Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kent er iemand die zijn huis/app.in Tetouan verhuurd tijdens de zomer?

lisa426
16-01-2009, 22:18

Wij zijn op zoek naar een appartement om te huren deze zomer. Liefst in Tetouan. Als jullie iemand kennen, graag de contactgegevens van deze persoon. Graag iemand die betrouwbaar is aub.

cotedor
17-01-2009, 17:46
aanvulling op je oproepje: - fatsoenlijk douch en toilet - kook- en eetgerei (pannen, borden, bekers, mes/vork/lepel etc.) - koelkast om eten/drinken op te bergen. - bedden, en tafel en zitbanken (ktarra/sedari) om te kunnen zitten - huisje moet schoon zijn, dus geen ongedierten (rond dwalende: insecten) (kakkerlakken uitgesloten, die blijven altijd opdagen in de avond) - eventueel: tv, wasmachine.. het hoeft geen super de luxe te zijn, maar moet wel schoon en netjes zijn! p.s. ik zoek ook voor de zomervakantie.. en aub geen Jackpotprijzen of Villa's voor de prijs van een kasteel. bedankt alvast, incha'allah! groet Jebli Sutal en UP voor topicstarter!

Bayti_Vastgoed
19-01-2009, 23:46
Hallo geïnteresseerden, Wellicht kan ik wat voor jullie betekenen. Ik kijk even wat we qua aanbod hebben in Tetouan. Mail of PM anders even de data en om hoeveel personen het gaat. Graag even erbij vermelden welke leeftijdscategorie en of het om een gezin met kinderen gaat. Groet, Husam

cotedor
20-01-2009, 01:17
Hallo geïnteresseerden, Wellicht kan ik wat voor jullie betekenen. Ik kijk even wat we qua aanbod hebben in Tetouan. Mail of PM anders even de data en om hoeveel personen het gaat. Graag even erbij vermelden welke leeftijdscategorie en of het om een gezin met kinderen gaat. Groet, Husam "in Tetouan" bedoel je dan de stad of de Provincie? ik zoek huurwoning? (geen koop) ik zoek alleen in de stad Tetouan en niet buiten. binnen de bebouwde kom. dus geen (martil, cabo, rinkoen, amsa, ouad laou, etc..)

Lamiss
26-01-2009, 16:34

Salaam wij hebben een huisje te huur in tanger malabata.. tegenover het stand, boulevard, stad, park. het huis heeft 1 ruime slaapkamer, badkamer (bad + wasmachine)woonkamer(bankstel +tv sateliet) met terras mooie uitzicht op zwembaden en keuken (fornuis +koelkast) voor meer info pm me salaamoe alaikoem prijs?