Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Van welke allochtone gemeenschap in Nederland hebben de hollanders het MINST last ?

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
25-10-2002, 08:44

denk hierbij aan criminaliteit overlast werkeloosheid enz.

hilwa
25-10-2002, 08:56
van de chinezen, die gasten zijn over het algemeen slim bezig, hoe vaak heb jij nou bijv. in amsterdam een chinese junkie gezien? om maar een voorbeeld te nioemen. moet je opletten nu gaat de hel weer losbarsten op deze topic, want dit soort topics houd man niet van

roosje22
25-10-2002, 09:30
Ja zeker Chinesen, tuurlijk is er ook criminaliteit bij hen aan de gang maar ze praten er niet over en ze blijven heel erg op de achter grond, ze zoeken geen aandacht denk aan kruiskade daar wonen ze ook bijna allemaal. Maar op de een of andere manier vallen ze niet op. Ik zie ook nooit een groep Chinesen buiten rondhangen bij Centraal of waar dan ook. Denk bijvoorbeeld een tijd geleden aan die creditcard acties dan ging je bijvoorbeeld bij hen iets kopen en betalen met je creditcard terwijl tegelijkertijd je gegevens werden gecopieerd en in china werd er dan voor weet ik hoeveel geld aankopen gedaan OP JOUW KOSTEN. En wat betreft werkeloosheid, volgens mij hebben ze bijna allemaal een restaurant. Dus ik denk niet dat er een grote werkeloosheid zal zijn bij de Chinesen :zwaai:

Tnawie
25-10-2002, 11:01
Origineel gepost door blablabla indo´s, Maak je geeen zorgen hun tijd komt nog. Hun aantalen groeien net als bij ratten. De tijd dat pindas en molukers elkaar niet kunnen vermijden, komt eraan. dan is het rwienaaaaaaaaaaaaaaa

narcis
25-10-2002, 11:34

ik vind chinezen echt toppertjes, ze zijn altijd druk bezig met hun zaken en bemoeien zich niet met anderen.!!!!! turken,,soms denk ik ze zijn best tof,maar soms heb ik zoiets van rare volk!!!!!!!! hindoestanen ,tfoeeeeeeeeee echt hielenlikkers!!!!!!!!!! suri's/anti's/ cabo's, met hun kan ik al helemaal niet overweg, zij denke ze zijn masterlijk!!!!!!!!!! ik lach ze liever uit!!! hahhahhah en dan heb je ons,de marokkanen hahhaha owjee!!!!!!!! altijd als er een ruzie onstaat! jahoor dan zit er zeker een mocro bij !!!!!! hahhha het zit eenmaal in hun bloed...........

Tnawie
25-10-2002, 11:34
Origineel gepost door blablabla mensen die hun achtergrond verloochenen komen zichzelf altijd tegen. :zwaai: Bedoel je dat mensen die liever iemand anders zouden willen zijn, die gaan het zijn van iemand anders adopteren. Het probleem is dat er geen ruimt is voor jezelf en iemand anders zijn in je lichaam. Jezelf wordt uit lichaam getrapt. Zo kan je ooit jezelf tegenkomen. Iemand die altijd zichzelf is komt nooit zichzelf tegen omdat t zelf in diegen zit. ps: ik heet wel tnawie maar dit zijn zeker geen tnawies

BENTGHATAR
25-10-2002, 12:11
spanjaarden.

T-ManiaC
25-10-2002, 12:17
Chinezen zijn echt in de ogen van Ned de beste buitenlanders ze voegen hun steentje toe aan de "MAATSCHAPPIJ" ( wat ever ) Maar marokkanen neeeeeeeee die zijn de meeste gehaat

nadorgirl17
25-10-2002, 14:25
he ik denk dat ze aleen maar over marokanen praten omdat zij gewoon jaloers op ons zijn.hahahhahahhah ze zijn alemaal bang voor ons.en daarom hoor je hun aleen maar over ons praten op tv of radio of in de krant.maar recht in ons gezicht durven ze dat niet want ze weten dat en ze dan een paar harde marokaanse stoten krijgen!!

narcis
25-10-2002, 14:54
een cabo is een caverdiaan................als je dit ook niet begrijpt dan weet ik het ook niet!!!!!!!!!!!

ZiLaaL
25-10-2002, 18:29
De Chinezen naar mijn idee. Ze zijn slim, ze houden zich namelijk altijd op de achtergrond. Ook mengen zij zich nooit met het andere volk en vindt er dus op zich geen integratie plaats (ze scheiden zich af van de rest van NL) er wordt niet over hun geklaagd, aangezien ze echt overlast bezorgen. Wanneer ze wel op het nieuws komen?? Tijdens het Chineze nieuwjaarsgebeuren... :)

Safira75
25-10-2002, 18:37
van katten hebben ze het minste last Ze poepen niet op straat! ze eten whiskas! ze demonstreren nooit! Ze zijn never crimineel! Er zit er geeneen in de gevangenis!! Ze halen nooit een onvoldoende! Ze hebben geen grote mond Ze doen niet aan zinloos geweld,gebeld,gepeld,geteld, gemeld etc. ze gaan standaard naar de kattenhemel, wat ze ook doen. Ze zorgen ervoor dat er minder muizen in Nederland zijn! En wanneer was de laastet keer dat een kat een grote mond tegen je had? en trouwens- als ze zich misdragen, kun je ongegeneerd kat-kebab van ze maken!

Lady_moi
25-10-2002, 18:37
algerijnen heheh die zijn het beste vanal

RodRambone
25-10-2002, 19:02
Chinezen. Hoe vaak komt nou voor dat een chinees iemand overvalt? En chinezen geven ook geen commentaar op nederlanders (zoals marokkanen doen: dat meisje moet je zien hoe ze erbij loopt sl.et h.oer etc.) En chinezen zijn onopvallend, op de achtergrond. Die lopen niet zo te showen, "moet je mij eens zien", zoals negers, marokkanen en turken. Indo's zijn een goede 2e, die zijn goed geïntegreerd. Komt door Nederlands-Indië he, indo's/nederlanders hebben een lange geschiedenis samen. En indo's klitten ook niet zoveel bij elkaar als andere allochtonen. Behalve op de Pasar Malam in Den Haag. :goedzo:

spidey
25-10-2002, 19:07

De indo's zijn het beste ras van de hele wereld. You betta recognize! :D http://tongtong.denhaag.org/logo_45_geel.gif 11 t/m 22 juni 2003 * Malieveld * Den Haag Iedereen moet komen! En veel geld uitgeven, het liefst bij mijn eettentje! Zodat ik een nieuwe auto kan kopen. En natuurlijk is alles 100% halal!

Pagina's : [1] 2 3 4