Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De terroristen zitten ook onder ons.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

LZN
15-03-2004, 10:55

'Verband tussen aanslagen Madrid en Casablanca' MADRID - De Spaanse veiligheidsdiensten denken dat de bomaanslagen in Madrid, waarbij donderdag 200 doden vielen, zijn gepleegd door leden van de islamitische groepering die ook achter de aanslagen in de Marokkaanse stad Casablanca op 16 mei 2003 zat. Dat meldt de Spaanse krant El Pais maandag op gezag van bronnen dichtbij het onderzoek. Spanjaarden staan op weg naar de stembus even stil bij een gedenkteken voor de slachtoffers van de aanslagen. Een van de drie Marokkanen die zaterdag werden aangehouden, Jamal Zougam, zou contacten hebben met personen die in Marokko gevangen zitten in verband met de aanslagen in Casablanca. Daarbij kwamen vorig jaar in totaal 45 mensen om het leven. Zougam zou ook banden onderhouden met een Spaanse cel van het islamitische terreurnetwerk al-Qaeda dat onder leiding staat van Imam Barakat Yarkas, alias Abu Dahdah. Deze is door de Spaanse rechter Baltasar Garzon in staat van beschuldiging gesteld wegens betrokkenheid bij de voorbereiding van de aanslagen in New York en Washington op 11 september 2001. Anonieme bronnen binnen de justitiële kringen in Marokko beweerden eerder dat de daders van de aanslagen in Casablanca vermoedelijk hulp hebben gekregen van handlangers in Nederland en België. Die aanslagen waren gericht op restaurants, een hotel en joodse doelen. In oktober werden in Nederland vijf mannen aangehouden op verdenking van het beramen van terroristische aanslagen. Dit vijftal, dat korte tijd later op vrije voeten kwam wegens gebrek aan bewijs, zou banden hebben gehad met een man die ook bij de aanslagen in Casablanca betrokken was. De politie in Nederland hield op 27 januari ook een Belg aan. Hij is een van een groep van veertien mensen die de Marokkanen verdenken van financiële ondersteuning van terrorisme. De cel heeft ontmoetingen gehad met Osama bin Laden en de tweede man van al-Qaeda, Ayman al-Zawahiri, stelt de Marokkaanse aanklager in zijn uitleveringsverzoek. Het is zeer waarschijnlijk dat de Marokkanen vermoeden dat de man betrokken is geweest bij de vijf zelfmoordaanslagen in Casablanca. Zijn zij het die hier oproepen tot de jihad? Wie weet!!.

AAAbracadaver
15-03-2004, 11:04
De figuren die hier oproepen tot de jihad zijn pubertjes die nog niet de baard in de keel hebben maar met wat vlashaartjes op de kin zich al wel echte mujahedien wanen. Hoewel ze zeker irritant zijn, zijn hun uitingen eerder ingegeven door de hormoontjes die door hun lichaam gieren en waar ze zich geen raad mee weten dan door enig inzicht. Wat is nu fijner voor zo'n puistig jochie zonder vriendin, dan om zijn energie de vrije ruimte te geven op het internet op zijn met de Nederlandse kinderbijslag betaalde pc'tje onder de veilige paraplu van het in het westen zo beschermde recht van vrijheid van meningsuiting.

Scottie
15-03-2004, 11:38
Nou, Abra, dat was een lange zin, hoor, die moeten die vechtjasjes vast wel drie keer lezen. Je zou toch verwachten dat ons regenachtig klimaat het zand uit hun ogen gewassen zou hebben, maar nee.

AAAbracadaver
15-03-2004, 11:47
Origineel gepost door Scottie Nou, Abra, dat was een lange zin, hoor, die moeten die vechtjasjes vast wel drie keer lezen. Je zou toch verwachten dat ons regenachtig klimaat het zand uit hun ogen gewassen zou hebben, maar nee. Dan zet ik er even een komma bij, als uitroepteken zeg maar. Nou heb ik het verder niet zo op religie maar misschien is dopen een optie ? Even die koppies een minuutje onder water, dan moet de slaap toch uit de oogjes zijn. Voor de echt hardleersen eventueel tien minuten.

AlHoceima_Leila
15-03-2004, 11:55

Origineel gepost door Abracadaver De figuren die hier oproepen tot de jihad zijn pubertjes die nog niet de baard in de keel hebben maar met wat vlashaartjes op de kin zich al wel echte mujahedien wanen. Hoewel ze zeker irritant zijn, zijn hun uitingen eerder ingegeven door de hormoontjes die door hun lichaam gieren en waar ze zich geen raad mee weten dan door enig inzicht. Wat is nu fijner voor zo'n puistig jochie zonder vriendin, dan om zijn energie de vrije ruimte te geven op het internet op zijn met de Nederlandse kinderbijslag betaalde pc'tje onder de veilige paraplu van het in het westen zo beschermde recht van vrijheid van meningsuiting. Aha hoe weet je dit zo goed ? Je bent zeker ook lid :rolleyes:

rnaj
15-03-2004, 13:46
Origineel gepost door Yehya Weet je wat ik vreemd vind, dat de Jihad een negatieve lading heeft gekregen, Jihad is iets moois. De bedoelingen ervan zijn in ieder geval mooi, want strijden is het laatste middel dat men moet gebruiken. De Jihad om met als bedoeling de oprichting van een ISLAMITISCHE STAAT is prachtig. Een Islamitische staat zou prachtig zijn, of gunnen jullie niet-moslims de moslims geen vredige verblijfplaats ? Vindt je dat echt vreemd, of bedoel je misschien dat het jammer is dat het woord Jihad zo'n negatieve lading heeft meegekregen

Danielle2
15-03-2004, 13:47
Ik gun de moslims zeker een vredige verblijfplaats en ik hoop dat jullie die hier vinden. Maar voor het oprichten van een islamitische staat moeten jullie ergens anders wezen.

nessa
15-03-2004, 14:00
Je wil een islamitische staat prima maar niet hier.

grendel
15-03-2004, 14:15
Origineel gepost door Yehya Help dan mee de dictators af te zetten en er een Islamitische staat te vestigen.. Het probleem is dat er altijd wel een Westers land is die er een stokje voor steekt, zoniet dan wordt de opstand door de dictator neergeslagen. Wij zijn een volk dat willen strijden maar met blote handen bereik je niet veel, en het grootste deel van het volk schijt in zijn broek en blijft liever stil. En ze schijten terecht in hun broek want er zijn al vaker pogingen tot het afzetten van de dictator neergeslagen zoals in Algerije in de jaren 90 en in Marokko en in Irak, volgens mij zelfs in ieder Arabisch land. Enne ik ben nu eenmaal gehecht aan Nederland ik ben hier geboren en getogen, waarom zou ik een Islamitische staat willen in een land dat voor mij vreemd is. De Islam zal Nederland overnemen, het communisme was het niet gelukt, het kapitalisme wel, en de Islam zal het ook lukken. Je snijdt een paar punten aan waar je waarschijnlijk wel gedeeltelijk gelijk in hebt , maar 1 ding snap ik niet. ''Enne ik ben nu eenmaal gehecht aan Nederland ik ben hier geboren en getogen, waarom zou ik een Islamitische staat willen in een land dat voor mij vreemd is.'' Je bent hier geboren en getogen maar het blijft een land dat vreemd voor je is. Hebben de Nederlanders je je hele leven onheus bejegend ?

Elberfeld
15-03-2004, 14:18
Origineel gepost door Yehya Help dan mee de dictators af te zetten en er een Islamitische staat te vestigen.. Het probleem is dat er altijd wel een Westers land is die er een stokje voor steekt, zoniet dan wordt de opstand door de dictator neergeslagen. Wij zijn een volk dat willen strijden maar met blote handen bereik je niet veel, en het grootste deel van het volk schijt in zijn broek en blijft liever stil. En ze schijten terecht in hun broek want er zijn al vaker pogingen tot het afzetten van de dictator neergeslagen zoals in Algerije in de jaren 90 en in Marokko en in Irak, volgens mij zelfs in ieder Arabisch land. ... en als de Amerikanen en Spanjaarden een keertje behulpzaam zijn met het afzetten van een dictator, wordt daar nogal ondankbaar op gereageerd, moet ik zeggen.

naoual1985
15-03-2004, 14:18
Origineel gepost door Abracadaver Prima joh, alleen niet hier. Had lekker gestreden in Irak tegen Saddam of strijd lekker tegen de corrupte kliek in SA of misschien tegen de warlords in Afghanistan. Maar nee het lijkt erop dat die Islamitische heilstaat in West-Europa moet komen te liggen en daar zit werkelijk niemand op dat achterlijke geloof te wachten. Dit op wat geimporteerde geestezieken zoals jij na. Ik wil niet dat je me geloof achterlijk noemt en als je dat wel wil doen dan ga je maar naar een site waar dat gebruikelijk is!! Je weet het vast wel te vinden neem ik aan. Bovendien wordt ik ziek van jou racistische opmerkingen de hele tijd en opmerkingen met een dubbele bodem.. Deze site is van de marokkanen oke!!

naoual1985
15-03-2004, 14:22
Origineel gepost door nessa Je wil een islamitische staat prima maar niet hier. Wat niet hier... Je woont toch in Belgei en aangezien we het over Nederland hebben moet je je er buiten houden!!

naoual1985
15-03-2004, 14:23
Origineel gepost door Elberfeld en als de Amerikanen en Spanjaarden een keertje behulpzaam zijn met het afzetten van een dictator, wordt daar nogal ondankbaar op gereageerd, moet ik zeggen. Nee ze moeten natuurlijk blij zijn dat het daar een zooitje is... Ik zou ook feest vieren joh....!!

AAAbracadaver
15-03-2004, 14:37
Origineel gepost door naoual1985 Ik wil niet dat je me geloof achterlijk noemt en als je dat wel wil doen dan ga je maar naar een site waar dat gebruikelijk is!! Je weet het vast wel te vinden neem ik aan. Bovendien wordt ik ziek van jou racistische opmerkingen de hele tijd en opmerkingen met een dubbele bodem.. Deze site is van de marokkanen oke!! Gelieve je klachten dan te deponeren bij je geloofsgenootjes die de meest achterlijke kanten telkens weer naar voren weten te brengen en niet bij mij die er telkens weer mee geconfronteert wordt en je alleen maar de spiegel voorhoud. En laat je gezanik over racisme maar helemaal achterwege want van welk ras je bent maakt me weinig uit. Achterlijk is achterlijk onafhankelijk van je kleurtje.

naoual1985
15-03-2004, 14:41

Origineel gepost door Abracadaver Gelieve je klachten dan te deponeren bij je geloofsgenootjes die de meest achterlijke kanten telkens weer naar voren weten te brengen en niet bij mij die er telkens weer mee geconfronteert wordt en je alleen maar de spiegel voorhoud. En laat je gezanik over racisme maar helemaal achterwege want van welk ras je bent maakt me weinig uit. Achterlijk is achterlijk onafhankelijk van je kleurtje. Van me geloofgenootjes zoals jij het noemt heb ik weinig last. En wie ben jij om mijn geloof achterlijk te noemen.. Je bent zelfs achterlijk Vieze hond!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7