Bekijk originele versie : Kamasutra beurs
Wie zijn er wel eens geweest en wat valt er allemaal te doen?
Wie zijn er wel eens geweest en wat valt er allemaal te doen?
houden ze er weer een op de jaarbeurs dit jaar:hihi:
vorige jaar moest ik daar zijn voor werk, hij heeft alles aangedaan om me te overhalen, maar kon dat niet te gĂȘnant:o
Ik ben in de jaarbeurs geweest, maar toen was de high live beurs er, dat is bijna hetzelfde, ook stripsters enzo :banana:
Ja is geloof ik over 11 dagen weer.
Ja is geloof ik over 11 dagen weer.
regel kaartjes dan wil ik best je gids zijn
regel kaartjes dan wil ik best je gids zijn
:hihi: Ik regel ze zo hoor .. ben alleen bang dat ik daar binnen wandel end at er dan van die ongure types tegen je aan gaan rijden :hihi:
Ewa als je bent geweest...breng verslag uit.
Ewa als je bent geweest...breng verslag uit.
Jij bent daar 100% zeker ! Waarom schrijf jij geen verslag?
Jij bent daar 100% zeker ! Waarom schrijf jij geen verslag?
Ik heb genoeg geschreven, nu is het jouw beurt. IK wil het van jou horen.:goedzo:
honey_bunny
13-01-2009, 12:43
ik ben er noooit geweest, en heb er ook geen interesse in om eerlijk te zijn!....
Zal vast nergens over gaan allemaal, waarschijnlijk kun je daar dildo's en opblaaspoppen kopen en krijg je nog eens een demonstratie over hoe je dat moet doen ofzo, tenminste dat is mijn beeld ervan..
Ik ben wel geintreseerd in die kamasutra kaarten!!...
Dat je elke keer als je seks hebt met je partner een kaart moet trekken en dan dat standje dat er op staat moet uit proberen, en misschien wel meerdere malen een kaart trekken :P
maar anderzijds, spontane seks is leuker!
zdakzdak
13-01-2009, 16:45
houden ze er weer een op de jaarbeurs dit jaar:hihi:
vorige jaar moest ik daar zijn voor werk, hij heeft alles aangedaan om me te overhalen, maar kon dat niet te gĂȘnant:o
uhu werk :rolleyes:
Maar als ik ga maak ik dan wel verslag met foto reportage als het mag van m.nl natuurlijk :)
Maar als ik ga maak ik dan wel verslag met foto reportage als het mag van m.nl natuurlijk :)
Je mag daar niet filmen en fotograferen...maar je kunt verslagje maken...
Je mag daar niet filmen en fotograferen...maar je kunt verslagje maken...
Telefoon met ingebouwde camera ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.