Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : *Ik ben nooit verliefd geweest...

Pagina's : [1] 2 3 4

LovelY_Zizi
15-03-2004, 21:03

raar toch! ..Misschien....k wee nie..:D..... En hoe weet je eigenlijk of je verliefd bent??? ??

alhoceimachaima
15-03-2004, 21:34
kriebels in je buik dag en nacht denk je aan die gene je hart gaan sneller kloppe als je langs die gen loopt je word gek verder weet ik veel:D

FemaleNadia
15-03-2004, 21:41
Hoe oud ben je dan....?

LovelY_Zizi
15-03-2004, 21:57
Origineel gepost door alhoceimachaima kriebels in je buik dag en nacht denk je aan die gene je hart gaan sneller kloppe als je langs die gen loopt je word gek verder weet ik veel:D ..Aha k d8 ff dat ik verliefd was...kijk ik denk wel aan de gene maar kriebels en snel kloppend hart nee niet eg :maf2:.....

LovelY_Zizi
15-03-2004, 21:59

Origineel gepost door FemaleNadia Hoe oud ben je dan....? ..Ben bijna 19..Oke k lieg n beetje....ben 1 x verliefd geweest op n jongen bij my op school maar k was toen 12 je weet beginnend puberend pubertje:D....dus stelde nix voor! :p

Mona_girl007
Origineel gepost door LovelY_Zizi raar toch! ..Misschien....k wee nie..:D..... En hoe weet je eigenlijk of je verliefd bent??? ?? idem dito Maar krijg genoeg liefde van mijn ouders...dus das tot nu toe genoeg

alhoceimachaima
uwhhaha maffe k ben niet verliefd ik hoor het allemaal:rolleyes::)

LovelY_Zizi
15-03-2004, 22:06
Origineel gepost door alhoceimachaima uwhhaha maffe k ben niet verliefd ik hoor het allemaal:rolleyes::) wahahah neeeeee je begrijp verkeerd..Ik zeg ook niet dat jij verliefd bent!:D..Ik d8 dat ik verliefd ben! snap je:hihi:......??

LovelY_Zizi
15-03-2004, 22:07
Origineel gepost door Mona_girl007 idem dito Maar krijg genoeg liefde van mijn ouders...dus das tot nu toe genoeg ..:rolleyes:..Er gaat nix te boven dan ouderliefde:D....... :goedzo: helemaal gelijk!

ouafaetoen
15-03-2004, 22:27
Nou meid, ik ben ook 19 en ben ook nog nooit verliefd geweest op een jongen en hoop inschaallah alleen verliefd te worden op mij ''man'' begrijp je, dat vriendje/vriendinnetje gedoe hoeft voor mij niet heb genoeg aan de liefde van mijn ouders, familie en vriendinnen en natuurlijk niet vergeten Allah swt.

LovelY_Zizi
15-03-2004, 22:31
Origineel gepost door ouafaetoen Nou meid, ik ben ook 19 en ben ook nog nooit verliefd geweest op een jongen en hoop inschaallah alleen verliefd te worden op mij ''man'' begrijp je, dat vriendje/vriendinnetje gedoe hoeft voor mij niet heb genoeg aan de liefde van mijn ouders, familie en vriendinnen en natuurlijk niet vergeten Allah swt. :goedzo:...das nou percies wa ik bedoel!:D.....wil ook alleen maar verliefd worde op my manneke!

misSanae
15-03-2004, 22:34
Origineel gepost door ouafaetoen Nou meid, ik ben ook 19 en ben ook nog nooit verliefd geweest op een jongen en hoop inschaallah alleen verliefd te worden op mij ''man'' begrijp je, dat vriendje/vriendinnetje gedoe hoeft voor mij niet heb genoeg aan de liefde van mijn ouders, familie en vriendinnen en natuurlijk niet vergeten Allah swt. Daar ben ik het mee eens, ik vind het ook niet horen dat tegenwoordig bijna iedereen een vriendje/vriendin heeft. Vraag me echt af hoe het over een paar jaar zal zijn.

LovelY_Zizi
15-03-2004, 22:44
:jammer:.. vraag ik me ook af?

LovelY_Zizi
16-03-2004, 17:25
Origineel gepost door misSanae Daar ben ik het mee eens, ik vind het ook niet horen dat tegenwoordig bijna iedereen een vriendje/vriendin heeft. Vraag me echt af hoe het over een paar jaar zal zijn. ..Rwina!..:maf2:...

alhoceimachaima
16-03-2004, 17:27

liefde wat is dat ook alweer me vriendin is er achter gekomen dat ze geplayd is:jammer:

Pagina's : [1] 2 3 4