Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie O Wie Kan Mij Helpen?

Kais
24-10-2002, 22:20

Dames en Heren, ik heb een probleempje. :( Mijn minidisc was voor een lange periode defect maar hij is nu gemaakt en ik heb em eindelijk na 9 weken weer terug. Ik had em heel erg gemist, hij is echt mijn mattie. Trouwens zijn naam is Sonnie (sony). Maar nu heb ik een probleem, ik heb het gevoel dat onze relatie stuk loopt want ik gebruik em niet meer zo vaak. Het is niet dat ik een andere minidisc heb of zo maar ik weet gewoon geen muziek meer om op te zetten. Hij zit nu tegen over me maar we negeren elkaar een beetje. (hij doet een beetje kapsones) :ego: Dus wie o wie kan onze relatie weer fixen.............door mij een paar hele hele goeie nummers op te noemen. Ik ben verslaafd aan, bob marley, 2pac, soldiers of allah. Dus iets in die richting a.u.b..............dus zeker geen r&b of soul of wat dan ook. Ik hoop veeel reacties te krijgen...........voordat het te laat is :( En iedereen die een droge bericht gaat plaatsen over dat dit een vreemde topic is...............PLEASE, SAVE ME THE WORDS. Alvast bedankt. :) Groetjes Kais, Beslama

Kais
24-10-2002, 22:38
Is het wat die CamRon ???? Wie is dat eigenlijk ????

Kais
24-10-2002, 22:44
Thanx kadir ik ben er mee bezig

Kais
24-10-2002, 23:04
En opeens weet de rest geen leuke nummers meer........... Ehm....................daar geloof ik nix van. Juliie zijn gewoon te lui om te typen!!!

DESPERADA
24-10-2002, 23:18

''Soldiers Of Allah'' No Compromise 1924 sleeping Giant Muslim for live Imaginery walls Starring into the kafir's eye's Method of the Prophet (SAW) Enne Om de relatie helemaaL Op en top te makeN met je mini DisC TrY AnasheeD daaR gaaT Mijn DiScMaN (Heb geen MiniDisC :( ) HelemaaL Van FlIpeN (PositieF Flipen :) ) Zoals YusuF islaM

Kais
24-10-2002, 23:21
Zo moet het ...........kom op kom op

KI_kracht
25-10-2002, 01:05
Origineel gepost door Kais Dames en Heren, ik heb een probleempje. :( Mijn minidisc was voor een lange periode defect maar hij is nu gemaakt en ik heb em eindelijk na 9 weken weer terug. Ik had em heel erg gemist, hij is echt mijn mattie. Trouwens zijn naam is Sonnie (sony). Maar nu heb ik een probleem, ik heb het gevoel dat onze relatie stuk loopt want ik gebruik em niet meer zo vaak. Het is niet dat ik een andere minidisc heb of zo maar ik weet gewoon geen muziek meer om op te zetten. Hij zit nu tegen over me maar we negeren elkaar een beetje. (hij doet een beetje kapsones) :ego: Dus wie o wie kan onze relatie weer fixen.............door mij een paar hele hele goeie nummers op te noemen. Ik ben verslaafd aan, bob marley, 2pac, soldiers of allah. Dus iets in die richting a.u.b..............dus zeker geen r&b of soul of wat dan ook. Ik hoop veeel reacties te krijgen...........voordat het te laat is :( En iedereen die een droge bericht gaat plaatsen over dat dit een vreemde topic is...............PLEASE, SAVE ME THE WORDS. Alvast bedankt. :) Groetjes Kais, Beslama ik wil je de woorden niet saven ewa zid. wat is dit toch voor een topic man. ben je helemaal gek om zo'n relatie te beginnen en je weet van het begin al dat het verkeerd zal lopen. jij weer met je gekke relaties. hahahaha hallo jongen. zoals DESPERADA al zei anasheed kun je ook nemen. en wat ik zelf weet is dat je ook naar koran luistert dus jongen dat kan je ook nemen.

Kais
25-10-2002, 10:04
Hey ki_Kracht........lang nix van je gehoord. Wanneer gaan we yasmina weer wakker maken. Het begint hier dood te worden. De bekende leden gaan allemaal weg. Kom op, bedenk een goeie topic. Ik spreek je, Thalla