Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe zet je krullen in je stijl haar

LZN
14-03-2004, 19:13

hi meiden van nature heb ik stijl haar, heel mooi om te zien, gemakkelijk om te onderhouden maar af en toe wil ik wat verandering... daarom dat ik graag wil weten hoe jullie krullen in jullie haar zette als je stijl haar hebt.. ik ehb alles al geprobeerd, van papiolloten tot krultang en wee tik veel wat maar neits lijkt te werken.. heb overwogen om een permanent in te laten zetten bij de kapper maar vertrouw er ni erg op stel dat het me niet aanstaat ofzo:( dus hierbij volgnede oproepje: hoe zetten jullie krullen in julie stijl haar :D.

dinalina
14-03-2004, 21:37
Dat vraag ik mezelf ook af, ik heb zelf ook steile haren en wil heel graag krullen, heb twee jaar terug permanent laten zetten en ik kreeg gewoon kroesh haar. Het is echt slecht voor je haren, als ik jou was zou ik het echt niet doen.....

Mouny
14-03-2004, 22:01
Ik heb ook steil haar.. maar van tijd tot tijd zet ik er papilotten in.. gewoon die van Babyliss die je eerst moet verwarmen! Haar moet droog zijn en wanneer je ze eruit haalt met haarlak erover heen.. saffie

Lampjuh
15-03-2004, 02:11
Maak veel kleine vlechtjes in je haar en laat het 2 dagen of zo in blijven. Als je de boel los maakt heb je van die trappen in je haar maar na een tijdje zijn het krulletjes. Suc6

dinalina
15-03-2004, 19:28

Ik hoop dat het lukt, thanx

anisa
08-04-2004, 15:31
nee maar dat zijn wafeltjes die je van die vlechtjes krijg en dat ziet er niet mooi uit...Dan wordt het juist boeshie..Dus ik raad het je af...

_SiMa_FoR_LiFe_
08-04-2004, 16:26
Doe gewoon veel haarspray of vette gel in je haarlok en doe daarna met een krultang....bij mij werkt het in ieder geval wel!!!!!!!! Dus misschien zou je het zo moeten probere...Het werkt echt:goedzo:

Nacera
08-04-2004, 17:57
misschien heb je het al gezien: pantene shampoo is veranderd. je hoeft nu niet meer zelf een diagnose van je haar te stellen. je hoeft niet meer te kiezen tussen shampoo (of balsem) voor droog haar of shampoo (of balsem) voor gekleurd haar (een moeilijke keus als je haar zowel droog als gekleurd is). nee... je hoeft je alleen nog maar af te vragen welk resultaat je wilt bereiken! dus, als je steil en glad haar wilt, kies dan voor 'smooth & sleek'. wil je mooi krullend haar, kies dan voor 'perfect curl', enzovoorts. heel gemakkelijk... je zult nooit meer met het verkeerde produkt thuiskomen. behalve deze resultaatgerichte produkten legt de (nederlandse!) hair-stylist van pantene, andy uffels, je ook nog eens haarfijn uit hoe je de meest fantastische kapsels kunt creĆ«ren. hieronder vind je andy's instructies voor een nonchalant -chique kapsel. volg de instructies stap voor stap voor een fantastisch kapsel. wat heb je nodig? pantene pro-v perfect curls shampoo pantene pro-v perfect curls conditioner pantene pro-v perfect curls healty hold spray een ronde borstel een föhn krulspelden (het liefst voorverwarmde) een haarnetje stap 1 was en verzorg je haar met pantene pro-v perfect curls shampoo en -conditioner. droog je haar met behulp van een ronde borstel en een föhn. zorg ervoor dat je het haar over de hele lengte goed glad trekt. laat je haar, als het helemaal droog is, een paar minuten afkoelen van de warmte van de föhn. draai dan de voorverwarmde krulspelden in je haar. zorg ervoor dat je ze goed over je hoofd verdeelt. stap 2 bedek je haar met de krulspelden met een haarnetje en spray er wat perfect curls healty hold spray over. dit houdt zelfs de meest weerbarstige en springerige haartjes op zijn plaats. stap 3 wacht tot je haar helemaal droog is en de krul-spelden zijn afgekoeld. haal de krulspelden er dan voorzichtig uit. step 4 maak de krullen - met je vingers - voorzichtig van elkaar los. vanaf nu zal je alleen nog maar met je vingers werken. kammen en borstels zijn ten strengste verboden. die zouden de krullen alleen maar pluizig en warrig maken. step 5 steek de krullen nu voorzichtig op. zet ze vast met speldjes en kleine clips in de kleur van je haar. nog een extra tip: spuit wat curls definition spray over de lokken voordat je ze om de krulspelden draait. dit maakt de krullen glanzender en handelbaar.

sabah_1986
12-04-2004, 09:57
weet je wat je moet gebruiken om krullen in je haar te krijgen..?? fructis van garnier...haar schuim. als je hebt gedoucht dan moet je het in je haren doen en dan slapen en als je de volgende dag wakker bent heb je krullen maar dan moet je nog een keer wat van dat schuim in je haren doenn ta ta ra taaaaaaaa dan heb je krullen ;) :zwaai:

angeldream
12-04-2004, 15:42
heb je niet van die rollers?? (ofso.. ik wil dat ook proberen want heb het een keer laten doen en het was echt heel mooi!):D

zonnetje
12-04-2004, 19:09
Origineel gepost door Tasrith hi meiden van nature heb ik stijl haar, heel mooi om te zien, gemakkelijk om te onderhouden maar af en toe wil ik wat verandering... daarom dat ik graag wil weten hoe jullie krullen in jullie haar zette als je stijl haar hebt.. ik ehb alles al geprobeerd, van papiolloten tot krultang en wee tik veel wat maar neits lijkt te werken.. heb overwogen om een permanent in te laten zetten bij de kapper maar vertrouw er ni erg op stel dat het me niet aanstaat ofzo:( dus hierbij volgnede oproepje: hoe zetten jullie krullen in julie stijl haar :D Ik heb zelf ook stijl haar en af en toe wil ik wel eens krullen dus ik was mijn haar doe er heel veel gel (goedkope gel is het beste) en mouse in en slaap hiermee, daarna krul ik het met een krultang, het blijft bij mij een aantal dagen zitten.