Layali123
15-01-2009, 18:25
Lieve broeders en zusters, Ik ben een jonge vrouw die in een zeer benauwde situatie verkeerd: Mijn leven lijkt een grote pijnhoop te zijn. De afgelopen jaren zijn voor mij niet makkelijk geweest; ik voel me leeg, depressief, lusteloos en heb mijn hulp in eerste instantie bij de geestelijke gezondheidszorg gezocht. Praatsessies en medicatie hebben helaas niet mogen baten, mijn situatie bleef hetzelfde. Nooit heb ik stilgestaan bij de mogelijkheid om mijn toevlucht te zoeken tot Islamistische geneeswijzen, omdat ik altijd dacht dat mijn toestand psychisch was. Tot ik op een dag Soeb7ana Allah een kaartje van een Imam vond die roqya verricht. Vanaf dat moment heb ik verschillende Imams bezocht in Marokko en Nederland die allen zeggen dat er sihr bij mij gedaan is. Ik voel me na behandeling een tijdje goed, maar daarna heb ik altijd weer een terugslag. Hoewel ik gelovig ben, vertrouw in Allah, elke dag bid en doua doe, zie ik het allemaal erg somber in. Ik heb dringend hulp nodig! Deze sihr moet verwijderd worden. Wie helpt mij! Wie weet een oplossing! Ik ken de theorie rondom sihr in de Islam en de Koran en wat haram en halal. Waarschijnlijk goed bedoelt; maar gelieve geen discussies starten over wat wel niet mag of over het bestaand van sihr. Twijfel niet aan het bestaan van sihr; de Koran is hier heel expliciet over.