Bekijk originele versie : Hafla Anissa
ouassilla24
15-03-2004, 09:54
Hallo allemaal
met deze topic wil ik graag vragen wie er naar dit vrouwenfeest gaat?
Kan iemand mij misschien helpen en mij vertellen waar ik de kaartjes kan kopen en waar het gehouden wordt? Ik wil graag hier met mijn nichten naar toe en ik heb ze beloofd dat ik kaartjes ga bezorgen.
Jullie zouden mij heel erg helpen.
Alvast bedankt voor jullie moeite.
groetjes laila
Email-adres moet zijn:
info@haramoucha.nl
ouassilla24
16-03-2004, 08:10
Bedankt allemaaal voor jullie hulp maar ik heb het al via die email adress van hun geprobeerd maar ik krijg geen reactie.
Dus ik weet niet of ze nu voor mij gereserveerd worden of niet.
groetjes laila
Ik heb je niet geholpen zoals jij zou willen. Ik bedoelde alleen te zeggen dat het haram is voor een moslim op zo'n feest te zijn. Maar goed, misschien ben je geen moslim. Niet iedereen die Laila heet is moslim.
ouassilla24
16-03-2004, 18:50
Hoi najib26
als je goed had gelezen dan had je ook gelezen dat het een feest voor VROUWEN is en kun je mij a.u.b. zeggen wat hieraan haram?
Ik heb niet om jou mening gevraagd maar om hulp, maar ik heb al kaartjes bezorgd dus bedankt voor de moeite.
En ik ben zeker een moslima en allah weet dat en die mag ook over mij oordelen dus ik zou zeggen begin bij jezelf met wat haram is en wat niet, ik weet wat ik doe en allah mag over mij oordelen en mij straffen.
wat jij denkt ineteressert me niet.
Maar bedankt voor je reactie
Origineel gepost door ouassilla24
Hoi najib26
als je goed had gelezen dan had je ook gelezen dat het een feest voor VROUWEN is en kun je mij a.u.b. zeggen wat hieraan haram?
Ik heb niet om jou mening gevraagd maar om hulp, maar ik heb al kaartjes bezorgd dus bedankt voor de moeite.
En ik ben zeker een moslima en allah weet dat en die mag ook over mij oordelen dus ik zou zeggen begin bij jezelf met wat haram is en wat niet, ik weet wat ik doe en allah mag over mij oordelen en mij straffen.
wat jij denkt ineteressert me niet.
Maar bedankt voor je reactie
1. Bij eerdere gelegenheiden van dit haramfeest genaamd Hafla Anissa zeiden meiden die daar geweest zijn, dat er wel degelijk mannen aanwezig waren: de DJ, de bewakers, mensen van de organisatie. Dus je schudt je achterwerk wel degelijk voor mannen. Is dit islamitisch toegestaan? NEE!
2. Muziek is haram:
http://www.al-islaam.com/al-islaam/cyberimam/index.php?cat=Media+%28Muziek%2C+Tv%2C+etc%29&qa=209
En ik oordeeel niet. Ik heb niet gezegd dat je naar de hel gaat. Ik heb alleen gezegd wat haram is. Jij mag dan zelf weten wat je doet. De veroordeling gebeurt op de dag des oordeels door Allah.
ouassilla24
16-03-2004, 18:59
oke is goed bedankt voor je mening en die accepteer ik ook,
maar ik weet wat ik doe en hoe ik in elkaar ziet. en mannenband komt overal ook op bruiloften waar wij naar toe gaan.
en voor hun neus gaan staan en mijn achterwerk bewegen is het laatste wat ik doe. maar goed je mag denken wat je wilt dat is jou mening en dit is mijn mening
Origineel gepost door ouassilla24
oke is goed bedankt voor je mening en die accepteer ik ook,
maar ik weet wat ik doe en hoe ik in elkaar ziet. en mannenband komt overal ook op bruiloften waar wij naar toe gaan.
en voor hun neus gaan staan en mijn achterwerk bewegen is het laatste wat ik doe. maar goed je mag denken wat je wilt dat is jou mening en dit is mijn mening
Is het wel bij je opgekomen dat er fitna op bruiloften kan zijn? En als daar een mannenband komt, wil dat dan toch niet zeggen dat het islamitisch verantwoord is? Op een bruiloft heb je wat betreft de islam toch geen snipperdag?
Het is inderdaad jouw mening. Iedereen wordt apart berecht op de dag des oordeels. Ik zal niet naast jou staan.
Moge Allah jou op het rechte brengen.
PS: Op deze manier is het precies hetzelfde alsof je naar een gemengd haramfeest gaat. Alleen komen er op een gemengd feest meer mannen. Op dit zogenaamde haram-"vrouwenfeest" komen ook mannen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.