Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : L'oreal

miss_mimi
15-03-2004, 21:46

Jullie hebben die reclame zeker gezien van die vrouw dat een nieuwe baan heeft en dan gaat ze kennis maken met iedreen en dan krijgt ze alleemaal negatieve dingen te horen over haar.Krijgt ze koffie van een vrouw en dan staat er op :doe wel wat aan je haar hahah En dan gebruikt ze die loreal glad en stijl en dan is het zogenaamd meteen zo stijl ik weet niet of dat waar is hoor weet iemand of het echt zo wordt????? Kisses mimi

miss_mimi
15-03-2004, 22:06
Owhhh vertel eens welke producten nog meer wil het heel graag weten.. dank je wel! Ik wou bijna een grote fout begaan.... miryam

miss_mimi
15-03-2004, 22:23
owh sorry ik bedoel dat het van andrelon is mischien kan ik het dan toch wel kopen. Dank je wel voor je reactie.

salwa23
16-03-2004, 10:16
die reclame is van andrelon stijl en glad

SWEET_ANISSA
16-03-2004, 14:31

hay hayyyyyyyyyyyy mensen zijn online A KAZKOEZA :D ik zei toch al tegen je dat die andrelon toch niet gaat werken bij je boesh boesh haar :p

lalla_hoceima
16-03-2004, 21:33
Origineel gepost door toeschouwer =BOYCOT :kwaad: :kwaad: :kwaad: !!!!!!! dat is 1 van de vele producten van israeliers......daarmee help je ze.......:kwaad: :zweep: :auw: :maf3: :schrik2:

miss_mimi
16-03-2004, 23:03
Origineel gepost door SWEET_ANISSA hay hayyyyyyyyyyyy mensen zijn online A KAZKOEZA :D ik zei toch al tegen je dat die andrelon toch niet gaat werken bij je boesh boesh haar :p Hai hai is onze thug anissa al vrij......Ik heb gehoord je moest zitten omdat je bh en slip had gestolen van H&m.... meis je weet toch dat je altijd bij mij kan aankloppen als je lingerie nodig hebt voor je man van 30 jaar....Maar spreek je gauw in de thug buurthuis!!! Kusjes Mimi je voorbeeld:P P.s. Waarom verkracht je me topic??