Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De beste plek voor jou in de wereld

Pagina's : [1] 2

Onslaught
24-10-2002, 22:54

Hallo mensen van het goede leven of emt ander woorde salaam Ik wil even waat aan jullie vragen wat is voor jullie tot nu toe de mooiste plek op aarde, ik persoonlijk vind agadir nummer een, maar wil ook graag naar egypte want dat is ook mooi . maar ik wil weten wat voor jullie mooiste plek is en waarom voor mij ia agadir de mooste omdat het alemaal leuk en gezellig is en de stad de steden is in amrokko vind ik( en is ook zo:d), dus ik wil weten welke stad voor jullie de mooiste is ok, nou hoort het wel en peace de mooiste stad: stad: waarom: en waar je nog wil gaan:

Onslaught
24-10-2002, 22:59
ok dat is ook goed maar je snap de spel niet het spel gaat zo stad: amsterdam waarom t is gewoon gansta en waar wil je nog gaan:?????? dus wel goed lezen en invullen kadir

DESPERADA
24-10-2002, 22:59
AmsterdaM NoorD.... :D GraP!!! :) MaaRre Mijn mooiste stad Is Ook Agadir...... Waarom? MiJN RoOts, Tiss MijN Home TowN....Voel me daar op me gemaK, Wat er wel minder aan is is dat het alsmaaR westeRs begint te LijkeN, :( maaR de mensen Blijven ToP..... Waarom ik terug wil gaan? Vraag 2 zegt heT aL....

saidaaatje
24-10-2002, 23:00
hey desperada keigave avatar gheb je

Onslaught
24-10-2002, 23:02

Origineel gepost door DESPERADA AmsterdaM NoorD.... :D GraP!!! :) MaaRre Mijn mooiste stad Is Ook Agadir...... Waarom? MiJN RoOts, Tiss MijN Home TowN....Voel me daar op me gemaK, Wat er wel minder aan is is dat het alsmaaR westeRs begint te LijkeN, :( maaR de mensen Blijven ToP..... Waarom ik terug wil gaan? Vraag 2 zegt heT aL.... dit zij de vragen nogmaals welke stad is voor jou beste plek: waarom: en waar wil je nog heen gaan of zien welke plek

DESPERADA
24-10-2002, 23:02
Origineel gepost door Onslaught dus wel goed lezen en invullen kadir Goed lezen daar heeft niet alleen Kadir moeite mee, maar ik Ook..... :o Heb vraag 3 verkeeRd begrepeN..... Dus nog een keeR waar wil ik nog naar toe wil? InschallaH Mekka, Mooiste staD Op aarde, MaAschallaH de foto's zeggen het aL..... En naTuurlIjk om als HaDja terUg te kereN.. ;)

Onslaught
24-10-2002, 23:03
Origineel gepost door Kadir Volgens mij snap je t niet, ik wil nog naar Amsterdam Noord gaan. mischien , ooit, als ik genoeg geld heb gespaard, zal ik erheen gaan. Dat is mijn levensdroom. dan ben je echt dom kadi want het spel is welke stad is mooi en waarom en waar wil je heen gaan dus je lees half slecht he kerel hahaha

DESPERADA
24-10-2002, 23:04
Origineel gepost door Kadir Volgens mij snap je t niet, ik wil nog naar Amsterdam Noord gaan. mischien , ooit, als ik genoeg geld heb gespaard, zal ik erheen gaan. Dat is mijn levensdroom. zwaRt rijdeN is ook een Optie, doen alle gangsta TurkeN.... :D

Hanaetje
24-10-2002, 23:07
beste plaats ..of stad well.......... Niet echt iets speciaal..... Ik d8 ergens waar het zaligggggggggg warm !!...... witte stranden,appelblauwzeegroene kusten....zwoele avonden, zwaaiende palmbomen.......mmmmmmmmm ik zien het al voor me :D

Onslaught
24-10-2002, 23:14
Origineel gepost door Kadir Ik ben een van de weinige eerlijke turken :D he kadit wel voor de duidelijkheid jij ben neit dom , waarom je haastig was dat is dom dus even goede vrienden makker dus, dat je weetik ben geen stoer iemand ok nou peace en ciaoooooooo

-Reda-
24-10-2002, 23:41
Origineel gepost door Onslaught Hallo mensen van het goede leven of emt ander woorde salaam Ik wil even waat aan jullie vragen wat is voor jullie tot nu toe de mooiste plek op aarde, ik persoonlijk vind agadir nummer een, maar wil ook graag naar egypte want dat is ook mooi . maar ik wil weten wat voor jullie mooiste plek is en waarom voor mij ia agadir de mooste omdat het alemaal leuk en gezellig is en de stad de steden is in amrokko vind ik( en is ook zo:d), dus ik wil weten welke stad voor jullie de mooiste is ok, nou hoort het wel en peace de mooiste stad: stad: waarom: en waar je nog wil gaan: Indonesië en Marokko...Maokko heeft gewooon alles waat de aarde biedt, zon, sneeuw, zand, zee, bergen, platteland, en Indonesië is gewoon prachtig...de bergen tijdens zonsondergang...:Iluvu:...en die vulkaan meren...wajoow...ben helemaal verliefd op dat land...inchallah ga ik er dit jaar heen, en anders het jaar erop...

SweetRose
25-10-2002, 00:12
De plaats waar het hartje van mijn ouders ligt...is mijn plaastje... mijn ouders zijn mijn voorbeelden..ik volg hen met heel mijn mijn hart en ziel...:D xxx

CLeOpaTrA01
25-10-2002, 00:20
Marokko is absoluut HET land waar ik me super voel...heerlijk gevoel krijg ik daar...altijd die gezellige sfeer in iedere stad... ben er nog niet helemaal uit waar ik persé nog heen zou willen... maar k weet in ieder geval dat het een plek moet zijn waar het heerlijk warm is...een plek waar je "uit je dak kan gaan"...een plek waar je heerlijk kan relaxen....en een plek die s'avonds metamorfoseert in een superromantisch plekje...een plek die het waard is de hele avond op te blijven om ervan te kunnen genieten... :love: (met zn 2tjes is een optie.. :stout: .. ) BIG KIZZAAAA CLEO...

Missy20
25-10-2002, 00:38
The best city of the world is DUBAI at the UAE!

Onslaught
25-10-2002, 09:34

Origineel gepost door CLeOpaTrA01 Marokko is absoluut HET land waar ik me super voel...heerlijk gevoel krijg ik daar...altijd die gezellige sfeer in iedere stad... ben er nog niet helemaal uit waar ik persé nog heen zou willen... maar k weet in ieder geval dat het een plek moet zijn waar het heerlijk warm is...een plek waar je "uit je dak kan gaan"...een plek waar je heerlijk kan relaxen....en een plek die s'avonds metamorfoseert in een superromantisch plekje...een plek die het waard is de hele avond op te blijven om ervan te kunnen genieten... :love: (met zn 2tjes is een optie.. :stout: .. ) BIG KIZZAAAA CLEO... mooi gezegd meid, heel mooi, dank je voor bericht meid :zwaai:

Pagina's : [1] 2