Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stelen

RIAGG
25-10-2002, 02:03

Toen ik een jaar of 13 was ging ik voor het eerst stelen met een paar vrienden van mij. Ik had nog nooit van mijn leven wat gestolen dus het werd tijd. Ewa daar ging ik dan met de jongens van de buurt op pad. Dijala was een franse jongen die zijn diploma stelen heeft behaald toen ie 5 jaar was. Hij heeft me alles geleerd van het vak. Hij zei tegen me dat er een koffer in een buurthuis was dat helemaal vol geld zat, ewa dat liet ik hem geen 2 keer zeggen ik ging er meteen naartoe met hem. Ik vond het allemaal heel erg spannend en was best wel zenuwachtig en ik zat al plannen te maken wat ik allemaal zou kopen als ik die koffer in bezit had, ik zou dan al een auto kopen op mijn dertiende en een huis in marokko en een huis in portugal( kiiiiijjjjjkkkkk waar ik aan dacht) elmohim we waren bij die buurthuis aangekomen en de deur was toevallig al open. Dijala zei tegen me dat ik naar de tweede verdieping moest gaan, want daar lag die koffer met geld. Dijala zou achter mij aanlopen om zeg maar op de uitkijk te staan. Ik liep dus die trap heel rustig op za3ma b7al shi ninja je weet toch in die tijd waren die films echt vet. Dus ik keek steeds achter me of Dijala wel achter me was. Ewa toen we op de tweede verdieping waren zag ik die koffer daar staan. Ik zei tegen Dijala ik zie hem, hij zei ok pak hem Ik kroop heeeeeeel rustig naar de koffer toe, stapje voor stapje en toen ik maar 2 centimeter verwijderd was van de koffer werd ik OPEENS gepakt door een een man bij mijn keel Dijala was alaaaaaaang weg Daar stond ik dan met die bewaker tegen de muur, opeens rook ik iets vies en die man ook hij keek toen naar beneden en zag dat ik in mijn broek had gepoept. Ik had het nog niet door vanwege de schrik ik zag alleen het gezicht van mijn vader in die politiebureau ik wilde alleen weg vandaar. Ik zag dat die man die stank niet meer aankon en stuurde me weg Toen ik buiten was zag ik Dijala en zei tegen hem dat ik naar huis moest omdat mijn buik pijn deed. Toen ik thuis was en ik deed mijn broek uit, alatieff alatieff alatiefffff ik had zoiets nog nooit gezien alle kleuren zag je erdoorheen. elmohim ik bespaar jullie de details ik ging meteen onder de douche en die onderbroek meost gewoon chemisch verbrand worden Ik had mijn lesje goed geleerd en daarna nooit meer gestolen.

miss_berkania
25-10-2002, 11:33
zie je hoe allah je straft maar aan de ene kant is lijkt het me wel een kick

hasna_the_best
25-10-2002, 15:25
hahahaahha vertel weer zo'n grappig verhaal

Kahina
25-10-2002, 16:34
Hahaha, hij is echt leuk man! :D :D

amal18
25-10-2002, 21:30

hahaha riagg weer he je weet ook niiet van ophouden he

Meryem17
26-10-2002, 00:45
Muahaahahahhahhaa wollah echt grappig.... hahahahahahaha meskien... ( die onderbroek he )

xxxprinsesxxx
27-10-2002, 16:58
:giechel: hahahahaha...jij bent echt fa2....hahahahaha....ik ga goed nadenken over de grappige dingen die ik heb meegemaakt in mijn leven en vertel het je nog wel... groetjes aan dickie dick...zeg tegen haar dat ze snel wickie wick naar me moet sturen...ik ben zo eenzaam...hihihihi...;) kiZZzzz van MOI

MissSarah
27-10-2002, 17:56
wahhahahahhaha zo erggg iwaaa als je zo snel je lesje hebt afgeleerd dan is het wel klasse hoor!!!!! XXXXXjes Sara

loubiaa
27-10-2002, 19:21
HAHAAHAHHAH :giechel: :giechel: :giechel: leuk verhaal!! Beslama :zwaai: LoUbIaaa

Nadia_
27-10-2002, 21:51
waaaaahahahaaha wejoooooooooo :eek: :giechel: :giechel:

Mazlout
29-10-2002, 23:30
je hebt alleen toen proberen wat te jatten? heb je dan nooit een snoepje gejat bij de jamin??? ik weet nog, toen ik jong was, altij met een groepje naar de jamin, dan ze3ma opsplitsen, zodat die verkoper nie indereen in de gaten kon houden. Terwijl hij het ene groepje in de gaten hield, pakten wij een zakje, vulde die met 100gr snoep. (maar ondertussen vulden we natuurlijk onze binnenzakken ook met 1000gr snoep) en dan met stalen zenuwen gewoon bij de kassa die 100gr afrekenen. Elke keer dat ik aan die kassa stond, zag ik dat die verkoper ons aan het bestuderen was, maar hij kon het blijkbaar nooit met zekerheid zeggen. gelukkig nooit gepakt. maar jah, dat waren de kwa-jongens streken van toen! hehehehe die goeie ouwe tijd!

Boo
28-01-2003, 22:42
WAHAHAHAH...Riagje ook je laat mij telkens lachen met je toffe verhaaltjes. P.s je had zeker je lesje geleerd...NOOIT MEER STELEN....!