Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse *****es

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Mocrobrains
24-10-2002, 23:41

Salaam iedereen Marokkaanse *****es zie ik steeds vaker. De meeste meisjes zijn wel leuke goeie meisjes die nog naar school gaan, maar er is ook een groep die gekke dingen doen. Ze roken, blowen, doe net alsof ze werken maar zijn heel ergens anders , ze hebben een vriend, zijn ontmaagd. Waarom deze schande waarom dit ze zeggen wel ik ben moslim maar dat zijn ze niet waard om het te zeggen. So fack die *****es Allah ziet alles. Goeie marokkaanse meisjes ga door en je word nog gelukkig. Thela

Mocrobrains
24-10-2002, 23:44
Mischien is het wel beter zo niet laat het zien dan

Kifaya
24-10-2002, 23:48
zo! en laten we het nu maar eens hebben over de marokkaanse JONGENS die roken, ne*ken, blowen, jatten etcetcetc ik ben het zat dat er zo geouwehoerd wordt over marokkaanse sl*tjes laten we t eens hebben over de slechte marokkaanse jongens die worden vergeten, maar die zijn er ook hoor!

Mocrobrains
24-10-2002, 23:52
Werden die maar een keer vergeten we zijn altijd in de picture als marokkaan meisje of jongen maakt niet uit. En ga dat is tegen je broer of neef zeggen dat je het zat bent en vertel hun wat hun slecht doen doen kijk wat hij zal antwoorden ik hoor nog van je. Ken meisjes die door nikkers word geneukt. Ken meisjes die op een video band staan met een nikker hij heeft haar achter de ramen gezet. Dat zal bij een jongen niet voor komen.

Kifaya
24-10-2002, 23:55

Origineel gepost door Mocrobrains Werden die maar een keer vergeten we zijn altijd in de picture als marokkaan meisje of jongen maakt niet uit. En ga dat is tegen je broer of neef zeggen dat je het zat bent en vertel hun wat hun slecht doen doen kijk wat hij zal antwoorden ik hoor nog van je. Ken meisjes die door nikkers word geneukt. Ken meisjes die op een video band staan met een nikker hij heeft haar achter de ramen gezet. Dat zal bij een jongen niet voor komen. waarom mag een marokkaanse jongen wel met een meisje met een andere culturele achtergrond? waarom moet een moslim meisje altijd met een moslim gaan? echt pfff ik ben echt heel anders ik denk echt heel anders over vrouwen ze hebben dezelfde rechten in mijn ogen

Mocrobrains
24-10-2002, 23:58
Een echte marokkaanse moslim jongen gaat niet met meisjes tot zijn huwelijk. Jij kan anders denken maar het staat allemaal zwat op wit de leefregels. Ik hoop dat het alleen beter word met marokkaanse meisjes want het is echt erg marokkaanse jongens kan je nooit van je leven stoppen. Snap het gewoon jongen en meisje is heel anders kijk alleen bij je in de familie.

Kifaya
25-10-2002, 00:00
Origineel gepost door Mocrobrains Een echte marokkaanse moslim jongen gaat niet met meisjes tot zijn huwelijk. Jij kan anders denken maar het staat allemaal zwat op wit de leefregels. Ik hoop dat het alleen beter word met marokkaanse meisjes want het is echt erg marokkaanse jongens kan je nooit van je leven stoppen. Snap het gewoon jongen en meisje is heel anders kijk alleen bij je in de familie. dat probeer ik te zeggen zowel jongen als meisje moet maagd het huwelijk in maar bij de jongens gebeurd het bijna nooit dat hij als maagd het huwelijk in gaat bij de meiden meestal wel

Mocrobrains
25-10-2002, 00:03
VInd je dat erg dat ze het al een keer hebben gedaan en jij niet het is toch beter voor je zelf. en ga je a.u.b niet met een jongen vergelijken.

Kifaya
25-10-2002, 00:05
Origineel gepost door Mocrobrains VInd je dat erg dat ze het al een keer hebben gedaan en jij niet het is toch beter voor je zelf. en ga je a.u.b niet met een jongen vergelijken. niet met een jongen vergelijken? ik ben een jongen, sorry ik vind het beter als je weinig relaties heb gehad om nou te trouwen met de eerste beste, hmmzz ik heb mijn twijfels daar over ik vind het erg als een meid met meerdere gozers naar bed is geweest ze moet wel respect hebben voor dr zelf een meid die met 3 jongens gaat is een ho er een jongen die met 3 meiden gaat is stoer daar kan ik niet tegen

Mocrobrains
25-10-2002, 00:08
maar als jij dei zin gelooft dan weet je niet hoe het in elkaar zit. een jongen met 3 meiden denkt niet na en kan zijn ... niet in bedwang houden

_MaJesTeiT_
25-10-2002, 00:08
Origineel gepost door Kifaya waarom mag een marokkaanse jongen wel met een meisje met een andere culturele achtergrond? waarom moet een moslim meisje altijd met een moslim gaan? echt pfff ik ben echt heel anders ik denk echt heel anders over vrouwen ze hebben dezelfde rechten in mijn ogen je hebt helemaal gelijk kifaya. een meisje heeft dezelfde rechten als een jongen..... ;) en andersom ook. punt uit... :D ;)

Kifaya
25-10-2002, 00:10
Origineel gepost door Mocrobrains maar als jij dei zin gelooft dan weet je niet hoe het in elkaar zit. een jongen met 3 meiden denkt niet na en kan zijn ... niet in bedwang houden ja nou maar toch wordt er niet raar tegen ze aangekeken ookal ne*ken ze zich suf een marokkaanse meid hoeft dat niet te proberen hoor

Kifaya
25-10-2002, 00:11
Origineel gepost door Saida je hebt helemaal gelijk kifaya. een meisje heeft dezelfde rechten als een jongen..... ;) en andersom ook. punt uit... :D ;) ok dan ;) :D wij begrijpen elkaar hihi

Kifaya
25-10-2002, 00:17
Origineel gepost door MissHajar go kifaya!!!! eindelijk iemand die het ziet!!! :D

Kifaya
25-10-2002, 00:29

Origineel gepost door MissHajar ewa jah is toch?? ze maken alleen die marokaanse meisjes zwart, slaat nergens op en dan nog de heilige uithangen!!!!, maarjah kiyafa je ziet het zelf met je eigen ogen, ook al ben je nederlands toch dat ben je?? ja ik ben een nederlander, maar ook ik zie hoe het gaat, misschien daarom zie ik het juist zo goed... maar ze hangen zeker wel de heilige uit, terwijl ze met zoveel NL meisjes naar bed gaan maar zodra een marokkaanse met een nederlander naar bed gaat nou dan zwaait er wat!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7