Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mustapha uit bb is weer nr 1

Pagina's : [1] 2

beppie_truus
24-10-2002, 21:13

onze marokaan heeft het weer geflikt hij is wederom de populairste van het bb huis. jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa

ZiLaaL
24-10-2002, 21:27
REBELS...

miss_laghzala
24-10-2002, 21:28
Joejoejoejoejoejoejoejoejoejoejoe Hij is echt LEKKERRRRR Hhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmm

beppie_truus
24-10-2002, 21:29
20,1 % van alle stemmen :D

miss_laghzala
24-10-2002, 21:31

JOEJOEJOEJOEJOEJOEJOEJOE 3LA HABIBI MUSTAPHA INSHA'ALLAH ZAL HIJ WINNEN. WAT EEN LEKKERDING ZEG IK BEN HELEMAAL :love::hihi:

MeHayat
24-10-2002, 21:44
Als hij maar niet wordt weggestemd door zijn huisgenootjes!!!!!! Hayat

beppie_truus
24-10-2002, 21:51
ja maar het publiek heeft de doorslag gevende stem dus als ze weer allemaal net zo massaal reageren als vandaag dan haalt hij het einde wel.

LieveMeisje
24-10-2002, 21:51
GAAAAAAAAA ZOOOOOOOOO DOOOOOOOOOOOOOOOOR :D hij doet het goed man SJEUUUUUUUUUUUUZUUUUUUUUUUUUUS WEDDEN DAT HIJ GAAT WINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEN :haha: IN SCHA ALLAH!!!!! :zwaai: :blauwkus:

moiself
24-10-2002, 22:06
jaah en nog met het dubbelen van de rest hahaha en die vieze snot eter is er gelukkig uit

Missrapster
24-10-2002, 22:48
hahahhaha......man kben ook zoooooooooooooooooooooooo BLIJ!!!!!!!Yoepie.........................yes yes yes yes......tjaka!!!!!!!!!hihihihi.....sorry moest er ff uit....;)

remii
24-10-2002, 22:55
Origineel gepost door beppie_truus onze marokaan heeft het weer geflikt hij is wederom de populairste van het bb huis. jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa ik zelf kijk nooit naar die reality-onzin , maar het feit dat die marokkaan er nog steeds in zit is wel opmerkelijk positief te noemen . want een jaar gelden ofzo zat er in de belgische bigbrohter versie ook een marokkaanse jongen en die werd kort na de start al met 75 of 80 % van de kijkers weggestemd ... bij deze een pluspunt voor de hollanders .. ;)

saidaaatje
24-10-2002, 23:07
yes yes yes yes yes moesiiee is tha bombbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hij is de allerbeste en dat kan niemand verpesten.............

SweetRose
25-10-2002, 00:16
Origineel gepost door remii ik zelf kijk nooit naar die reality-onzin , maar het feit dat die marokkaan er nog steeds in zit is wel opmerkelijk positief te noemen . want een jaar gelden ofzo zat er in de belgische bigbrohter versie ook een marokkaanse jongen en die werd kort na de start al met 75 of 80 % van de kijkers weggestemd ... bij deze een pluspunt voor de hollanders .. ;) ja oké maar musti (by the way: een collega van mijn broer :D ) had er zelf voor gezorgd om weggestemd te worden hé hij heeft hun bier 's nachts uit gekapt in de tuin...en tjaaa belgen en bieren zijn beste vrienden hé!!! :zwaai: dat moest er effe uit! xxx

laboudanda
25-10-2002, 00:23
Och rot toch op met die PISNICHT man... En trouwens BB sux alot of dickies

DESPERADA
25-10-2002, 00:25

Origineel gepost door FADOUWA ja daar ben ik ook bang voor want hij niet bepaald populair daar. maar allah helpt hem wel er door heen insaalh Allah helpt hem er door heen inschallah...?? Tja, Allah ou aliem.... Maar is niet bepaald iets Islamitisch wat hij aan het doen is, Dus een doeá is niet op zijn plaats......... Niet alleen bevindt hij zich tussen dronken mensen (zuipen dag en nacht), onzedige praat, schaars geklede vrouwen, hoe moet dat in de ramadan??!! Moge Allah hem bevrijden van de harame omgeving waar hij zich nu in bevind Inschallah!! En een betere omgeving geven die zijn imaam zal vergroten.......

Pagina's : [1] 2