Bekijk originele versie : Wie heeft een eigen bedrijf?
Tmighist
14-01-2009, 18:01
Is er iemand hier met een eigen bedrijf?
Waarom, wat wil je weten...?
Tmighist
14-01-2009, 18:16
Ik wil weten wat hun ervaringen waren bij het opstarten van een bedrijf. En wat er allemaal bij komt kijken. Waar rekening mee gehouden dient te worden. Daarnaast natuurlijk of ze veel winst maken en in hoeverre hun verwachtingen over een eigen bedrijf zijn uitgekomen.
Ik wil weten wat hun ervaringen waren bij het opstarten van een bedrijf. En wat er allemaal bij komt kijken. Waar rekening mee gehouden dient te worden. Daarnaast natuurlijk of ze veel winst maken en in hoeverre hun verwachtingen over een eigen bedrijf zijn uitgekomen.
Ervaringen: Hard werken dan kom je er wel.
Wat er bij komt kijken: zie www.kvk.nl
Waar je rekening mee moet houden: zorg dat je een financiele buffer hebt voor het eerste jaar (meeste bedrijven zijn in het eerste jaar niet winstgevend).
Hoogte van ej winst: In te hoge verwachtingen schuilt de grootste teleurstelling, pomp geen geld in een bodemloze put.
Al je vragen beantwoord, anders nog iets..?
Tmighist
14-01-2009, 18:37
Ervaringen: Hard werken dan kom je er wel.
Wat er bij komt kijken: zie www.kvk.nl
Waar je rekening mee moet houden: zorg dat je een financiele buffer hebt voor het eerste jaar (meeste bedrijven zijn in het eerste jaar niet winstgevend).
Hoogte van ej winst: In te hoge verwachtingen schuilt de grootste teleurstelling, pomp geen geld in een bodemloze put.
Al je vragen beantwoord, anders nog iets..?
Bedankt voor je reactie. De site van de kamer van koophandel heb ik al bezocht. Ik was benieuwd naar ervaringen van mensen.
Heb jij een eigen bedrijf?
Bedankt voor je reactie. De site van de kamer van koophandel heb ik al bezocht. Ik was benieuwd naar ervaringen van mensen.
Heb jij een eigen bedrijf?
Graag gedaan.
Misschien, misschien ook niet :kweetnie:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.