Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft Fatima Chakroni uit Amsterdam meegemaakt?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Shoulia
05-03-2004, 12:01

Fatima shakronie is de aller aller allerslechtste en meest onprofessioneelste ***** in NL.. Heb er zelf geen last van gehad maar werkte een tijdje voor een catering en elke keer wanneer zij er was was het gewoon een supertrage boel. Ze is heel langzaam en kan niet handig omgaan met haar tijd. Wat tot gevolg heeft dat de bruid haar witte jurk moet showen zonder muziek.... en met gasten in hun jassen.... En dan heb je nog geluk als ze erbij staat. Ik was voor een bruiloft uitgenodigd waarvan zij de ***** was. Als ik had geweten dat de bruid haar had gekozen had ik haar wel van het idee afgebracht. Maar het was te laat en toen de bruid met haar witte jurk naar buiten kwam, stond fatima met de eigenaar van de zaal te ruzien omdat hij vond dat ze, voor de zoveelste keer, te laat was... Toen het zusje van de bruid aan haar vroeg of ze mee wou lopen naar de bruid omdat deze niet wist wat ze moest doen en ze zat te huilen en het zusje wist niet hoe ze haar tranen kon wegvegen zonder haar make-up te verpesten. Wat zei die tuthola? Domweg NEE>>>>> Dus ik stond op en liep naar de bruid en begeleide haar door het hele verhaal van melk drinken en taart snijden en nog een dansje daarna op een liedje van omar diab op cd die mijn zusje snel uit de auto heeft gehaald. Tja de band was al opgeruimd... Eind goed al goed, maar niet echt... Kortom, voor een slechte trage en onprofesionele ***** bel Fatima Shokroni... Klop dit!!!!!! graag jullie mening!!

beni_bouyachie
05-03-2004, 12:13
Hmm heb met tig neggafat gewerkt ,maar zij komt mij niet bekend voor.. Waarzo komt ze vandaan ??

Hasna_real
05-03-2004, 13:35
Mijn nichtje heeft haar geboekt voor over 2 weken. Ik heb haar nog nooit meegemaakt, maar ik werd al misselijk bij de prijzen van haar. Ze vraagt €200 per jurk!

Ouidath
05-03-2004, 18:55
:haha: slechtste negeffa aller tijden is Sandra:haha:

ikrammm
14-03-2004, 20:59

Ahlan allemaal Wie heeft ervaring met deze negaffa? Meningen over haar hier graag vermelden :-)

sugerbabe_18
14-03-2004, 21:15
:o ken de vrouw niet persoonlijk, ze heeft wel slechte reclame gemaakt: iedereen met wie ik ook neggefaat praat, praat niet goed over haar:o Maar ik denk wel dat iedere neggafa iets goeds heeft.... Nu aleen nog ontdekken wat :rolleyes: Bye byee meid... suc6 met vinden van neggafa oow jah... (ff reclame maken) www.babmarrakech.nl (***** Sara) :zwaai: byee honnepon :D

HoeBedoelJe
14-03-2004, 22:39
Origineel gepost door sugerbabe_18 :o ken de vrouw niet persoonlijk, ze heeft wel slechte reclame gemaakt: iedereen met wie ik ook neggefaat praat, praat niet goed over haar:o Maar ik denk wel dat iedere neggafa iets goeds heeft.... Nu aleen nog ontdekken wat :rolleyes: Bye byee meid... suc6 met vinden van neggafa oow jah... (ff reclame maken) www.babmarrakech.nl (***** Sara) :zwaai: byee honnepon :D plaats die slechte reclame hier eens, ben er wel benieuwd naar. persoonlijk vind ik haar de allerbeste opmaakster die er bestaat, prachtige jurken, exclusieve sieraden, dure make-up, kunstige haarkapsels, ze is ook nog eens heel aardig en zeer goed nederlands sprekend. Dat wordt zeker mijn opmaakster inshallah.

sugerbabe_18
15-03-2004, 10:22
:o wat heeft goed nederlands sprekend daar nou weer mee te maken??? :confused:

sugerbabe_18
15-03-2004, 10:23
maar suc6 met Mver shakroeni :goedzo:

FEALTJE
15-03-2004, 12:54
van alles lieve schat, als iemand goed de nederlandse taal beheerst, dan wil dat zeggen dat die gene goed in de maatschappij is geëmanicipeerd, de normen en waarden goed handhaafd, goed overweg kan wat betreft verbale communicatie met de jeugd van tegenwoordig, want die trouwt immers. afijn, je gaf nog geen antwoord op hoebedoelje, welke slechte reclame? Ik vind fatima chakroni echt heel proffesioneel, perfecte opmaak bezorgt zij.

faatje83
15-03-2004, 13:00
Hey hey ik heb haar een paar keer meegemaakt en zij is heel erg gfoed ze maakt je goed en natuurlijk op.... Ze is aardig en ze loopt niet de HELEEEE tijd met je mee maar laat je ook zelf lopen zodat je er ok ALLEEN opstaat..... Ik ken haar ook persoonlijk goed en ik weet het verschil wel tussen een goede enneit goede neggefa... Ik ken er namelijk wel meer maar niemand die bij Fatima Chakroni tipt.... Boussaaaaaa Bennie... ;)

mahjouba
15-03-2004, 16:49
Om heel eerlijk te zijn over fatima chekrounia is dat zij echt een vies spelletje heeft gespeeld op mijn bruiloft hetgeen ik haar nog steeds erg kwalijk neem. Ik had met haar om 17.00 afgesproken en zij kwam pas tegen 20.00 aankakken. Tussendoor was ik haar als een gek aan het bellen en elke keer zei ze dat ze er over 10 minuten zou komen op een geven moment had ik echt het gevoel van die komt niet meer want ze gooide haar telefoon uit. Aangekomen op ons feest was de hele sfeer bedorven en de grootste lol eraf. En als klap op de vuurpijl had ze de kleren die ik uit had gezocht niet meegenomen dus zaten we te kutten met van alles ongelofelijk mijn man ging zo te keer ik dacht dit is het einde van ons huwelijk. Achteraf zijn wij er achter gekomen dat zij een dubbele bruiloft had. Daardoor was alles uit de hand gelopen de laatste jurk kon ik niet meer aan de taart kon niet meer aangesneden worden want de zaal moest dicht we hebben natuurlijk aangedrongen om het alsnog allemaal te doen. Maar voor de rest was alles top cateraar, fotograaf, band allemaal echt toppie. Dit is niets meer en minder dan de waarheid. Het opmaken moet ik haar na geven dat doet ze wel heel goed. Ik zou zeggen volg je intuitie en probeer de juist keuze voor jezelf te maken.

Lina
15-03-2004, 23:07
Origineel gepost door mahjouba Om heel eerlijk te zijn over fatima chekrounia is dat zij echt een vies spelletje heeft gespeeld op mijn bruiloft hetgeen ik haar nog steeds erg kwalijk neem. Ik had met haar om 17.00 afgesproken en zij kwam pas tegen 20.00 aankakken. Tussendoor was ik haar als een gek aan het bellen en elke keer zei ze dat ze er over 10 minuten zou komen op een geven moment had ik echt het gevoel van die komt niet meer want ze gooide haar telefoon uit. Aangekomen op ons feest was de hele sfeer bedorven en de grootste lol eraf. En als klap op de vuurpijl had ze de kleren die ik uit had gezocht niet meegenomen dus zaten we te kutten met van alles ongelofelijk mijn man ging zo te keer ik dacht dit is het einde van ons huwelijk. Achteraf zijn wij er achter gekomen dat zij een dubbele bruiloft had. Daardoor was alles uit de hand gelopen de laatste jurk kon ik niet meer aan de taart kon niet meer aangesneden worden want de zaal moest dicht we hebben natuurlijk aangedrongen om het alsnog allemaal te doen. Maar voor de rest was alles top cateraar, fotograaf, band allemaal echt toppie. Dit is niets meer en minder dan de waarheid. Het opmaken moet ik haar na geven dat doet ze wel heel goed. Ik zou zeggen volg je intuitie en probeer de juist keuze voor jezelf te maken. dit is wel heel triest............ :( :( wat hebben de meiden die haar zo goed vinden hier op te vertellen.....? ik vind dit wel heeeeeeel erg bij mij kwam ze er niet meer in en dan mag ze nog zo goed ned spreken ze mag zelfs in het chinees lullen zou haar niet meer motten :kwaad: maar ja dat vin ik :zwaai: :zwaai:

FEALTJE
16-03-2004, 00:06
Origineel gepost door Lina dit is wel heel triest............ :( :( wat hebben de meiden die haar zo goed vinden hier op te vertellen.....? ik vind dit wel heeeeeeel erg bij mij kwam ze er niet meer in en dan mag ze nog zo goed ned spreken ze mag zelfs in het chinees lullen zou haar niet meer motten :kwaad: maar ja dat vin ik :zwaai: :zwaai: dit heb ik er op te vertellen; ik vind het heel jammer dat je meteen al een besluit hebt genomen zonder dat je weet wat er achter zit, ik geloof niet alles wat er gezegd wordt, ik weet zeker dat het niet zomaar is gegaan en bij komt ze zeker WEL binnen inshallah. Ik vind haar werk echt geweldig.

d0c25
16-03-2004, 00:13

Fatima heeft el7enna voor mij gedaan. Was wel mooi, maar niet helemaal wat ik wilde.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6