Bekijk originele versie : Intieme massage technieken
Het voorspel is een belangrijk onderdeel van seks. Als je er niet voldoende aandacht aan besteedt, raak je niet genoeg in de stemming om volledig van de seks te genieten. Voor vrouwen kan het daarnaast moeilijk zijn een orgasme te bereiken.
Een sensuele massage is één van de beste manieren om met je partner intiem te zijn. Een aanraking op het juiste punt kan sensueel en erotisch zijn. Het is dus geen wonder dat massage de meeste uigevoerde seksuele handeling is.
Ik noem er effe 5.
Dat zijn:
-strijken
-vingertopmassage
-auramassage
-kneden
-wrijven
Strijken:
Deze techniek is perfect geschikt voor Durex Play Massagegel. Doe een beetje gel op je handpalmen en warm in je handen op. Gebruik vervolgens een vloeiende, cirkelvormige beweging waarbij de beweging van de ene hand het spiegelbeeld van de andere hand vormt. Of gebruik afwisselend strijken, waarbij je met de ene hand begint waar de andere ophoudt, om altijd contact te bewaren met de huid van je partner.
Vingertopmassage:
Een lichtere versie van strijken waarbij je alleen met de toppen van je vingers over de huid van je partner strijkt. Probeer kleine cirkels te maken of golfvormen rondom gevoelige delen, zoals de bovenkant van de billen en het heiligbeen (het driehoekige botje aan de onderkant van de ruggengraat).
Auramassage
Plaats je handen naast elkaar en houd ze net boven de huid van je partner. Verplaats je handen langzaam over het te masseren gebied. De subtiele luchtstroom en de warmte van je handen zorgen voor een delicate prikkeling.
Kneden
Ideaal voor schouders, dijen en heupen. Je werkt ritmisch met beide handen. Pak wat spierweefsel beet en kneed het voorzichtig met een trekkende en duwende beweging voordat je het loslaat. Herhaal de beweging onmiddellijk met je andere hand. Deze ritmische bewegingen laten alle spanningen uit het lichaam verdwijnen.
Wrijven
Met de wrijftechniek gebruik je alleen je duimen en vingertoppen. Maak kleine, cirkelvormige bewegingen over een spier. Zorg dat je niet te hard drukt en dat je een bepaalde spier niet te lang masseert, anders kan het snel pijnlijk worden. Wissel het wrijven altijd af met voorzichtig strijken
honey_bunny
12-01-2009, 13:06
Daar heb ik nu echt zin in, en heel veel behoefte aan!
Daar heb ik nu echt zin in, en heel veel behoefte aan!
Go for a experimentride with your partner.
Uit eigen ervaringen, weet ik dat dit zo stimulerend is en tegelijk ook zo ontspannen..
honey_bunny
12-01-2009, 13:15
Go for a experimentride with your partner.
Uit eigen ervaringen, weet ik dat dit zo stimulerend is en tegelijk ook zo ontspannen..
haha Komt goed,, dankjewel voor de tips, ik kan echt slecht massages geven, dus zal het nog eens even goed doorlezen :D
prinses3arbia
12-01-2009, 14:44
Wrijven
Met de wrijftechniek gebruik je alleen je duimen en vingertoppen. Maak kleine, cirkelvormige bewegingen over een spier. Zorg dat je niet te hard drukt en dat je een bepaalde spier niet te lang masseert, anders kan het snel pijnlijk worden. Wissel het wrijven altijd af met voorzichtig strijken
Ik heb nog een aanvulling
Je kunt namelijk met je borsten ook wrijven wat een genot is voor beiden.
:o
Gevoeligeboy
12-01-2009, 14:46
mmm lekker
honey_bunny
12-01-2009, 15:46
Wrijven
Dat noemt men een erotische massage... HMMM!!! :likje: :likje:
Wrijven
Klinkt goed.., maar hoe doe je dat, met je borsten?
berberpareltje
12-01-2009, 17:43
heb er nu echt zin in :o
heb er nu echt zin in :o
:hihi:
berberpareltje
12-01-2009, 21:08
prinses3arbia
12-01-2009, 22:47
Klinkt goed.., maar hoe doe je dat, met je borsten?
Goed insmeren met massage olie en glijden maar...een genot voor beiden :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.