Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Laat jij je snel overhalen??

Pagina's : [1] 2 3

maroc_misty
14-03-2004, 14:50

Hoe snel laat jij je overhalen om bijvoorbeeld uit te gaan met een jongen? Of mss wel andere dingen die je samen doet?:o Meteen na twee keer met hem gesproken te hebben of laat je hem lekker zwoegen.

HalveWaarheid
14-03-2004, 14:58
Neej laat me niet zo snel overhalen om met een jongen uit te gaan! :) Meisjes is natuurlijk een ander verhaal! :)

maroc_misty
14-03-2004, 15:00
Origineel gepost door HalveWaarheid Neej laat me niet zo snel overhalen om met een jongen uit te gaan! :) Meisjes is natuurlijk een ander verhaal! :) Voor jou geld de vraag: Vindt jij dat meisjes snel over te halen zijn? ;)

HalveWaarheid
14-03-2004, 15:01
Origineel gepost door maroc_misty Voor jou geld de vraag: Vindt jij dat meisjes snel over te halen zijn? ;) Twee letters: J-A! :)

Lady_moi
14-03-2004, 15:02

Nooooooooit ik ben ne moeilijk mens geworde

alhoceimachaima
14-03-2004, 15:02
nee eigenlijk nie k ga nooit uit is beter:D ik vind thuis zitte beter gewoon achter de pc :D of t.v. uitgaan met een jonge nie egt:D

maroc_misty
14-03-2004, 15:03
Origineel gepost door HalveWaarheid Twee letters: J-A! :) :eek: En waarom vind je dat? Noem eens een goed voorbeeld

maroc_misty
14-03-2004, 15:07
Origineel gepost door Lady_moi Nooooooooit ik ben ne moeilijk mens geworde Houden zo! :goedzo: maar het valt me op dat iedereen dat over zichzelf zegt, maar toch zie je dat het in de praktijk bar tegen valt. :( Origineel gepost door alhoceimachaima nee eigenlijk nie k ga nooit uit is beter:D ik vind thuis zitte beter gewoon achter de pc :D of t.v. uitgaan met een jonge nie egt:D Topvoorbeeld :D

Lady_moi
14-03-2004, 15:14
Zema ik meenda nie ofwa tzz praatje vulle geen gaatjes bij mij Origineel gepost door maroc_misty Houden zo! :goedzo: maar het valt me op dat iedereen dat over zichzelf zegt, maar toch zie je dat het in de praktijk bar tegen valt. :(

Mocro4eva
14-03-2004, 15:28
Als ik getrouwd ben zeg ik geen NEE tegen een dagje uit met mijn man. :D

esmaatjuuh
14-03-2004, 15:49
Origineel gepost door maroc_misty Hoe snel laat jij je overhalen om bijvoorbeeld uit te gaan met een jongen? Of mss wel andere dingen die je samen doet?:o Meteen na twee keer met hem gesproken te hebben of laat je hem lekker zwoegen. Ga ik Wel Uit Met Een Jongen..?:melig:

minora
14-03-2004, 15:52
Origineel gepost door Mocro4eva Als ik getrouwd ben zeg ik geen NEE tegen een dagje uit met mijn man. :D Yep, me 2 :D Dan eis ik dat

Echie
14-03-2004, 16:16
het ligt eraan met welke jongen!!! :love:

01LaHbIbAh09
14-03-2004, 16:21
Ik ben niet over te halen... En al helemaal niet om met een jongen uit te gaan.

maroc_misty
14-03-2004, 17:02

Origineel gepost door Lady_moi Zema ik meenda nie ofwa tzz praatje vulle geen gaatjes bij mij Zulke meiden schoppen het ver :goedzo: Origineel gepost door Mocro4eva Als ik getrouwd ben zeg ik geen NEE tegen een dagje uit met mijn man. :hihi: Ik heb het over niet getrouwde meisjes Origineel gepost door esmaatjuuh Ga ik Wel Uit Met Een Jongen..? Wat is daar grappig aan :confused: Origineel gepost door minora Yep, me 2 Dan eis ik dat Zo zo een vrouwtje met eisen, ik hoop dat je man volgzaam is ;) Origineel gepost door Echie het ligt eraan met welke jongen!!! :love: Als ze je mee willen hebben doen ze zich allemaal goed voor :( Origineel gepost door 01LaHbIbAh09 Ik ben niet over te halen... En al helemaal niet om met een jongen uit te gaan. Zeg nooit nooit :o

Pagina's : [1] 2 3