Bekijk originele versie : Hairextentions!!!!
sweety24
14-03-2004, 16:43
Dag dames,
ik wil graag extentions laten zetten, nou vroeg ik me af of iemand daar ervaring mee heeft en of het heel slecht is voor je haar ik heb overal geinformeerd maar de kappers zeggen van niet.
en nog een vraagje aangezien het best prijzig is vroeg ik me ook af of iemand weet waar ik het voordelig kan doen !!!
alvast bedankt dames!!!
Darine_Chamalia
14-03-2004, 18:39
Salaam,
Voor 20 plukken betaal je ongeveer 135 EURO.
Heb op het punt gestaan om extentions in m´n haar te zetten, maar na lang twijfelen heb ik het toch maar niet gedaan!
Mijn advies: denk er goed overna Wellah!
Darine,
sherine18
14-03-2004, 19:33
nou.....
ik heb ze in mijn haar gehad......een volledige haarverlenging van 200 plukjes(echt haar die van greath lengths). heb er 1000 euro aan betaald. was heel mooi, maar mn haar is gelukkig mooi lang gegroeid dus ze zijn eruit. kijk je moet niet alleen aan de extensions denken, er komt ook verzorging aan te pas.....elke dag verzorgen.je moet ze goed uitkammen, vooral als je die van 60 cm neemt. altijd slapen met een vlecht... allerlei verzorgingsprodukten moet je dus aanschaffen,dus ja je moet er inderdaad goed over nadenken lievie, en geloof me, het blijft echt niet bij die 1000 euro :( .....
sherine
Saloua1978
14-03-2004, 19:47
Er is al een andere topic over hairextensions..
dinalina
14-03-2004, 21:29
Mijn zus heeft ze voor 400 euro laten zetten en ze blijven echt lang zitten en het ziet er ook echt mooi uit, wil ze zelf ook :D
sweety24
15-03-2004, 09:14
hey dinalina,
Kan je mij vertellen waar je zus ze heeft laten zetten!!!!!!
groetjes
missnight
15-03-2004, 11:43
selaam
waarom neem je niet een hairwave.
sweety24
15-03-2004, 12:02
en wat houdt dat in ???
missnight
15-03-2004, 14:37
selaam
volgens is hairwave dat is dat ze je haar helemaal gaan vlechten en dan allemaal plukken eraan vast maken net als extentions daar krijg je allemaal plukjes in je haar en met hairwave een hele bos maarja kijk maar ik had het op tv gezien zag er wel mooi uit, maar eigenlijk is het wel haram.
beslama
dinalina
15-03-2004, 19:25
Hey sweety24, men zus heeft ze in Maastricht laten zetten, weet niet waar jij vandaan komt...maar als je wilt dan mail ik je wel haar nmr...
HEEEY, IK heb even een vraagje.........Als je extensions doet he, en het verlengt je haar,dan lijkt het tochalsof je laagsjes hebt, en dan daaronder dat neppe haar..............? ook als je genoeg extensions neemt? en weten jullie of ze je eigen haar dan afknippen, of alleen vastmaken aan dat klitje van de extention? En als de extentions worden uitgehaald, moet er dan wel wat van je eigen haar af?
Ik zou diegene die hier verstand van hebben,willen verzoeken om een antwoord op me vragen te geven, asjeblieft, want ik zat er ook aan te denken?
Alvast bedankt!
:zwaai:
Origineel gepost door sherine18
nou.....
ik heb ze in mijn haar gehad......een volledige haarverlenging van 200 plukjes(echt haar die van greath lengths). heb er 1000 euro aan betaald. was heel mooi, maar mn haar is gelukkig mooi lang gegroeid dus ze zijn eruit. kijk je moet niet alleen aan de extensions denken, er komt ook verzorging aan te pas.....elke dag verzorgen.je moet ze goed uitkammen, vooral als je die van 60 cm neemt. altijd slapen met een vlecht... allerlei verzorgingsprodukten moet je dus aanschaffen,dus ja je moet er inderdaad goed over nadenken lievie, en geloof me, het blijft echt niet bij die 1000 euro :( .....
sherine
Ik heb vorige week extensions laten zetten, en ik heb gevraagd of ik extra verzorgingsproducten nodig had, maar ze zeiden van niet. Ik gebruik mijn gewone borstel en shampoo. Je moet wel een conditioner gebruiken om je haar te ontwarren, 's morgens en 's avonds altijd je haar goed uitkammen (slapen met een vlecht is wel handig), je mag je niet vooroverbuigen als je je haar wast (altijd je hoofd naar achter doen),...
Het heeft me 750€ gekost (150 plukjes van 50 cm) maar het resultaat is prachtig! Ik had wel al lang haar, maar heb nooit volume in mijn haar gehad en dat heb ik nu wel en je ziet haast neit dat ik extentions in heb. Zelfs de haarkleur komt exact overeen, en mensen met donker haar hebben natuurlijk het voordeel dat je de klitjes zelf ook niet opvallen.
Origineel gepost door sweety24
Dag dames,
ik wil graag extentions laten zetten, nou vroeg ik me af of iemand daar ervaring mee heeft en of het heel slecht is voor je haar ik heb overal geinformeerd maar de kappers zeggen van niet.
en nog een vraagje aangezien het best prijzig is vroeg ik me ook af of iemand weet waar ik het voordelig kan doen !!!
alvast bedankt dames!!!
Als je die van great lengths neemt, dan kost het je wel heel wat, maar je krijgt er ook wat voor.
Je krijgt echt haar, je ziet geen verschil met je eigen haar, ook qua kleur komt het exact overeen met je eigen haarkleur, het beschadigt je eigen haar niet,.... Dus ik zou goed nadenken voordat je goedkopere versies neemt...
Origineel gepost door Sofija
HEEEY, IK heb even een vraagje.........Als je extensions doet he, en het verlengt je haar,dan lijkt het tochalsof je laagsjes hebt, en dan daaronder dat neppe haar..............? ook als je genoeg extensions neemt? en weten jullie of ze je eigen haar dan afknippen, of alleen vastmaken aan dat klitje van de extention? En als de extentions worden uitgehaald, moet er dan wel wat van je eigen haar af?
Ik zou diegene die hier verstand van hebben,willen verzoeken om een antwoord op me vragen te geven, asjeblieft, want ik zat er ook aan te denken?
Alvast bedankt!
Aan je eigen haar veranderen ze niets, ze plakken die extentions gewoon aan je eigen haar (de uiteinden lijken op het uiteinde van een schoenveter, maar omdat het tussen je haar zit zie je het bijna niet). Als ze ze eruit halen, dan doen ze er zo'n product op en met een tangetje halen ze die plastiekjes weg, maar je eigen haar blijft gewoon, er wordt er niet van geknipt of zo.
Wel goed nadenken voor je eraan begint, het is een serieuse investering (maar ik heb er nog geen spijt van gewoonweg omdat het resultaat prachtig is)
http://www.great-lengths.nl/
http://www.great-lengths.be
Hairextensions :maf:
Ciao
Ben het helemaal met je eens!!! ;)
Lady_moi
10-04-2004, 08:29
Ik vind da ma nep..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.