Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : beslama!!

Pagina's : [1] 2

Chaimae
25-10-2002, 14:53

ik stop ze in een zak douw ze in een doos doe een ketting om de doos pleur ze van een berg en fl.ikker ze in een bodemloze put beslama zeg ik tegen mijn hormonen :zwaai: :melig:

ZiLaaL
25-10-2002, 15:01
ben je boos? pluk een roos zet hem op je hoed dan heb je morgen je hormonen weer terug, en voel je je weer niet goed!!! :D :D :D

Cina
25-10-2002, 15:01
De jeugd van tegenwoordig :jammer: :D

Chaimae
25-10-2002, 16:00
Origineel gepost door Kenitrya ben je boos? pluk een roos zet hem op je hoed dan heb je morgen je hormonen weer terug, en voel je je weer niet goed!!! :D :D :D een aantrekkelijk aanbod :rolleyes: :D

Chaimae
25-10-2002, 16:01

Origineel gepost door Cina De jeugd van tegenwoordig :jammer: :D door die chemische gassen in de lucht krijgen we teveel hormonen :D en da kan ik niet aan :kwaad: :D :D

Chaimae
25-10-2002, 16:08
Origineel gepost door graptrui jouw hormonen maken jou wel tot een vrouw... en als je ze weggooid dan verander je in een... :hihi: kheb geen keus :jammer:

Tnawie
25-10-2002, 16:14
Origineel gepost door chemie ik stop ze in een zak douw ze in een doos doe een ketting om de doos pleur ze van een berg en fl.ikker ze in een bodemloze put beslama zeg ik tegen mijn hormonen :zwaai: :melig: Wat nou weer, wat hebben die hormonen jullie aangedaan. msakien zij krijgen altijd de schuld, net als maroccanen. Zijn hormonen marocs :confused:

Chaimae
25-10-2002, 16:19
Origineel gepost door TNAwie Wat nou weer, wat hebben die hormonen jullie aangedaan. msakien zij krijgen altijd de schuld, net als maroccanen. Zijn hormonen marocs :confused: de mijne wel kword steeds inelkaar geslagen :D

Tnawie
25-10-2002, 16:24
Origineel gepost door chemie de mijne wel kword steeds inelkaar geslagen :D Hebben jou hormonen geen sociale contole of zo :eek:

Chaimae
25-10-2002, 16:28
Origineel gepost door TNAwie Hebben jou hormonen geen sociale contole of zo :eek: was da??????????? ( mijn hormonen spreken nu :D )

Tnawie
25-10-2002, 16:33
Origineel gepost door chemie was da??????????? ( mijn hormonen spreken nu :D ) Niet dus....... :tranen: Er moet een rechtse regering in jou komen? Weg met de gedogen beleid en lang leve lhrawa(l3moed, la3sa, tar-royt) :zweep:

Chaimae
25-10-2002, 16:35
Origineel gepost door TNAwie Niet dus....... :tranen: Er moet een rechtse regering in jou komen? Weg met de gedogen beleid en lang leve lhrawa(l3moed, la3sa, tar-royt) :zweep: neeeeeeeeeeeeee:huil: ze zijn terug na alles wat ik met ze heb gedaan stiekem zijnze terug gekomen!!!! :kwaad: :kwaad: ik kan het niet meer aan!!!!!!!!!!!!! Help.............................

Tnawie
25-10-2002, 16:44
Origineel gepost door chemie neeeeeeeeeeeeee:huil: ze zijn terug na alles wat ik met ze heb gedaan stiekem zijnze terug gekomen!!!! :kwaad: :kwaad: ik kan het niet meer aan!!!!!!!!!!!!! Help............................. Het spijt me, ik kan je nie komen helpen, Ik moet zo direct naar de zoefreeavond. :p De boys zitten op mij te wachten :zwaai: Blijf tegenstribelen, blijf strijden, vechten tegen hormonen is de grootste vorm van jihad :p

Meknessia_warda70
25-10-2002, 16:52
Origineel gepost door elmarocani zorg dat die ketting goed vast zit om die doos zodat hij niet open gaat, anders heb je een probleem!! :zwaai: elmar wara halik jij bent maanden hier niet geweest waar was je al die tijd?? :confused: laat wat van je horen

Meknessia_warda70
25-10-2002, 16:56

Origineel gepost door elmarocani hoi lieve schat :D ik ben niet maanden weg geweest hoor!! vorig week was ik hier ook. maar jij denk ik niet!!! :kwaad: :D ik ben hier elke dag jij bent hier wken niet geweest hahhahaha maar hoeissie?? niet dat je me een pm-etje stuurt ofzo....

Pagina's : [1] 2