Bekijk originele versie : Emigreren ....!!!!!!
Meknes_ifrane
15-03-2004, 00:25
Ik heb een vraagje aan alle marokaanse Jongeren of aan de mensen die naar het buitenland zijn verhuist.... wat jullie ervaringen zijn tot nu toe of was in het buitenland en of mensen graag gaan het buitenland willen of denken te emigreren...
Ik zelf wil graag naar frankrijk inshallah als ik al mijn diploma's op zak heb...
Dus mensen reageer lay hfadkoem...
yallah bye bye al ghoet...
Meknes_ifrane
15-03-2004, 00:35
Origineel gepost door Btissama
Frankrijk is dan wel het laatste land waar ik aan denk! vooral nu ;)
ou 3lach... en heb jij een voorkeur of wil je gewoon in nl blijven wonen...
trouwens als ik niet naar frankrijk ga dan wordt het marokko.. het is een van de twee plaatsen waar ik wil wonen dus....
yallah bye bye
atlas_boy
15-03-2004, 09:06
ik in ieder geval ben van plan weg te gaan van NL
ik ben dit land ZAT
Mouna1986
15-03-2004, 09:42
De VS lijkt me echt gaaf
Origineel gepost door Btissama
nee ik blijf gewoon in NL, ik zie niet in waaorm ik naar een ander land zou emigreren, misschien alleen als er hier geen vrijheid van geloof meer is (zoals frankrijk)
ik weet niet naar welk land ik zou gaan, niet in verdiept :)
maar meid, als dit is wat je wil dan moet je er voor gaan
veel sterkte ;)
Geen vrijheid van geloof in Frankrijk??.....was dit voor rare opmerking?....In Turkije mag je ook geen hoofdoek op in publieke functies, zij hebben dus blijkbaar ook geen vrijheid van geloof?
Meknes_ifrane
15-03-2004, 19:58
Origineel gepost door atlas_boy
ik in ieder geval ben van plan weg te gaan van NL
ik ben dit land ZAT
Kijk eens aan eindelijk iemand ie zo met me mee denkt
tbarkallah aliek a atlas boy...
yallah bye bye
Origineel gepost door Meknes_ifrane
Ik heb een vraagje aan alle marokaanse Jongeren of aan de mensen die naar het buitenland zijn verhuist.... wat jullie ervaringen zijn tot nu toe of was in het buitenland en of mensen graag gaan het buitenland willen of denken te emigreren...
Ik zelf wil graag naar frankrijk inshallah als ik al mijn diploma's op zak heb...
Dus mensen reageer lay hfadkoem...
yallah bye bye al ghoet...
Ik wil naar Australie....
NoualMocro
16-03-2004, 00:40
ik wil ik wil...ik weet nu niet wat ik wil, maar ik denk dat ik gewoon weg wil van deze aardbodem!!! Het liefst naar djannatien Firdous....of hadden we het over landen....ehm doe mij maar een onbewoond eiland!!!
jallah Bye bye m3a salamaaaaaaaaaaa and don't forget there is always someone who loves YOU ;)
missysebnia
16-03-2004, 12:01
Naar marouicos :zwaai:
atlas_boy
16-03-2004, 12:03
Origineel gepost door missysebnia
je bent zeker rijk geworden ;)
ik wil naar Mekka toe......... :D
Origineel gepost door latifaaa
Nee inderdaad, Turkije heeft ook geen vrijheid van geloof.....
Gelukkig hebben ze in de overige Islamitische landen wel geloofsvrijheid :wat?!:
100% geloofsvrijheid bestaat niet eens, daar verschillende religieuze belangen altijd met elkaar zullen botsen. Daarom zie je in (democratische) systemen ook een “neutrale” grondwet die boven religie staat.
Origineel gepost door Jacopo
emigreren naar Mekka?
Jep.... :D
Origineel gepost door missysebnia
Kzou d`er maar "Mauritius" van maken anders is `t maar afwachten waar ze je dumpen :D
....is trouwens een mooi land waar verschillende religies relaxed met elkaar gaan. En i.i.t. wat atlas_boy beweerd heb je daar volgens mij helemaal niet zo veel geld nodig, moet enkel een beetje Frans kunnen spreken ;)
Zataraaaaaa
16-03-2004, 12:56
Origineel gepost door sammmy
Jep.... :D
356 dagen per jaar 45 graden :wat?!:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.