Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Europees spoedoverleg over terreurbestrijding

Sensabillah
15-03-2004, 16:38

Europees spoedoverleg over terreurbestrijding De Europese ministers van Binnenlandse Zaken komen vrijwel zeker eind deze week bijeen in Brussel voor spoedoverleg over terreurbestrijding. Dat heeft EU-voorzitter Ierland bekendgemaakt. De bijeenkomst komt op verzoek van de Duitse minister van Binnenlandse Zaken Schily. Hij pleitte na de aanslagen in Madrid voor een betere gezamenlijke aanpak van terrorisme. Nu er steeds meer aanwijzingen zijn dat al-Qaeda achter die aanslagen zit, moet volgens Schily opnieuw het gevaar van moslimfundamentalisme worden besproken. De Franse minister van Buitenlandse Zaken De Villepin heeft ook spoedoverleg voorgesteld, maar dan voor de ministers van Buitenlandse Zaken. Ik ben benieuwd naar het plan van aanpak.

a3ir
15-03-2004, 16:43
ze zullen zich achter bush scharen en de al qaida gaat gewoon zijn gang onschuldige burgers doden

Sensabillah
15-03-2004, 16:47
Origineel gepost door a3ir ze zullen zich achter bush scharen en de al qaida gaat gewoon zijn gang onschuldige burgers doden Laat ik het anders verwoorden; ik ben benieuwd of ze tot een effectief plan van aanpak zullen komen.

a3ir
15-03-2004, 16:51
is er zo een effectiefe aanpak die wel werkt dan.alles wat ze doen werkt avrecht wat al qaida betreft. maar hoop doet leven.

Sensabillah
15-03-2004, 17:11

Origineel gepost door a3ir is er zo een effectiefe aanpak die wel werkt dan .alles wat ze doen werkt avrecht wat al qaida betreft. maar hoop doet leven. Dat zeg ik, dat hoop ik ;)

a3ir
15-03-2004, 17:13
ik ook , want der zijn genoeg onsguldige mensen dood aan bijde kanten:verdriet:

SabroenDjamiel
15-03-2004, 17:57
Origineel gepost door Sensabillah Europees spoedoverleg over terreurbestrijding De Europese ministers van Binnenlandse Zaken komen vrijwel zeker eind deze week bijeen in Brussel voor spoedoverleg over terreurbestrijding. Dat heeft EU-voorzitter Ierland bekendgemaakt. De bijeenkomst komt op verzoek van de Duitse minister van Binnenlandse Zaken Schily. Hij pleitte na de aanslagen in Madrid voor een betere gezamenlijke aanpak van terrorisme. Nu er steeds meer aanwijzingen zijn dat al-Qaeda achter die aanslagen zit, moet volgens Schily opnieuw het gevaar van moslimfundamentalisme worden besproken. De Franse minister van Buitenlandse Zaken De Villepin heeft ook spoedoverleg voorgesteld, maar dan voor de ministers van Buitenlandse Zaken. Ik ben benieuwd naar het plan van aanpak. Weer zo'n nutteloos overleg die de gewone burger weer veel duiten gaat kosten....Want al die overleggen kosten alleen maar geld ( beveiliging, kaviaar, 6-gangen menu, 5-sterren hotels, limousines, 3-delige pakken van Valentino etc.), en dan begint bibberlip Zalm te klagen over een "begrotings tekort" van meer dan 3%, terwijl hij zelf graag met geld smijt....Ondertussen verzinnen ze van alles om de burger kaal te plukken, zodat zij dat geld weer kunnen invensteren in millitairen die de troep van Amerika kunnen gaan opruimen!.....

Sensabillah
15-03-2004, 18:06
Vraag me ook echt af, wat ik mij bij zo'n spoedoverleg over terreurbestrijding moet voorstellen. Lijkt mij weer een typisch voorbeeld van praatjes vullen geen gaatjes.

Zelfkritiek
15-03-2004, 19:09
Origineel gepost door Sensabillah Vraag me ook echt af, wat ik mij bij zo'n spoedoverleg over terreurbestrijding moet voorstellen. Lijkt mij weer een typisch voorbeeld van praatjes vullen geen gaatjes. Inderdaad, de tijd van praten is voorbij. De tijd van keiharde aktie is gekomen!

roebla
15-03-2004, 19:12
Origineel gepost door Zelfkritiek Inderdaad, de tijd van praten is voorbij. De tijd van keiharde aktie is gekomen! Now you are talking :)

Sensabillah
15-03-2004, 20:16
Origineel gepost door Zelfkritiek Inderdaad, de tijd van praten is voorbij. De tijd van keiharde aktie is gekomen! Wat versta jij daar onder Zelfkritiek ?

Zelfkritiek
15-03-2004, 20:20
Origineel gepost door Sensabillah Wat versta jij daar onder Zelfkritiek ? Hetzelfde als jij vertstaat onder "Praatjes vullen geen gaatjes"...

HeyoanQT
15-03-2004, 20:23
Het verkondigen van Universele liefde, in plaats van elkaar de hersenpannen inslaan. Wat El-Quaida doet is zo ontzettend nutteloos. Elk mens is een kind van Allah, en wanneer je die verkeerd behandelt staan er keiharde consequenties voor de deur. Daarom moeten we elkaar liefhebben zo voeren we de wil uit van ALlah in plaats van onze egocentrische ik weet het beter politiek.

Sensabillah
15-03-2004, 20:27
Origineel gepost door wtc Mag ik ook komen op dat spoedoverleg :stout: Wat is jouw inbreng ?