Bekijk originele versie : Meiden die niet deugen, wat een gezeik!!!!
kenitraouia
25-10-2002, 14:25
[I]Ik word er ZIEK van om steeds te horen en te lezen dat marokaanse meiden h_ o _ e _r _ e _ n zijn of sl*tten waar slaat dat op!!!! En gelijk allemaal over een kan scheren! :kwaad:
En niet vergeten dat er ook goeie meiden tussen zitten!!!
En waar ik mij helemaal aan erger is dat die jongens wel over die meiden zo grof praten maar onder tussen zijn ze tot over hun oren verliefd op ze!
Als jullie die meiden niet vinden deugen houd dat dan gewoon voor je!!!!
Allah swt ziet alles! Maar jij je er maar niet druk om!
PS: moest er gewoon effe uit.
Ma3a salaam
Lucht op he, zo een topic? :)
Kdenk dat we die vooroordelen bij sommigen nooit zullen kwijtraken, dus maak je er niet druk om. Zolang jij weet wat je inhoudt en je daar ook trots op bent, komt alles goed. Scits aan de rest dan!
GreeTzz, JE Buurvrouw :zwaai:
DieselGirly
25-10-2002, 15:16
wanneer ben je een H**r dan.........wanneer doe je die naam een ''eer'' dan??!!
Just asking?!!
kenitraouia
28-10-2002, 13:54
als je een vriend hebt ben je ze3ma een ****. Sommigen zijn zo ouderwerts dat ze al iemand zonder hoofddoek al een **** vinden of als ik gezellig met een paar vriendinnen een terrasje pak b.v
parelprinsesje
28-10-2002, 14:00
.....weet je, het is gewoon dat zulke personen niet nadenken. voor dat soort mensen is dan ook zoiets als een woordenboek uitgevonden........op deze manier zullen ze dan misschien leren woorden in de goeie context te gebruiken.....;)
of niet.......nou zoniet, laat ze maar gaan. als jij weet wat je inhoudt en wie je bent dan is dat genoeg, en heb je reactie's van zulke mensen niet nodig.
groetjes een parelprinsesje
SweetRose
28-10-2002, 14:03
ik heb geen vriend en ik draag geen hoofddoek..ben ik nu een ho er?? :rolleyes:
tazzz wat een stelling...
xxx
kenitraouia
28-10-2002, 14:19
Calzone is een goeie leerzame tekst dat jij hebt geplaatst. Ben het zeker met je eens!!
Ben je druk bezig calzone??? Come over her!
Origineel gepost door kenitraouia
[I]Ik word er ZIEK van om steeds te horen en te lezen dat marokaanse meiden h_ o _ e _r _ e _ n zijn of sl*tten waar slaat dat op!!!! En gelijk allemaal over een kan scheren! :kwaad:
En niet vergeten dat er ook goeie meiden tussen zitten!!!
En waar ik mij helemaal aan erger is dat die jongens wel over die meiden zo grof praten maar onder tussen zijn ze tot over hun oren verliefd op ze!
Als jullie die meiden niet vinden deugen houd dat dan gewoon voor je!!!!
Allah swt ziet alles! Maar jij je er maar niet druk om!
PS: moest er gewoon effe uit.
Ma3a salaam
We moeten maar is een keertje ophouden met het veroordelen van anderen.
Wil je eerlijk oordeelen, dan moet je alles(alle feiten) weten, maar niemand behalve Allah weet alles.
Vel je toch een oordeel dan heeft deze toch geen waarde omdat deze meer op immoties dan op feiten berust.
Bespaar jezelf de moeite en laat het oordelen aan Allah :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.