Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan mij AUB helpen met deze probeem!!

LallaMadame
14-01-2009, 16:25

Ik heb een reis geboekt en betaalt maar die kan helaas niet door gaan. Ik heb een annuleringsverzekering maar die doet heel moeilijk met terug betalen dus nu moet ik een goede reden hebben waarom het niet door kan gaan.Wie is hier handig in en of werkt bij een reisbureau?? Ik ben verkeerd voorgelicht door hun en als ik dat als reden noem wat ook werkelijk is dan kan ik alsnog schudden naar mijn geld. Dus heeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllllllllppp pppp ik ben opgelicht.

niisrin
14-01-2009, 16:33
srry ik weet niets

LallaMadame
14-01-2009, 16:45
Niemand die mij kan helpen?? Snik snik snik...

mirjam22
15-01-2009, 21:30
Ik zit zelf in de verzekeringen, een reden om te annulering zou zijn ziekte van familieleden in de eerste graad. Ziekte van jezelf, bovenstaand moet je natuurlijk altijd doktersverklaring voor hebben. Toewijzing van een huurhuis is een reden voor annulering.

LallaMadame
16-01-2009, 07:46

Ik zit zelf in de verzekeringen, een reden om te annulering zou zijn ziekte van familieleden in de eerste graad. Ziekte van jezelf, bovenstaand moet je natuurlijk altijd doktersverklaring voor hebben. Toewijzing van een huurhuis is een reden voor annulering. Bedankt voor de info. Over ziekte wist ik het wel maar er is niemand ziek dus ik hoopte op een andere reden. Ik baal wel want ik ben gewoon verkeerd voorgelicht en door die reden zou het dus niet door kunnen gaan.