Bekijk originele versie : Gezocht...
kaoutar150
13-01-2009, 18:55
Salaam Moe Alikoem allemaal
Ik wou vragen of iemand de HBO opleiding operatie-assist volgt en op welke school je die opleiding volgt ...?
En in welke stad zij of hij die opleiding volgt..?
En weet iemand mischien ook de toelatingseisen van zijn school
Ik doe zelf nu de havo:D
Groetjes kaoutar150
tanger_Hanae_
13-01-2009, 20:56
hey meis ik ga dat ook inscha allah volgend jaar studeren
de toelatingseisen zijn het liefst het profiel N&G of N&T havo afgestudeerd of verpleegkunde afgestudeerd niveau 4
en je moet solliciteren naar je opleiding dus je moet sollicitatie brieven sturen naar ziekenhuizen en die nodigen je uit naar aanleiding van je sollicitatiebrief. maar de kans is groot dat je pas in maart/afpril krijgt te horen of je wordt uitgenodigd of niet aangezien de meeste ziekenhuizen bezig zijn met de mensen uit te nodigen die in maart willen beginnen.
zoals je denk ik al weet duurt deze studie 3 jaar. in het eerste jaar begin je met 4 maanden studeren aan het amstelacademie als je in omg. adam bent aangenomen verder weet ik niet welke stad met welke school is verbonden. na deze 4 maanden ga je gelijk stage lopen in het ziekenhuis je werkt dan 38 uur gemiddeld per week stagen je wordt uitbetaald hiervoor, dat is ook de rede waarom je geen studiefinanciering krijgt en ook geen OV. en na weer een periode wordt het steeds afgewisseld met theorie en praktijk maar het meeste is toch praktijk. dus je wordt gelijk al de operatie kamer in gesleurd hahah het is wel hartstikke leuk ik ben ook al xtje meegaan kijken op de operatie kamer het is echt heel erg leuk:D ik voelde me gelijk thuis hahha dit is mij overigens allemaal verteld door een meisje die zelf ook operatie assistent studeerd.
in welke stad woon jij? ik zou gwn bij alle ziekenhuizen die je solliciteren!
hoor van je meid:kus:
kaoutar150
19-01-2009, 18:14
Hai meid
neeh kijk weet je wat het probleem bij mij is
ik doe nu de havo met het profiel C&M dat komt omdat het moest van de leraren op onze school ik stond onvoldoende voor wiskunde en natuurkunde toen hb k maar c&M gekozen snap je
bedankt voor alle uitleg
xxxjes kaoutar150
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.