Bekijk originele versie : deze zaal is prachtig!
http://******************/dbackstage/damelza/ksa021102.jpg
wowwww... :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:
vinden jullie ook niet? ik weet niet meer waar ik dit plaatje vandaan heb.., maar wie weet waar zo'n dergelijke zaal te vinden is? of heeft nog meer van zulke plaatjes van zalen?
WAJOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWW
PRACHTIG GEWOON!!!!!!!!!!!!!
SPROOKJES ACHTIG GEEN WOORDEN VOOR!!
maar ja kan het vast nooit betalen dus neem ik maar genoegen met de tulp!!!
appelsap
15-03-2004, 00:55
Origineel gepost door Damelza
http://******************/dbackstage/damelza/ksa021102.jpg
wowwww... :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:
vinden jullie ook niet? ik weet niet meer waar ik dit plaatje vandaan heb.., maar wie weet waar zo'n dergelijke zaal te vinden is? of heeft nog meer van zulke plaatjes van zalen?
in mijn voortuin :D
Origineel gepost door deleila
WAJOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWW
PRACHTIG GEWOON!!!!!!!!!!!!!
SPROOKJES ACHTIG GEEN WOORDEN VOOR!!
maar ja kan het vast nooit betalen dus neem ik maar genoegen met de tulp!!!
jaaaa ik ben ook helemaal in love... :Iluvu: :D
sparen ;)
Classy.Lady
15-03-2004, 01:09
Hoe duur is ie dan? :D
Vrouwen :jammer:
Als een vrouw in zo'n zaal wil trouwen, dan zegt een man die een beetje moslim is dat ze maar iemand anders moet zoeken. Wat een geldverspilling zeg.
HEt is wel mooi dat wel, maar heb liever dat mannen en vrouwen apart zitten en dat is bij deze denk ik niet zo ;)
Classy.Lady
15-03-2004, 08:31
Origineel gepost door Najib26
Vrouwen :jammer:
Als een vrouw in zo'n zaal wil trouwen, dan zegt een man die een beetje moslim is dat ze maar iemand anders moet zoeken. Wat een geldverspilling zeg.
Jij barst van de vooroordelen...
Hoezo een man die een beetje moslim is?Zou dit je Islam moeten bepalen dan?? :rolleyes:
Irriteer me echt aan je..Ik zie je alsmaar klagen hier..Alsmaar Marokkaanse meisjes, relaties blabla...
Je hoeft het niet met dingen eens te zijn, maar je kan op z'n minst proberen om dingen op n nette manier over te brengen dan altijd maar verwijtend naar anderen...
Ooit ook met jezelf geweest dan i.p.v. altijd anderen?
Geloof mij maar...Je komt wel verder dan met dit en het is ook nog eens nuttig!
Da3wa en nasee7a is altijd :goedzo: , maar doe dit wel op een manier van wijsheid en niet op een manier dat je mensen juist van de Islam afstoot en dat mensen je maar een ouwe zeurzak gaan vinden...
Sorry dit moest er echt even uit...Ik begin namelijk ondehrand wel te walgen van jou reacties en hield me aardig in...!
Sorry Damelza voor het verpesten van je topic...:o
sugerbabe_18
15-03-2004, 10:28
:o mooie zaal..... maar dit heeft echt met decoratie te maken.. als je ene kale zaal gefet aan een decoreur dan kun je hetzelfde resultaat behalen..
En ps: najib, is toch niets mis mee, met zo'n zaal?? of ben je bang dat je alles moet betalen..:ego: tegenwoordig zijn er ook nog vrouwen met geld:bril:
Byeee:D
sugerbabe_18
15-03-2004, 10:32
http://images.google.nl/images?q=tbn:m6OD_cYF4acJ:jos.schmitz.vinden.nl/Rusland/images/Petersburg/Hermitage/zaal.jpg
Origineel gepost door sugerbabe_18
:o mooie zaal..... maar dit heeft echt met decoratie te maken.. als je ene kale zaal gefet aan een decoreur dan kun je hetzelfde resultaat behalen..
En ps: najib, is toch niets mis mee, met zo'n zaal?? of ben je bang dat je alles moet betalen..:ego: tegenwoordig zijn er ook nog vrouwen met geld:bril:
Byeee:D
Verkwisting is islamitisch niet toegestaan.
Het gaat er niet om wie wat betaalt. In 9 van de 10 gevallen betaalt de man. Maar het zijn de vrouwen die tienduizenden euro's aan 1 dagje willen besteden. En haar man maar in de schulden werken. Alleen maar omdat ze pracht en praal belangrijk vindt. Alleen maar omdat ze wil dat mensen met bewondering over haar praten.
sugerbabe_18
15-03-2004, 11:28
lieve najib....
niet iedereen denkt er zo over...:o
wow nog al een zaal, dat is dus men droomzaal voor als ik ga trouwen inshallah,
ma ja :s:s:s
alé beslamaa hou jullie allemaal nog goed
Thug_Sebnia
06-04-2004, 02:48
Origineel gepost door SadGirl2004
Jij barst van de vooroordelen...
Hoezo een man die een beetje moslim is?Zou dit je Islam moeten bepalen dan?? :rolleyes:
Irriteer me echt aan je..Ik zie je alsmaar klagen hier..Alsmaar Marokkaanse meisjes, relaties blabla...
Je hoeft het niet met dingen eens te zijn, maar je kan op z'n minst proberen om dingen op n nette manier over te brengen dan altijd maar verwijtend naar anderen...
Ooit ook met jezelf geweest dan i.p.v. altijd anderen?
Geloof mij maar...Je komt wel verder dan met dit en het is ook nog eens nuttig!
Da3wa en nasee7a is altijd :goedzo: , maar doe dit wel op een manier van wijsheid en niet op een manier dat je mensen juist van de Islam afstoot en dat mensen je maar een ouwe zeurzak gaan vinden...
Sorry dit moest er echt even uit...Ik begin namelijk ondehrand wel te walgen van jou reacties en hield me aardig in...!
Sorry Damelza voor het verpesten van je topic...:o
hoe je het ook wendt of keert ;) najib heeft wel gelijk.
dit soort zalen zijn heel duur en pure geldverspilling.
een jongen werkt keihard om een normale doorsnee bruiloft te kunnen betalen... laat staan zo'n dure zaal en dan nog het eten, de mensen, en de catering niet te vergeten. ;)
ghair inshaAllah.
Origineel gepost door Thug_Sebnia
hoe je het ook wendt of keert ;) najib heeft wel gelijk.
dit soort zalen zijn heel duur en pure geldverspilling.
een jongen werkt keihard om een normale doorsnee bruiloft te kunnen betalen... laat staan zo'n dure zaal en dan nog het eten, de mensen, en de catering niet te vergeten. ;)
ghair inshaAllah.
Hij kan misschien wel gelijk hebben, maar de manier waarop hij het voorbrengt is allesbehalve islamitisch.... Zijn uitspraken vind ik spijtig genoeg wel onbeschoft "Als een vrouw in zo'n zaal wil trouwen, dan zegt een man die een beetje moslim is dat ze maar iemand anders moet zoeken"
Dat is NIET de manier waarop men een fout moet wijzen aan onze medezusters-broeders!!
Als Najib het op een andere manier had gezegd, zouden meer mensen naar hem luisteren en begrip tonen....GHair Insha'Allah
Najib, je intentie is denk ik wel goed....maar denk goed na over de manier waarop je dingen zegt Insha'Allah
Moge Allah ta ala me vergeven voor eventuele fouten! Ameen
Wasalaam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.