Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Daders Madrid Ook Achter Aanslagen Casablanca

Pagina's : [1] 2 3

a3ir
15-03-2004, 08:58

'Daders Madrid ook achter aanslagen Casablanca' De bomaanslagen die in Madrid aan 200 mensen het leven hebben gekost, zijn gepleegd door dezelfde terroristische groepering die ook achter de aanslagen in Casablanca op 16 mei 2003 zat. 45 doden Dat schrijft de Spaanse krant El Pais op basis van informatie van Spaanse veiligheidsdiensten. Een van de drie Marokkanen die zaterdag werden aangehouden, Jamal Zougam, zou contacten hebben met personen die in Marokko gevangen zitten in verband met de aanslagen in Casablanca. Daarbij kwamen vorig jaar in totaal 45 mensen om het leven. Al-Qaeda Zougam zou ook banden onderhouden met een Spaanse cel van het islamitische terreurnetwerk al-Qaeda dat onder leiding staat van Imam Barakat Yarkas, alias Abu Dahdah. Deze is door de Spaanse rechter Baltasar Garzon in staat van beschuldiging gesteld wegens betrokkenheid bij de voorbereiding van de aanslagen in New York en Washington op 11 september 2001. Lees ook: Donner vindt aanhouding 'terroristen' terecht Marokko veroordeelt terroristen tot de doodstraf Veel slachtoffers bij aanslagen in Marokko

gaviel
15-03-2004, 09:03
:huil: Verschrikkelijk. Waar gaan we naar toe??? Die Al kwaaida groep was!!! in het verre oosten nu moeten we constateren dat die ziekte ook (als het werkelijk waar is) in onze omgeving doordringt. Mensen gebruik je verstand en hart met bommen op je medemens haal je geen onrecht uit de wereld en al helemaal geen vrede en rust.

a3ir
15-03-2004, 09:39
ABoe_q,je gaat me toch niet vertelen dat die terroriesten in madrid mujahideen zijn? mens word toch waker. WEET JE WEL WAT MUJAHEED INHOUD. t zijn MOORDENAARS klaar uit. onschuldige mensen opblazen is geen JIHAAD. JIHAAD houdt in dat als iemand t land waar je woont woord aan gevalen dat je moet verdedegen. maar dat is maar een soort JIHAAD. de jIHAAD teggen je EEGO is een van de grootste JIHAADS>

minga
15-03-2004, 09:58
ey a3ir hoe is het>? ;) jaja ik had toch gelijk dame over dat justitie die hoofdoekjes wilde bestellen , weet je nog wel :hihi:

a3ir
15-03-2004, 10:01

minga , your kiding my:wat?!:

minga
15-03-2004, 10:04
haha nee wallah neit :D

a3ir
15-03-2004, 10:07
MINGA jeverdient de:zweep::D

a3ir
15-03-2004, 10:08
als t blijkt dat je me in de maling neemt:D

AlHoceima_Leila
15-03-2004, 11:45
Zo erg joh

Reqrouz
15-03-2004, 11:46
aaaaaaaaaaaaaaah stomme terroristen, kijk dat je in het midden oosten een bom drop ok das cool, maar niet in Casablanca, of Europa waar ik woon!!!!!! Ik ben tegen terrorisme omdat, het allemaal bullshit is, volgens de Islam moet je mensen respecteren, en dat deden en doen die terroristen niet. En bovendien is er totaal geen sprake van een Jihad, want wie begon er nou met aanslagen???? Amerika of Al Qaida. Ok Amerika is ook fokt op, maar toch, er zouden nooit oorlogen in Afghanistan en Irak zijn geweest als 11 september niet was gekomen. En die Osama moet he lemaaaaaaaaaaaaaal oprotten. Want hij denkt dat hij een profeet is, en naar de hemel gaat. Nou ik zeg dit uit het diepst van mijn hart: IK HOOP VOOR HEM DAT DE ISLAM NIET BESTAAT. Dan heeft hij al die onschuldige mensen lekker voor niets dood gemaakt, en beland hij weer bij het begin, alsof hij nooit geboren was. En is er geen hemel waar hij zo graag in wil komen. Ik ben ook moslim, maar ik heb respect voor andermans geloven en doen. En terrorisme keur ik radicaal af.

Azizovich
15-03-2004, 13:42
Waarom is iedereen vanuit gegaan dat eLQaida erachter zit? Dat kunnen ze nooit binnen een paar dagen bewijzen. Onderzoek heeft tijd nodig. Het is voor de ETA gunstig om de suggestie te wekken dat Al-Qaeda erachter zit, gezien de verkiezingen.

mhaidra
15-03-2004, 13:45
hallo iedereen, Bomaanslagen wat in israel gebeurt keur ik ook niet goed, maar ik kan de palestijnen begrijpen waarom ze dit doen. De Israelen weten net zo goed dat ze verkeerd bezig zijn. De palestijen hebben daar niets meer, veel vrouwen zijn weduwen geworden. Beiden partijen zijn elkaar aan het moorden. Maar de aanslagen in New York, Bali, Istanbul, Casablanca en uiteindelijk Madrid is helemaal uit den boze!!!!! Je bent een Jihad op het moment dat je je land beschermd tegen de bezettingen en uiteraard kom je voor je je geloof op. Maar onschuldige mensen moorden en dan uit naam van Allah is een schande. Het is jammer dat er moslims zijn die dit amuserend vinden. De naam Islam betekent vrede, harmonie, respect, spirutueel,vertrouw en goed zijn tegen alle mensen wat God heeft geschapen. Het dood trappen van een mier is al Haram laat staan mensen! Als iedereen de Islam had gevolgd zal de wereld in harmonie en vrede leven. Maar helaas is dit niet het geval. Ik heb het gevoel dat de aarde zelf moe wordt van ons en misschien hierdoor steeds natuurrampen zullen voorkomen. 1 ding weet ik zeker....wij krijgen het steeds moeilijk! A salam alaikom

hafiberber
15-03-2004, 17:31
het verzet in irak en palestina tegen hun bezetters zijn volledig legitiem,maar wat betreft de aanslagen in madrid of casablanca slaat echt nergens op.die aanslag in madrid konden ze beter op de israelische ambassade plegen of een amerikaanse legerpost maar niet onschuldige spanjaarden,immers bijna alle spanjaarden waren tegen die kruisvaarders oorlog in irak.ook is het ontzettend dom dat aznar niet naar zijn volk luisterde. amerika begint nu echte problemen te krijgen in de wereld waar ze aan haar militaire overmacht niks meer heeft.

Peej
15-03-2004, 18:19
Origineel gepost door Reqrouz aaaaaaaaaaaaaaah stomme terroristen, kijk dat je in het midden oosten een bom drop ok das cool, maar niet in Casablanca, of Europa waar ik woon!!!!!! Ik ben tegen terrorisme omdat, het allemaal bullshit is, volgens de Islam moet je mensen respecteren, en dat deden en doen die terroristen niet. En bovendien is er totaal geen sprake van een Jihad, want wie begon er nou met aanslagen???? Amerika of Al Qaida. Ok Amerika is ook fokt op, maar toch, er zouden nooit oorlogen in Afghanistan en Irak zijn geweest als 11 september niet was gekomen. En die Osama moet he lemaaaaaaaaaaaaaal oprotten. Want hij denkt dat hij een profeet is, en naar de hemel gaat. Nou ik zeg dit uit het diepst van mijn hart: IK HOOP VOOR HEM DAT DE ISLAM NIET BESTAAT. Dan heeft hij al die onschuldige mensen lekker voor niets dood gemaakt, en beland hij weer bij het begin, alsof hij nooit geboren was. En is er geen hemel waar hij zo graag in wil komen. Ik ben ook moslim, maar ik heb respect voor andermans geloven en doen. En terrorisme keur ik radicaal af. Nee sukkel, het is NOOIT "cool" om een bom te droppen. Of het nou gebeurd door Amerikanen, Israëlisch, zogenaamde vrijheidsstrijders of massamoordenaars als Bin Laden. Het droppen van bommen en het doden van onschuldige mensen is nooit en te nimmer cool.

Peej
15-03-2004, 18:22

Origineel gepost door Azizovich Waarom is iedereen vanuit gegaan dat eLQaida erachter zit? Dat kunnen ze nooit binnen een paar dagen bewijzen. Onderzoek heeft tijd nodig. Het is voor de ETA gunstig om de suggestie te wekken dat Al-Qaeda erachter zit, gezien de verkiezingen. al Qaeda heeft deze bomaanslagen al op meerdere manieren zeer duidelijk opgeeïst. En de Eta was het hoogstwaarschijnlijk niet. Want in Baskenland wonen geen of nauwelijks Marokkanen en Indiërs.

Pagina's : [1] 2 3