2004, 22:52
niet als knikker wel als:hammer:

Bahjaouia
15-03-2004, 22:55

Zie mijn laatste bericht, en dan met name het stukje dat tussen haakjes is geplaatst!

Pagina's : [1] 2 3 4 5