Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zelfbruiningscreme

Pagina's : [1] 2

rammetje1980
15-03-2004, 11:33

Halla allemaal, Ik vroeg me af of zelfbruiningscreme goed is voor je huid, aangezien ik echt een bleke huid heb (ook gezicht) wil ik het gaan gebruiken, maar ik hoor zoveel rare verhalen, zo van dat je vlekken krijgt en rare oranje (saffraan) kleur, dus meiden wie heeft er ervaringen mee, kunnen jullie me tips geven........dus van merk tot kwaliteit van het product. Liefs Rania

misstomaatje
15-03-2004, 12:23
Origineel gepost door rammetje1980 Halla allemaal, Ik vroeg me af of zelfbruiningscreme goed is voor je huid, aangezien ik echt een bleke huid heb (ook gezicht) wil ik het gaan gebruiken, maar ik hoor zoveel rare verhalen, zo van dat je vlekken krijgt en rare oranje (saffraan) kleur, dus meiden wie heeft er ervaringen mee, kunnen jullie me tips geven........dus van merk tot kwaliteit van het product. Liefs Rania hoi rammetje ik heb het een keer gebruikt,en het geeft je inderdaad een safraanachtige kleur het is niet mooi. en je ziet vlekken op je gezicht. sindsdien heb ik het nooit gebruikt

nadorgirl17
15-03-2004, 12:36
ja maar hangt ervan af welke je gebruikt .kijk als je van die doekjes gebruikt met dat spul dan krijg je wel een goeie kleur.maar in iedergeval je moet nooit die goedkope halen want daar krijg je een gele kleur van.ik weet zelf ook niet of het goed is voor je huid dat vraag ik mij ook altijd al af

rammetje1980
15-03-2004, 14:16
Origineel gepost door nadorgirl17 ja maar hangt ervan af welke je gebruikt .kijk als je van die doekjes gebruikt met dat spul dan krijg je wel een goeie kleur.maar in iedergeval je moet nooit die goedkope halen want daar krijg je een gele kleur van.ik weet zelf ook niet of het goed is voor je huid dat vraag ik mij ook altijd al af Ik wil het niet voor me gezicht gebruiken alleen voor me lichaam, maar ik weet niet welke merk de beste is, vooral nu met al die reclames.....

Cina
15-03-2004, 14:48

Aangezien jij een erg lichte huidskleur hebt, is de kans dat he oranje uitslaat best groot. Ik zou 't niet doen.

rammetje1980
15-03-2004, 15:31
Origineel gepost door Cina Aangezien jij een erg lichte huidskleur hebt, is de kans dat he oranje uitslaat best groot. Ik zou 't niet doen. Dat meen je niet,wel jammer, want ik wil echt van die bleke kleur af, maar wil aan de andere kant ook niet naar de zonnebank gaan.

miss_mimi
15-03-2004, 21:19
welke wel goed is is lóreal bronze zit in een oranje flesje en spuitbaar maare het is alleen voor je lichaam en er is ook 1 en dat is een potje met cream en die is voor je gezicht.

Darine_Chamalia
16-03-2004, 09:34
Origineel gepost door rammetje1980 Halla allemaal, Ik vroeg me af of zelfbruiningscreme goed is voor je huid, aangezien ik echt een bleke huid heb (ook gezicht) wil ik het gaan gebruiken, maar ik hoor zoveel rare verhalen, zo van dat je vlekken krijgt en rare oranje (saffraan) kleur, dus meiden wie heeft er ervaringen mee, kunnen jullie me tips geven........dus van merk tot kwaliteit van het product. Liefs Rania :eek: Nooit aan beginnen! Als je een tintje wilt, dan raad ik je aan om eens naar de zonnebank te gaan. Kan echt geen kwaad...1x in de 2 a 3 weken! En je goed insmeren... Darine,

rammetje1980
16-03-2004, 11:31
Origineel gepost door Darine_Chamalia :eek: Nooit aan beginnen! Als je een tintje wilt, dan raad ik je aan om eens naar de zonnebank te gaan. Kan echt geen kwaad...1x in de 2 a 3 weken! En je goed insmeren... Darine, Thanks schat , nu ik bijna alleen negatieve verhalen hoor, doe ik het niet meer.....dan maar wachten tot zomervakantie.... Liefs Rania

Karmoesa_20
17-03-2004, 23:58
hallo allemaal!!! nou ik moet jullie zeggen ..ik gebruik heel vaak zelfbruiningscreme en bij mij lijkt het net echt .... ik heb helemaal geen safraanachtige gezicht dan hoor!....misschien hangt et ook van de af merk af die je gebruikt.... ik gebruik clarins,,,, te koop bij ici paris of douglas...hij is wel goed...ik hou er ook geen vlakken aan over!anyway veel succes met wat je doet!!!!!!!!

shouf_minatje
18-03-2004, 09:25
Origineel gepost door rammetje1980 Halla allemaal, Ik vroeg me af of zelfbruiningscreme goed is voor je huid, aangezien ik echt een bleke huid heb (ook gezicht) wil ik het gaan gebruiken, maar ik hoor zoveel rare verhalen, zo van dat je vlekken krijgt en rare oranje (saffraan) kleur, dus meiden wie heeft er ervaringen mee, kunnen jullie me tips geven........dus van merk tot kwaliteit van het product. Liefs Rania salaam rania...als ik jou was zal ik het niet gebruiken het geeft echt vlekken en een zafraan kleur echt lelijk een vriendin van me heeft dat ook een keer gedaan een ding echt LELIJK :o EN JE HANDEN gaan ervan kleuren

shouf_minatje
18-03-2004, 09:27
ZONNENBANK IS ECHT HARAM!!! WOLLAH EN WEET JE WAAROM VAN ZONNEBANK KAN JE HUID KANKER VAN KRIJGEN EN JE MAG JE HUID NIET BESCHADIGEN ZEG ALLAH SWT...........(JE ZIET ER NIET UIT MET DIE ZONNENBANK HUID) :D maaar ja meid je moet het helemaal zelf weten

nadorgirl17
18-03-2004, 13:13
ja groot gelijk souf_minatje! ik snap aleen niet dat mensen er nog onder gaan.

shouf_minatje
18-03-2004, 13:33
Origineel gepost door nadorgirl17 ja groot gelijk souf_minatje! ik snap aleen niet dat mensen er nog onder gaan. OF NIEJ HE.........ECHT WAAR DAMES....HET IS ECHT HARAM EN DAMES ZIEN ER NIET UIT MET HUN ZONNEBANK HUID :hihi: :hih: :hihI: MAAR JE MOET HET HELEMAAL ZELF WETEN

rammetje1980
18-03-2004, 20:11

Thanks allemaal voor jullie reactie....maar ik doe het toch maar niet....lange leve de natuurheid.....zou ik zeggen...

Pagina's : [1] 2