Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Foto's laden containers ivm hulpgoederen aan slachtoffers aardbeving Marokko

Pagina's : [1] 2

Ismahane82
15-03-2004, 15:16

moge allah jullie belonen voor jullie goede daden ps. jij bent zeker die persoon in dat luierspotje

smileyy
15-03-2004, 20:01
hahahaaaa, nou ik vind het heel goed van jullie en jij dat jullie er tenminste echt mee bezig zijn geweest. klasse.

wardaroosje
15-03-2004, 21:22
:goedzo: echt een goeie initiatief Moge Allah jullie hiervoor belonen...incha allah

el_moechoe
15-03-2004, 21:39
Origineel gepost door Ismahane82 moge allah jullie belonen voor jullie goede daden ps. jij bent zeker die persoon in dat luierspotje hahah hij doet he...

el_moechoe
15-03-2004, 23:32

Origineel gepost door socialskilled Nee, dat ben ik niet, ik sta achter de camera. Overigens wel aardige jongen, waar je op kunt bouwen zoals blijkt. Ook kan hij met zijn grappige mentaliteit anderen motiveren. (maar dat zie je al uit de foto's) :D

OneTouch
15-03-2004, 23:34
Dan is El Moechoe die symphatieke 'luiermodel' he???

el_moechoe
15-03-2004, 23:42
dat is een raadsel voor jou...

OneTouch
16-03-2004, 16:08
Wel, deze speurneus telt 1 bij 1 op en komt tot de conclusie dat jij het wel moet zijn. Na enig research en sporenonderzoek is namelijk gebleken dat jij op een tweetal reacties van respectievelijk Ismahane82 en Socialskilled dusdanig opmerkelijk reageert dat het zeer aannemelijk is dat jij de betreffende persoon op de foto bent. Welnu, stel je deze geniale speurneus in het gelijk of niet?

el_moechoe
16-03-2004, 18:23
Origineel gepost door OneTouch Wel, deze speurneus telt 1 bij 1 op en komt tot de conclusie dat jij het wel moet zijn. Na enig research en sporenonderzoek is namelijk gebleken dat jij op een tweetal reacties van respectievelijk Ismahane82 en Socialskilled dusdanig opmerkelijk reageert dat het zeer aannemelijk is dat jij de betreffende persoon op de foto bent. Welnu, stel je deze geniale speurneus in het gelijk of niet? Socialskilled heeft de foto's geschoten, maar aangezien hij nog maar 4 weken op dit forum rond hangt, en om e.a. vage reden eerder als mij moderator is gemaakt, kan hij niet weten wie ik ben. Overigens zou ik me niet schamen als ik degeen zou zijn op de foto's, de foto met luiers zou inderdaad op mij van toepassing kunnen zijn.

Othman
16-03-2004, 20:18
Als je zo door gaat wordt je nooit moderator.

el_moechoe
16-03-2004, 21:44
Origineel gepost door Othman Als je zo door gaat wordt je nooit moderator. liever hou je die commentaar voor je othman... :rolleyes:

OneTouch
16-03-2004, 22:30
Origineel gepost door el moechoe Socialskilled heeft de foto's geschoten, maar aangezien hij nog maar 4 weken op dit forum rond hangt, en om e.a. vage reden eerder als mij moderator is gemaakt, kan hij niet weten wie ik ben. Overigens zou ik me niet schamen als ik degeen zou zijn op de foto's, de foto met luiers zou inderdaad op mij van toepassing kunnen zijn. Ik ga ook niet uit van SocialsKilled maar van mijn eigen theorie. By the way, ik heb ook nooooooooit gezegd dat je je zou moeten schamen. Indien jij die persoon bent kan ik alleen maar zeggen dat jij de vrolijkheid zelve bent.

OneTouch
17-03-2004, 01:19
Origineel gepost door socialskilled Ik kan dat beamen, komiek met potentie. (om e.a. reden heb ik het gevoel telkens op mezelf te reageren... -insiders joke- ) Dat laatste maakt jou wederom zeer verdacht.... mijn 'onderzoekje' krijgt opeens een hele andere wending!

el_moechoe
17-03-2004, 01:28
Origineel gepost door socialskilled Hoe weet je zo zeker dat het othman, othman wel was? Er zaten meerdere mensen in die kamer..... :D hahaha, ik wist het wel hoor, en ik maar othman uitschelden voor iblies.. de rest had het niet kunnen zijn die waren met heeeeel wat anders bezig... :D heb je nog aan mijn bevel gewerkt of nog niet :rolleyes: anders heb je grote problemen :p ma3a salaama

el_moechoe
17-03-2004, 01:29

Origineel gepost door OneTouch Dat laatste maakt jou wederom zeer verdacht.... mijn 'onderzoekje' krijgt opeens een hele andere wending! vloeie de 1ste zweetdruppels al langs je wenkbrauwtjes :D

Pagina's : [1] 2