Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wayouhh mensen! moet je kijken hoe erg! layster (video)

112233moh
12-01-2009, 14:59

Kijk ik werk in de avond 2 uurtjes, daarna ga ik sporten. en ik ga binnenkort weer naar school. wat ik nu wil gaan doen is stoppen met werk. en dan ergens anders gaan sporten. Want waar ik train vindt ik saai!! maar die sport begint om 7 uur. en 7 uur ben ik klaar met me werk. en dat redt ik niet met me werk!! en met school krijg ik elke keer opdracht voor in de avond. en dan moet ik voor me werk vrij nemen. terwijl dat niet elke keer kan. maar ik wil ook zo graag bij me werk blijven. ik moet nu gewoon een keuze maken!! oefff heb ik altijd:traan1:

bushiexx
12-01-2009, 15:10
Nou,stop tijdelijk met sporten...

112233moh
12-01-2009, 15:13
Nou,stop tijdelijk met sporten... maar dat wil ik niet! en het kan ook niet zoals ik zei ik krijg soms ook opdrachten van school en kan dus niet elke keer vrij nemen! en ik kan niet stoppen met sporten, anders wordt ik gek sport is mijn leven. mijn bloed mijn alles!!!:traan1:

DiepOngelukkig
12-01-2009, 18:40
Kijk ik werk in de avond 2 uurtjes, daarna ga ik sporten. en ik ga binnenkort weer naar school. wat ik nu wil gaan doen is stoppen met werk. en dan ergens anders gaan sporten. Want waar ik train vindt ik saai!! maar die sport begint om 7 uur. en 7 uur ben ik klaar met me werk. en dat redt ik niet met me werk!! en met school krijg ik elke keer opdracht voor in de avond. en dan moet ik voor me werk vrij nemen. terwijl dat niet elke keer kan. maar ik wil ook zo graag bij me werk blijven. ik moet nu gewoon een keuze maken!! oefff heb ik altijd:traan1: Je klinkt als een teef.

Miss_FLOWER
12-01-2009, 18:45

Kijk ik werk in de avond 2 uurtjes, daarna ga ik sporten. en ik ga binnenkort weer naar school. wat ik nu wil gaan doen is stoppen met werk. en dan ergens anders gaan sporten. Want waar ik train vindt ik saai!! maar die sport begint om 7 uur. en 7 uur ben ik klaar met me werk. en dat redt ik niet met me werk!! en met school krijg ik elke keer opdracht voor in de avond. en dan moet ik voor me werk vrij nemen. terwijl dat niet elke keer kan. maar ik wil ook zo graag bij me werk blijven. ik moet nu gewoon een keuze maken!! oefff heb ik altijd:traan1: Ik snap niet wat het probleem is, je wilt toch gaan stoppen met werken? Of heb je twee banen waardoor je zo krap zit in de planning.

112233moh
13-01-2009, 02:29
Je klinkt als een teef. jij bent een teef, dat zegt genoeg. lalalala Ik snap niet wat het probleem is, je wilt toch gaan stoppen met werken? Of heb je twee banen waardoor je zo krap zit in de planning. nee, ik zeg toch daarna doe ik ook sport! dus ik ga gelijk van me werk naar sportschool. En ik zit onder kickbox. dus ik moet er elke keer bij zijn! anders mis ik al die lessen. snappie? hahah die filmpje is trouwens echt leuk, Cool wedding Dance

Miss_FLOWER
13-01-2009, 11:02
nee, ik zeg toch daarna doe ik ook sport! dus ik ga gelijk van me werk naar sportschool. En ik zit onder kickbox. dus ik moet er elke keer bij zijn! anders mis ik al die lessen. snappie? hahah die filmpje is trouwens echt leuk, Cool wedding Dance poeh druk druk druk dan, je zal wat moeten opgeven. Hihi ja leuk is die he:p