Bekijk originele versie : waar gaat de wereld heen a marokanen waar zijn we mee bezig
ik zeg je eerlijk wat is marrokaanse gemeenschap toch achter uit gegaan. in de plaats dat iemand gaat vechten voor ons geloof gaat die praten over liefde ze gevoelens uiten op INTERNET NOG WEL. waar is de islam gebleven waar waar . inschala komt het goed, al betwijfel ik het .kijk bv naar jongens die beenhaar scheren ik heb over marokanen MARROKANEN NOG WEL WALLA ME TSETHGEM NGER GEDEREN GHEJETEK.
Ja waarom zou je `t over liefde hebben als je ook kan vechten....
alhoceimachaima
15-03-2004, 15:53
iedereen zijn mening en ik denk dat mensen nu meer over de islam gaan na denken dan vroeger teminste ik zelf wel :) jongens die beenhaar scheren:rolleyes: bezems:D
Origineel gepost door Tijn
Ja waarom zou je `t over liefde hebben als je ook kan vechten....
:lol:
Als je iets aan de islam wil doen jongeman, begin dan eerst bij je taalgebruik "ziekeling" !!! (is geeneens een woord!)
miss_hijab
16-03-2004, 14:11
Origineel gepost door goudakiller
ik zeg je eerlijk wat is marrokaanse gemeenschap toch achter uit gegaan. in de plaats dat iemand gaat vechten voor ons geloof gaat die praten over liefde ze gevoelens uiten op INTERNET NOG WEL. waar is de islam gebleven waar waar . inschala komt het goed, al betwijfel ik het .kijk bv naar jongens die beenhaar scheren ik heb over marokanen MARROKANEN NOG WEL WALLA ME TSETHGEM NGER GEDEREN GHEJETEK
Je steelt mijn gedachte.......
miss_hijab
16-03-2004, 14:14
WAAR HEB JE HeT OVER A ZIEKELING ik heb het over mijn broeders die dood gaan in palastina en hoe wij er tegen over gedragen en ij heb het over zoenen dit bedoel ik nou waar gaat het heen
:goedzo:
xxhananexx
16-03-2004, 14:33
ik zeg je eerlijk wat is marrokaanse gemeenschap toch achter uit gegaan. in de plaats dat iemand gaat vechten voor ons geloof gaat die praten over liefde ze gevoelens uiten op INTERNET NOG WEL. waar is de islam gebleven waar waar . inschala komt het goed, al betwijfel ik het .kijk bv naar jongens die beenhaar scheren ik heb over marokanen MARROKANEN NOG WEL WALLA ME TSETHGEM NGER GEDEREN GHEJETEK
De islam zit in ons hart.....Je kan toch best je gevoels uiten wat is daar mis mee....dat hier gepraat wordt over gevoels neemt niet weg dat je niet aan de Islam denkt....je kan goede MOslim zijn en hier zitten...beter da dat je op straat gaan rondzwerven toch?????
En jongens die hun beenhaar scheren.....gadver!!!!!!!!!!!!!!1 zoiets doe je toch niet als man zijnde....jongens 1 ding laat je beenhaar gewoon groeien vinden meisje sexy....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.