Bekijk originele versie : Verlovingsring kleiner laten maken? waar? wie kan me helpen?
Salaam aleiykum,
Een paar maanden geleden ben ik verloofd, en me ring is gewoon veel te groot, toen was het zomer, en toen was ie een beetje te groot, toen heb ik met wat plakband :hihi: het op zijn plaats gehouden, nu is echt te groot. Ik wil hem niet omruilen omdat de ring veel voor me betekent.
De ring is gekocht in marokko, ik heb hier gehoord dat het gratis is bij de juwelier waar je hem gekocht heb maar die zit in mij geval niet ff om de hoek.
Wie weet een juwelier, waar dan ook in Nederland, die betrouwbaar is en dus ringen kan verkleinen en voor welke prijs!!!
Is ook mogelijk om er een datum in te graveren?
alvast bedankt
Groetjes DD_
zet m onder heeeeeet vuur:p.. dan gaat t vanzelf krimpe.. maar als t weer koud wordt dan wordt, dan word ie weer zoals ie was:p
knaleiland_zuid
11-01-2009, 22:19
Ik heb ooit een ring voor 7,50 laten verkleinen.
Ze mogen blij zijn dat je komt. Ze mogen blij zijn dat ze dat stukje dat er uit gaat voor hun zelf mogen houden.
Thanks, maar weet niemand ongeveer exacte prijzen of een marokkaanse juwelier die dat doet??
Je kan het bij elke juwelier doen, binnen een halfuur kan je al je ring ophalen.
Had zelf onlangs een ring laten verkleinen, kosten zitten sowieso onder de 10 euro. Dus gewoon een juwelier instappen en voila.
knaleiland_zuid
12-01-2009, 12:35
Thanks, maar weet niemand ongeveer exacte prijzen of een marokkaanse juwelier die dat doet??
Ik heb het bij een turkse gedaan. Als hij meer dan een tientje vraagt moet je het niet doen.
Kom anders naar de kanaalstraat in utrecht. Daar is het voor 7,50 te doen
elmoemien
12-01-2009, 12:37
Kun je een ring trouwens ook laten vergroten?
knaleiland_zuid
12-01-2009, 12:41
Kun je een ring trouwens ook laten vergroten?
Dan gaat het jou duurder kosten. want dan moet goud van hun kant komen, bij verkleinen krijgen zij goud van jou.
Wat ze ook doen is een kleine ring (die je past natuurlijk) in die ring maken. Maar als die ring van je te groot is dan is het geen goede oplossing.
DOUKALIA18
12-01-2009, 15:16
Bij mij heeft het € 25 per ring gekost, ik heb een 2 delige verlovingsring dus dat was € 50,- duurde ongeveer 2 dagen. Ik heb het bij een turkse juwelier laten doen, bij een Nederlandse juwelier had ik er hetzelfde voor betaald.
Ik heb het bij een turkse gedaan. Als hij meer dan een tientje vraagt moet je het niet doen.
Kom anders naar de kanaalstraat in utrecht. Daar is het voor 7,50 te doen
Hoe lang duurt het voor ik de ring dan terug heb (is 2delige ring)
knaleiland_zuid
12-01-2009, 18:36
Hoe lang duurt het voor ik de ring dan terug heb (is 2delige ring)
volgende dag op halen. Bij mij was het na 5 uurtjes klaar
volgende dag op halen. Bij mij was het na 5 uurtjes klaar
Bedankt voor de info :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.