Bekijk originele versie : Een belangrijk vraag aan jongens en meisjes!!
soussia_1979
15-03-2004, 09:59
Waar of niet waar + motiveer alstublieft je antwoord????
Een meisje dat bij haar eerste, tweede of 100ste date aan haar vriend vraagt om haar de hand te komen vragen als hij haar verder zou willen zien in de toekomst hé, staat dat niet gelijk aan een jongen ten huwelijk vragen :confused: ??????
Mocro4eva
15-03-2004, 10:08
Daar komt het eigenlijk wel op neer. Om de hand vragen van een meisje wordt meestal gedaan met de intentie om te trouwen. Als een meid dan aan een jongen vraagt of hij om haar hand komt vragen is het net of ze hem ten huwelijk vraagt. Het kan ook zo zijn dat ze het al vaak over trouwen hebben gehad en dat het meisje nu zekerheid wilt en dan vind ik dat ze in zo een situatie hem weer niet ten huwelijk vraagt.
atlas_boy
15-03-2004, 10:13
Origineel gepost door Mocro4eva
Daar komt het eigenlijk wel op neer. Om de hand vragen van een meisje wordt meestal gedaan met de intentie om te trouwen. Als een meid dan aan een jongen vraagt of hij om haar hand komt vragen is het net of ze hem ten huwelijk vraagt. Het kan ook zo zijn dat ze het al vaak over trouwen hebben gehad en dat het meisje nu zekerheid wilt en dan vind ik dat ze in zo een situatie hem weer niet ten huwelijk vraagt.
now wanneer een meisje een jongen ontmoet is normal gesproken de gedachte er achter dat ze willen trouwen!!! dus niet safi vrienden genieten uit gaan als kaaskopen dat is haram in de islam. Zoiets doe je alleen met je vrouw of je man.
soussia_1979
15-03-2004, 10:17
Origineel gepost door Esma_Mocro_Girl
Neej slaat egt nergens op !!!!
En je bent best dom als je dat so gaat doen egt gewoon mongool weet je !!!!
wat gaat doen??? Ik ga niemand vragen mij de hand te komen vragen hoor!!!!!
Maar wil jij eens duidelijk maken wat je bedoelt, zonder verwijten als je niet erg vind :)
ja maar een jonge hoort dat toch te doen?maar als een meisje echt voor klaar is en ze wil iets vaster, dan oke dan noem ik dat ook niet ten huwelijk vragen.maar als de jongen zegt van nee!! ja dan staat dat meisje wel voorlul.
Ik begrijp de vraag niet.
soussia_1979
15-03-2004, 10:27
Origineel gepost door Fous
Ik begrijp de vraag niet.
Hey Fous
is toch simpel de vraag!
als een meisje aan haar vriend vraagt om haar de hand te komen vragen, is het dan niet alsof een meisje een jongen ten huwelijk vraagt???
Beslama
Mocro4eva
15-03-2004, 10:27
Origineel gepost door atlas_boy
now wanneer een meisje een jongen ontmoet is normal gesproken de gedachte er achter dat ze willen trouwen!!! dus niet safi vrienden genieten uit gaan als kaaskopen dat is haram in de islam. Zoiets doe je alleen met je vrouw of je man.
De topicstartster heeft het over een vriend/vriendinrelatie, wat dus haram is. En niet elke jongen en meisje die elkaar ontmoeten en een relatie met elkaar beginnen hebben de intentie om met elkaar te trouwen. Het bewijs is wel de vele tienermoeders, en meiden en jongens die gedumpt zijn na een paar dates.
crazy_85
15-03-2004, 10:30
een vrouw mag ook de man ten huwelijk vragen.. maar als jij tegen de man zegt dat hij om je hand moet komen vragen zie ik dat meer als een hint....
atlas_boy
15-03-2004, 10:33
Origineel gepost door Mocro4eva
De topicstartster heeft het over een vriend/vriendinrelatie, wat dus haram is. En niet elke jongen en meisje die elkaar ontmoeten en een relatie met elkaar beginnen hebben de intentie om met elkaar te trouwen. Het bewijs is wel de vele tienermoeders, en meiden en jongens die gedumpt zijn na een paar dates.
hier ben ik met je eens
Chatefemqemamu
15-03-2004, 11:21
wat maakt t nou weer uit wie wie vraagt... gaat om de eindstand.
"vragen" bestaat trouwens alleen bij Oprah en sjiet... in normale gevallen is t een mededeling!
sneakynawal
15-03-2004, 12:13
Origineel gepost door soussia_1979
Een meisje dat bij haar eerste, tweede of 100ste date aan haar vriend vraagt om haar de hand te komen vragen als hij haar verder zou willen zien in de toekomst hé, staat dat niet gelijk aan een jongen ten huwelijk vragen :confused: ??????
Indirect wel. Je nodigt hem uit, zodat hij je ten huwelijk kan vragen.
Frikouja
15-03-2004, 12:15
ja maar een jonge hoort dat toch te doen?maar als een meisje echt voor klaar is en ze wil iets vaster, dan oke dan noem ik dat ook niet ten huwelijk vragen.maar als de jongen zegt van nee!! ja dan staat dat meisje wel voorlul.
ik zie er geen probleem in. precies wat je zegt, dat als je wat meer houvast wil en zeker wil weten in hoeverre je door kan gaan met je realtie, dan vind ik het wel een normale vraag. je maakt hem iets duidelijk en het is aan hem wat hij ermee doet. als ie wil komt ie zo niet dan kan je wel voor *** staan, maar dan weet jij genoeg.
dus ik vind dat het kan. je zorgt voor je eigenzekerheid. niets mis meee
Frik.
Origineel gepost door soussia_1979
Ergens wel ja
Origineel gepost door Jacopo
nee dit heet chanteren :D
of hand komen vragen.. of elkaar nooit meer zien... :p
maarja.. is alleen maar goed :goedzo:
Dat ook ja :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.