Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Stof En De Blik

EmiR_Soltan
24-10-2002, 21:01

Waarom kijkt ze me zo aan? Ze vind me vast leuk, laat ik maar niet overdrijven. Waar staart hij toch naar? Hij kijkt mijn richting op. Jonge als ik jou was, zou ik een eind weg blijven. Ze kijk me in de ogen Wat een Blik! Zal ik naar haar toe gaan? Hij Kijk nog steeds, HALLO! IK BEN GEEN STANDBEELD om zo aan te staren. Ze Loopt weg, Jammer, ze zag er leuk uit..Het Centraal Station Oktober Maandag Spitsuur Drukte Kiosk Koffie _____________ Hij (22) 178cm Lichtbruine ogen Korte Zwarte Haren Lichtbruin getinte Huidskleur Netjes gekleed. Zij (?) +- 170 Donkere Ogen Lang lichtbruin stijl haar Licht getinte huidskleur Sportief gekleed _____________ Kijkt hij nog steeds? Wedden dat hij me nog aanstaart al zelfs in mijn rug! Ze draait zich om, ze heeft me gemist. Dit is mijn dagje wel, begint meteen goed. Wat een meid! Hij keek wel, dag vreemde jongen. Ik zie je vast nooit meer terug. Maar goed ook, je joeg me wel de stuipen op het lijf door jouw gestaar. Ze is uit het zicht verdwenen. Oops, mijn trein gaat zo, ik smeer hem.. DE INTERCITY NAAR HAARLEM VAN 08.07 UUR, HEEFT EEN VERTRAGING VAN 15 MINUTEN. Hey dat is mijn trein, Vertraging? alweer? Gaat niet zo best met NS. _______ hehe, een zachte lachje van achter me, JAhaa, zegt ze in de telefoon. Ik ben er zo. Ik ben vertraging opgelopen. Je kent de NS! _____ Huh??? Dat is dat meisje van daarnet... Moet ze dan de zelfde trein hebben? Is dat haar vriend met wie ze praat? Kijk mij nou... Ik ben nu al nieuwsgierig met wie ze praat, terwijl ik haar niet eens ken. ____ Daar komt de trein al, Als ik maar opschiet voor de trein vol zit. even later... Ze kijkt me weer aan met een aparte blik heeft ze een hekel aan me? Haar opvallende ogen als twee heldere sterren om de maan. Ik zal er zijn om 13.00 uur. Ben jij er dan ook? Nee, ik heb college straks Ik moet eerst nog langs Fadoua die heeft mijn boeken. Er zit daar een jongen de hele tijd mij aan te staren. Echt onbeleefd van me om gesprekken van anderen af te zitten luisteren al is dat onbewust. toch.. Ze heeft wel een lieve stem. Okey, ik goed!! ik doe mijn best op tijd te zijn. Ik zit nu in de trein en die vertrekt zo. Ja? nou ik zie je straks doeiii. Mag ik uw kaartje jonge dame? Momentje, waar ben je nou stomme kaart? Ah.. Hier, alstublieft meneer. Mevrouw, deze ticket is ongeldig. SHIT!!! HEB IK DAT WEER. Waar zitten zij allemaal naar te kijken? HEB IK IETS VAN JULLIE AAN? dacht ze. Dat wordt dat betalen jonge dame! zei de conducteur. Ik heb geen geld. meneer. Dan wordt het een boete jonge dame, had je van te voren moeten weten eerst te controleren. Moment...Conducteur wacht even.. Zei er een stem van een paar zetels achter. Dat is een kennis van me, ik betaal wel voor haar... Rustig draait zij zich om.. Hmmm Hij weer, hij kan praten. Zei ze in zichzelf. Alstublieft meneer zei hij, is dit nu ok? Ja meneer. en jij jonge dame. Pas wel op he voortaan!!!! PAS OP ?????????? Je hebt je geld toch!!! Waar moet ze voor oppassen dan? Verder zei de conducteur niks.. En hij neemt het ook nog voor me op. Hij is toch wel okey ondanks al zijn gestaar. Ik hoop dat ze niet boos op me is, omdat ik met haar meebemoeide. Zou ze het erg vinden? ''dank je wel'' zei ze ''graag gedaan'' zei hij Ik had toch verder moeten praten met haar. Is álleen dank je wel zeggen wel genoeg na wat hij voor mij deed??? Zij lachte naar hem, hij lachte terug. Echt lief van jou..eh hoe heet je? Ik heet Jamal en jij? Wat zei je? vroeg ze. Vind je het erg als ik bij je kom zitten? Nee, helemaal niet erg, voegde ze snel aan toe. Dank je wel, Ik vroeg je hoe je heet. Ik heet Sihem, aangenaam.. Een korte stilte gevolgd door een golf gestaar van twee kanten onderbrak het korte gesprek... Waar kom je vandaan? Ik kom uit rotterdam zei ze. Ik uit Amsterdam maar Rotterdam dat is wel een heel eind verder. Want hoe ga je straks terug? Met de trein zeker he? Ja, zei ze met een bezorgde stem. Hmm, hoe oud ben je Sihem? Ik ben 17 jaar, bijna 18 en jij? Ik ben 22 jaar.... Het Volgende Station is HaaRRRRlem, eindpunt van deze trein. Zal ik haar om haar nummer vragen? Jamal is jouw naam toch? Ja klopt dat is mijn naam. Geef mij jouw nummer dan bel ik je op om jou een keer terug te betalen. Dat hoeft niet, ik bedoel het betalen hoeft niet, maar je mag me bellen. Alsjeblieft dit is mijn nummer. Okey dank je Jamal, misschien bel ik je nog wel eens. Ja we moeten hier uit, Sihem mag ik ook jouw nummer? Jamal, begrijp me ik bel jou wel. Heey daar is mijn bus al, ik moet weg Jamal, het was heel gezellig. Tot horens je bent een engel. Dank je sihem. Beslama...

saidaaatje
24-10-2002, 21:11
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

kickboxgirl
24-10-2002, 21:35
aiiiiiiiiiiiiiiiii goed goed goed goed goed

Doukalia_1983
24-10-2002, 22:20
hihihi.....leuk verhaaltje KORT MAAR KRACHTIG (of gat ie nog verder)??????? :D :D :D :D :D :D :D :D

saidaaatje
24-10-2002, 22:49

jaaaa hij gaat er nog mee door zei hij me..................

EmiR_Soltan
26-10-2002, 23:04
Ze ziet er goed uit zei hij. Ze rent weg, om de bus te halen, hij staart haar aan. Ze stopte voor ze de bus instapte en draaide zich als de zon naar de ochtend om. Ze lachte naar hem en zwaaide. Waarna ze de drukke bus in verdween. Zou ze me ooit bellen? Ik hoop van wel en ze geeft haar nummer ook niet zo snel. Heey Fadoua, ik ben er bijna, sta je al buiten? Dan kan ik zo weg. Want ik moet op tijd zijn op school. Enige tijd later.. Hoi, dus toch nog gered he Sihem? Ik zei toch dat je het kon! Ja, ik ben gepakt wegens zwart rijden Heks. Jij kon makkelijk de boeken zelf brengen, je hebt al een overjaar kaart. Maar ja jij bent te lui. Sorry Sihem, normaal wordt er nooit gecontroleerd. Wat heb je gedaan? Had je geld bij je? Nee, ik heb maar 20 bij me. Bij je? Hoe bedoel je dat? Heb je dan niet betaald Sihem? Nee, iemand anders betaalde voor me. Wie is die iemand? Dat doet er niet toe Fadoua, geef die boeken maar. Wie hij is gaat jou niks aan. Aha, dus het is toch een jongen en hoe heet hij? Is die lekker? Dat is het enige waar jij op let Fadoua. Hij is wel okey en aardig. Maar wat scheelt er dan Sihem? Niks, ik zeg toch hij is aardig. Sihem jij ook altijd met je geheimzinnigheid. Zou ze me bellen? Sihem, Sihem, Sihem wat een lieve naam. Komt weinig voor maar door mij zal die naam vaker genoemd worden. Ik geloof niet dat ze me gaat bellen, het is nog geen 1 uur geleden en ik wacht al op haar telefoontje. Als ze me wilde, had ze haar nummer gegeven. En als ze dat deed, dan was er de gedachte dat ze te makkelijk is. Wat ik dan toch niet had willen denken. Maar wat bazel ik toch in mezelf. ''Life Goes On JamaL''...

saidaaatje
26-10-2002, 23:13
hmmmmmmmmmmmmmmm

marocmaatje
11-07-2005, 16:20
heey meid leuk begin maar ga je nog verder of is hij al afgelopen

EmiR_Soltan
14-07-2005, 17:11
heey meid leuk begin maar ga je nog verder of is hij al afgelopen Salaam 3alaykoum, Ten eerste ben ik geen meid :) Ten tweede, nee het is niet af.. Het verhaaltje gaat nog wel verder..