Bekijk originele versie : Heel erg opgewonden tijdens de menstruatie dagen.
Vreemd tijdens de menstruatie dagen ben ik veel opgewonder dan normaal. Hoe komt dat denk je? Ik begrijp het alleen niet waarom juist op die dagen zo opgewonden terwijl je dan eigenlijk geen sex mag hebben.:confused:
berberpareltje
14-01-2009, 21:49
dan slaan de hormonen op hol meid ik heb precies de zelfde probleem :hihi:
DiepOngelukkig
14-01-2009, 22:07
Nou ik niet, de eerste dag sterf ik van de buikpijn. 2de dag sterf ik van de krampen, 3de dag ben ik chagerijnig en heb ik ik nergens trek in alleen in een kop thee en wil ik alleen maar slapen slapen slapen en pas weer wakker worden als de pijn weg is.
Vreemd tijdens de menstruatie dagen ben ik veel opgewonder dan normaal. Hoe komt dat denk je? Ik begrijp het alleen niet waarom juist op die dagen zo opgewonden terwijl je dan eigenlijk geen sex mag hebben.:confused:
merhaba aşkım
nasılsın ?
ne yapıyorsun?
aboeherie
15-01-2009, 02:34
Nou ik niet, de eerste dag sterf ik van de buikpijn. 2de dag sterf ik van de krampen, 3de dag ben ik chagerijnig en heb ik ik nergens trek in alleen in een kop thee en wil ik alleen maar slapen slapen slapen en pas weer wakker worden als de pijn weg is.
Jou hele leven bestaat uit de 3de dag dus...
nice1975
15-01-2009, 09:39
dan slaan de hormonen op hol meid ik heb precies de zelfde probleem :hihi:
Geen PM van mannen?? Ben je lesbisch??
Komt door je hormonen. Ik ben sinds kort aan de pil, maar dan krijg je dus zoveel hormonen binnen (gewoon één brok hormonen) dat ik serieus moest huilen alsof me moeder net was overleden toen ik doodgeknuppelde zeehondjes op tv zag!
Best wel erg is dat hoor.
DiepOngelukkig
15-01-2009, 11:05
Haha, zie je me voor een chagerijn aan ofzo? Want dat is niet zo, ik ben juist altijd heeeel vrolijk:) Alleen eens per maand dan kun je beter uit me buurt blijven en niets aan me vragen.
honey_bunny
15-01-2009, 12:50
hahaha, deze vind ik wel goed!
hihihihi
honey_bunny
15-01-2009, 12:51
Maaar ik heb precies hetzelfde probleem, en ik denk dat de meeste meiden hier wel last van hebben hoor..
Meestal is het zo dat de dagen van de menstruatie een meisje op het geilst is, maar komt denk ik inderdaad ook door de hormonen!
volgestoomd
15-01-2009, 18:42
Ja, dan heb ik altijd echt veel zin erin!
Is heel normaal, in deze periode ben ik vaak onder de douche te vinden met een dildo...:o
gr.
:goedzo: :hihi:
aboeherie
15-01-2009, 20:55
Hebben jullie dames dan vooral zin in chocolade of sex? chocolade is toch ook iets voor jullie tijdens de menstruatie :hihi:
Doen julle het ook met je mannetje tijdens die periode?
in niet de pijn overheerst, alleen al als hij naar me kijkt roep ik al waaaaaaaaat
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.