Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaaaaanse jongens

NoreJihan
25-10-2002, 01:37

Nou ik ga het nu hebben over de Marokkaaaaaaanse jongens MMMMMMMMMMMMMM ik vind ze echt moederskindjes!!!!!!!!!!!!!!! Buiten gedragen ze zich stoer en zodra ze thuis komen is het van Jemma ik heb rugpijn masseer me ,Mamma ,Maaaaaaaaaaaa Kijk bijvoorbeeld naar die mustafa van Big brother ,meskien hij huilde toen zijn moeder hem koekjes stuurde en vanavond huilde hij met dat eten!!! Echt schattig vind ik de Marokkaanse jongens vooral omdat ze echt gehecht zijn aan hun moeder ,ook merk je bij de Marokkaanse jongens als ze bijvoorbeeld ruzie hebben en je ZEGT JE MOEDER !!Dammmmmmmm dan kan je alvast beginnen met het graven van je graf want je leeft echt niet voor lang Soms vraag ik me af hoe dat komt dat ze zon sterke band hebben met hun moeder ik bedoel die liefde,die zwakte voor hun moeder Ik kan eigenlijk duizende redenen verzinnen want ik zie het ook bij mijn zogenaamde stoere broeeeeeeeeeers Maar ik vind het ook goed want ja je moeder dat is je alles Zo zie je maaaaaaaaaaaaaaaaar wij Marokkaanse vrouwen hebben iets en zijn Byzonder netals jullie moeders??????? :D :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

NoreJihan
25-10-2002, 01:38
Maar toch hou ik van ze vooral als ze huilen om hun moeders bijvoorbeeld als ze in big trouble zitten of vader word kwaaaaaaaaaaaaaaad dan redt Moederlief die zoon hahahahahah dat is ook een voordeel van een Moeder zijn :D K vind ze schattig en moederskindjes :D :Iluvu: Maar jullie zijn de beste ik kan me geen betere jongens voorstellen dan de Marokkaanse jongens :D

Corleone
25-10-2002, 01:50
de moeder is de draag vlak voor een marokkaanse jongen

NoreJihan
25-10-2002, 02:31
Ja oke maar die band is gewooooooooooon veel sterker dan bij Nederlandse jongens of turkse of ander nationaliteiten Kijk iederreen houd van zijn moeder dat weet ik wel maar bij de Marokkaanse jongens is dat echt zooooooooooooo erg Ongelooflijk gewoooooooooooooooonnnnnnnnnnnnn Hun moeder komt op Number 1

xxTigerxx
25-10-2002, 02:38

mn Moeder!!! is zeker alles in mn wereld..ik heb mn baas aangevallen omdat ie in het spaans zei: la puta del la madre! ik ben bereid om alles voor haar te geven...bij mij is het een gevoelig onderwerp wat ik helemaal niet begrijp is dat mn collega's de hele dag tegen elkaar'' je moeder'' zeggen...moeders zn eenmaal belangrijk in ons cultuur..

NoreJihan
25-10-2002, 02:43
Origineel gepost door xxTigerxx mn Moeder!!! is zeker alles in mn wereld..ik heb mn baas aangevallen omdat ie in het spaans zei: la puta del la madre! ik ben bereid om alles voor haar te geven...bij mij is het een gevoelig onderwerp wat ik helemaal niet begrijp is dat mn collega's de hele dag tegen elkaar'' je moeder'' zeggen...moeders zn eenmaal belangrijk in ons cultuur.. klopt en dat merk ik vaaaaaaaaaaaaak Zelfs nederlanders bij mij in de klas merkte dat kun je nagaaaaaaaaaaaaaaaaan ook al trouwen de Marokkaanse jongens en hebben tig kinderen ,ze bezoeken hun moeder altijd nemen eten meee of ga een kijkje nemen dat is ook zo met vrouwen maar mannen meeeeeeer denk ik ,een vrouw houd zich weer bezig met haar kinderen en een man meer met zijn moeder :D

xxTigerxx
25-10-2002, 02:55
Origineel gepost door NoreJihan klopt en dat merk ik vaaaaaaaaaaaaak Zelfs nederlanders bij mij in de klas merkte dat kun je nagaaaaaaaaaaaaaaaaan ook al trouwen de Marokkaanse jongens en hebben tig kinderen ,ze bezoeken hun moeder altijd nemen eten meee of ga een kijkje nemen dat is ook zo met vrouwen maar mannen meeeeeeer denk ik ,een vrouw houd zich weer bezig met haar kinderen en een man meer met zijn moeder :D Ik had een onderBuurvrouw en die had 3 zonen...alle drie waren ze getrouwd en zij was weduwe..ze zei een keer tegen me dat ze die zondag naar haar zoon toe ging (helemaal blij was ze)bleek te zijn dat haar 1 van haar zoons haar 1 keer per maand opzocht en die andere 2 daar ging zij zelf naar toe...en die zag ze 1 keer in de 3 maanden..dat kan toch niet!

NoreJihan
25-10-2002, 03:08
Origineel gepost door xxTigerxx Ik had een onderBuurvrouw en die had 3 zonen...alle drie waren ze getrouwd en zij was weduwe..ze zei een keer tegen me dat ze die zondag naar haar zoon toe ging (helemaal blij was ze)bleek te zijn dat haar 1 van haar zoons haar 1 keer per maand opzocht en die andere 2 daar ging zij zelf naar toe...en die zag ze 1 keer in de 3 maanden..dat kan toch niet! ik had laaaaaaaaaatst een ouwe dame naast me in de trein zitten wallah ze was 87 jaaaaaaaaar ging ze van Rdam helemaal naar Apeldoorn ,ze kon wel lopen maar niet zo goed ,k had heel lang methaar gekletst die ouwtjes zijneigenlijk wel gezeliig maar haar zoon zocht haar nooit op Mijn Oma zelf van mijn vaders kant is overleden maar vaak zie ik vaders van mijn vriendinnen die echt elke midag naar hun moeder gaan en met haar kletsen en wat van huis meebrengen zodat ze het kan eten of zoms woont ze zelf bij haar zoon Die Band is gewooooooooooooon sterk, te sterk voor woorden ,je kan het gewoonniet in woorden uit drukken en dat viel me gewoon op Ook als eeen Marokkaanse jongen in de dupe zit de eerste waar hij aan denkt is zijn moeder en begint a jeeeemmmmmmmmaaaaa snik snik :huil: :huil: Maar ja Marokkaanse moeders die zijn ook zo voorzichtig met hun zonen en ze verwennen ze ook meestal,krijgen een bord voor hun neus ,was wordt voor hun gedaan ,alleen als hij au zegt dan is het weldie melek enz enz En ze komen echt extra voor hun zonen op enz enz dat kan ook de reden zijn :D

Kais
25-10-2002, 09:56
Volgens mij komt het door het feit dat ALLE Marokkanen The Godfather hebben gezien. En familie banden in die film zijn heel sterk. Vooral met hun moeder. Dus een Al Pacino die gek is op zijn moeder en ook nog eens heel veel respect voor haar heeft, nou........natuurlijk kunnen de marokkaanse jongens niet achter lopen. Dus de conclusie = Marokkaanse jongens houden van hun moeder omdat ze van Al Pacino houden. Groetjes Kais, Beslama

narcis
25-10-2002, 11:08
Jaja marokkaanse jongens en hun mammies, moeders zijn hun leven en lust, hahahhhaa vooral als ik zie wat me bro voorover heeft voor me ma hahhahha,zelfs schoonmaken, mams is echt alles voor hem, hahahhaha en wij de dames van het huis ook wel hoor maar Ma is Ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is gewooon absoluut dat je iemand moet nakke alssie zegt je moeder, kom op nou!!!!!!!!! me MA is alles voor mij , de marokkaanse vrouw is de pilaar in het marokkaanse gemeenschap!!!!!!!!!!!!!

ask_me
25-10-2002, 11:31
Origineel gepost door narcis de marokkaanse vrouw is de pilaar in het marokkaanse gemeenschap!!!!!!!!!!!!! en daarom is het gemeenshap gevallen, we lopen een achterstand van 100000 jaren achter in alle gebieden (islam/wetenschap/omgaan...) niks aan te doen, vaders zijn ook ergens lekker aan het dama/kaart spelen groetjesssssss :zwaai: :D :Iluvu: said

narcis
25-10-2002, 11:36
zonder de marokkaanse vrouw en dan bedoel ik echt DE VROUW, dan zou de marokkaanse gemeenschap niet eens STAND HOUDEN meneertje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kais
25-10-2002, 11:52
Origineel gepost door graptrui buuuuuulllshhhiiiiiittt... Al Pacino heeft het gewoon van de marokkanen... :D Dat zou best kunnen. Veel mensen nemen marokkanen als hun grote voorbeeld.........uh uhem :rolleyes:

Riady
25-10-2002, 12:36
Voor Italianen en marokkanen betekend de moeder precies hetzelfde!!! Niemand heeft het van elkaar overgenomen het is bij beide bevolkingen hetzelfde en misschien bij Italianen nog net ff sterker

__Armanigurly__
28-10-2002, 10:24

Origineel gepost door Riady Voor Italianen en marokkanen betekend de moeder precies hetzelfde!!! Niemand heeft het van elkaar overgenomen het is bij beide bevolkingen hetzelfde en misschien bij Italianen nog net ff sterker ????????????????????? :confused: