Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uitkomst onderzoek marokkaanse meiden!

Pagina's : [1] 2

LZN
15-03-2004, 14:26

het zijn feiten dus ontkennen is onzin, dit onderzoek is zeer proffesioneel gegaan met veel succes! feiten uit onderzoek: Elke marokkaanse meisje vindt zihzelf knap. Bijna 95 procent van de marokkaanse meisje draagt een STRAKKE spijkerbroek om zich aantrekkelijker te voelen. Dat van alle marokkaanse meiden, 54 procent een vriend heeft gehad voor het huwelijk. De gemiddelde trouwleeftijd van een marokkaanse meid 23 is. .................................................. .................................................. ...................................... dit waren de feiten over de meiden, er is nu nog onderzoek bezig over de jongens! :zwaai:.

-xxx-Rachida
15-03-2004, 14:45
Ik ben verbaasd dat er niet van die maagd-niet maagd acties inzaten:) :)

babyboy
15-03-2004, 15:07
Origineel gepost door el_khatabi_girl [B]het zijn feiten dus ontkennen is onzin, dit onderzoek is zeer proffesioneel gegaan met HEEL veel succes! feiten uit onderzoek: Elke marokkaanse jongen vindt zichzelf een M%aN??, Bijna 95 procent van de marokkaanse jongens draagt een STRAKKE levis als ze maat 32 hebben vertellen ze de verkoopster dat het een 23 is om hun kontje extra te beveiligen; ZEHMA Dat van alle marokkaanse mannen, 54procent een vriend heeft gehad voor het huwelijk om in hun achterwerk te laten Booren. De gemiddelde trouwleeftijd van een marokkaanse jongen is 35. dit waren de feiten over jongens :rolleyes:

shakira_lopez
15-03-2004, 15:27
HAHAHAHAHAHA echt grappig...

parada
15-03-2004, 17:12

jongens tegen de meiden? ik ben neutraal

Johanna
15-03-2004, 17:24
En ik blijf ook neutraal

riffiagirl18
15-03-2004, 17:57
zieke wezentjuhszz hierzow!!

-xxx-Rachida
15-03-2004, 17:59
Ach, je moet wat... :)

zine_el_arbi
15-03-2004, 17:59
jah en..? :rolleyes:

BentFes
15-03-2004, 18:09
Origineel gepost door onderzoeksburea het zijn feiten dus ontkennen is onzin, dit onderzoek is zeer proffesioneel gegaan met veel succes! feiten uit onderzoek: Elke marokkaanse meisje vindt zihzelf knap. Bijna 95 procent van de marokkaanse meisje draagt een STRAKKE spijkerbroek om zich aantrekkelijker te voelen. Dat van alle marokkaanse meiden, 54 procent een vriend heeft gehad voor het huwelijk. De gemiddelde trouwleeftijd van een marokkaanse meid 23 is. .................................................. .................................................. ...................................... dit waren de feiten over de meiden, er is nu nog onderzoek bezig over de jongens! :zwaai: Oke en wat moeten wij hiermee? :confused:

minatje83
15-03-2004, 18:14
Origineel gepost door onderzoeksburea het zijn feiten dus ontkennen is onzin, dit onderzoek is zeer proffesioneel gegaan met veel succes! feiten uit onderzoek: Elke marokkaanse meisje vindt zihzelf knap. Bijna 95 procent van de marokkaanse meisje draagt een STRAKKE spijkerbroek om zich aantrekkelijker te voelen. Dat van alle marokkaanse meiden, 54 procent een vriend heeft gehad voor het huwelijk. De gemiddelde trouwleeftijd van een marokkaanse meid 23 is. .................................................. .................................................. ...................................... dit waren de feiten over de meiden, er is nu nog onderzoek bezig over de jongens! :zwaai: onder hoeveel mensen heb je dit onderzoek gehouden, dan kan ik kijken naar de betrouwbaarheid ervan, gezien je naam, moet ik het maar niet te seruis nemen

-xxx-Rachida
15-03-2004, 18:15
Origineel gepost door BentFes Oke en wat moeten wij hiermee? :confused: Je moet je ze3ma aangesproken voelen......maar ik voel niets! :)

cheima
15-03-2004, 18:16
Origineel gepost door onderzoeksburea het zijn feiten dus ontkennen is onzin, dit onderzoek is zeer proffesioneel gegaan met veel succes! feiten uit onderzoek: Elke marokkaanse meisje vindt zihzelf knap. Bijna 95 procent van de marokkaanse meisje draagt een STRAKKE spijkerbroek om zich aantrekkelijker te voelen. Dat van alle marokkaanse meiden, 54 procent een vriend heeft gehad voor het huwelijk. De gemiddelde trouwleeftijd van een marokkaanse meid 23 is. .................................................. .................................................. ...................................... dit waren de feiten over de meiden, er is nu nog onderzoek bezig over de jongens! :zwaai: Bla ! Ciao..

Mocro4eva
15-03-2004, 18:56
Zo "proffesioneel" (professioneel) dat het stikt van de fouten. :rolleyes:

amira_roosje
15-03-2004, 19:17

echt heel grappig

Pagina's : [1] 2