Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De GROTE Leugen van de Muhadjedien, en het Islamities Verzet!

Pagina's : [1] 2

LZN
14-03-2004, 13:16

De grote leugen van de Muhadjedien, en het zogenaamde islamities verzet. Kritiese beschouwing van het islamities verzet in de hele wereld, dat zich personifieert onder de al abstracter wordende groep Al Kwada. Als niet-moslim probeer ik de sympathie van Al Kwada en dergelijke groepen te begrijpen. Maar ik kom niet ver! Wat ik wel begrijp, is dat deze groepen drijven op de onlustgevoelens van een heel stel moslims, of die nu in Europa zitten of elders in onze grote wereld. Immers, als elke moslim tevreden zou zijn, met zijn leven, dan zou men toch anders tegen een beweging die dood en verderf onder burgers zaait, aankijken. Waarom zijn die moslims dan ontevreden? En hebben zij het idee, dat ze onderdrukt worden? Laten we eerst eens vaststellen, dat bijna de gehele moslimpopulatie in de wereld in landen als Indonesie, Pakistan, en verder voornamelijk het Midden Oosten, en gedeelten van Afrika( Soedan, Somalië, Mali) woont. Al deze mensen wonen in landen, die meestal dictators, of andere leiders hebben, die zichzelf als leider voor het leven hebben aangesteld! De regeringen zijn uitermate corrupt, en hebben lak aan de armoede van hun onderdanen. Musjarraf van Pakistan beweert bijvoorbeeld, dat de militaire uitgaven belangrijker zijn, dan bijvoorbeeld onderwijs en gezondheidszorg, omdat zonder leger Pakistan niet zou kunnen bestaan! (in een interview op BBC). Al deze veelal analfabete, en laagopgeleide inwoners van “moslimlanden” worden geïndoctrineerd door religieuzen die beweren dat de oplossing van hun problemen Allah is, en dat mensen die ongelovig zijn SLECHT zijn. Nu is het nog maar een stap verder, om te beweren, dat hun problemen worden VEROORZAAKT door diezelfde ONGELOVIGEN. Amerika is Satan, zei Ayatollah Khomeiny, twintig jaar geleden! Zo werden de communisten in Afghanistan, die de grootgrondbezitters wilden aanpakken, en het land verdelen onder de boeren, succesvol bestreden, omdat de imams in samenwerking met de clanleiders, die hun bezit dreigden kwijt te raken, verklaarden “dat de communisten ongelovig waren, atheïsten, en dus kon van hen geen heil worden verwacht, integendeel, elke goede moslim moest hen bestrijden!!!!!!”. Weg landhervormingen, terug in de Middeleeuwen! Mijn vraag is; Heeft het zogenaamde islamities verzet ooit, en in hoge mate dictators bestreden, in hun eigen territorium, en wantoestanden aangepakt in hun eigen landen? In de Naam van Allah????????? Is er ooit, door Al Kwada een aanslag gepleegd op Saddam Hoessein, heeft de islamitiese verzetsbeweging zich ooit gekeerd tegen de schandalig rijke sjeiks van Saoudie Arabie, heeft Al Kwada zich ooit gekeerd tegen de islamitiese regering van Soedan, die zich bezig houdt met het uitmoorden van moslims, en andere inwoners van het land, of tegen de Indonesische kliek van zakkenvullers, en de moordoperaties in islamities Atjeh? Heeft men zich, met andere woorden ooit gekeerd tegen de onrechtvaardigheid in eigen gelederen, of kijkt men WEL naar de splinter in het oog van het Westen, maar niet naar de ENORME balk in eigen OOG!!!! Kortom, moeten WEL in Spanje 200 voornamelijk arme sloebers, die met de trein moeten reizen naar hun werk, worden opgeblazen, omdat Spanje 1600 soldaatjes heeft in Irak, die daar niemand doden, maar vrede en orde proberen te brengen, in een land dat verscheurd is door godsdienstige en etniese ruzies! Moeten nu opeens bij een religieuze feestdag in zowel Irak als Pakistan andersdenkenden MOSLIMS met granaten en mitrailleurvuur worden vermoord, door andere moslims, die zich muhadjedien noemen, strijders voor de Waarheid. En dit alles onder de GROTE LEUGEN, dat DE KRUISVAARDERS een AANVAL op de Islam doen????????. Mijn stelling is, dat in islamitiese landen, door allerlei omstandigheden, histories, cultureel en traditioneel, een enorme achterstand is ontstaan, op politiek, economies,sociaal en maatschappelijk niveau, waarvan het Westen onterecht de schuld krijgt, en dat men dit alles verpakt onder het idee van een AANVAL OP DE ISLAM, omdat men alles bij het oude wil laten, niet in staat is te veranderen en te moderniseren( zie Iran), en politieke hervormingen weigert door te voeren, uit angst de macht te verliezen. Ik heb niet veel respect, voor het intellect van Europese inwoners met een moslimachtergrond, die hardop staan te juichen, als dit soort organisaties toeslaan, en de islam als drijfveer van die politiek toe-eigenen; de islam krijgt op die manier wel een heel bloederig karakter!.

a3ir
14-03-2004, 13:18
wolf, ik heb een hele was lijst voor je. maar dat doe ik straks wel .

Dafrikaan
14-03-2004, 14:23
Origineel gepost door wolfowitz ?!? Al Qaida vertegenwoordigt ons niet, wij Moslims op deze wereld hebben geen vertegenwoordiger. en dus kun je ons geen schuld geven...

MELILLENSE
14-03-2004, 16:37
Origineel gepost door wolfowitz ik was alleen maandag! Al te fris moet je dan ook niet ruiken...je weet toch dat persoonlijke hygiëne het ontstaan van ziekten vermijdt? Je wast je toch tenminste meedere malen per week tijdens die moeilijkere dagen van de maand? MELILLENSE :belgie:

Aislin
14-03-2004, 23:49

Mulla Muhammad 'Umar's boodschap voor de Islamitische Ummah Oorspronkelijke vertaling door Abu D, Vertaling uitgegeven door IslamicAwakening.Com http://www.islamicawakening.com Vertaald naar het Nederlands door A. Darda "O jullie die geloven, weest geduldig, en weest standvastig, sluit de rijen en vreest Allah. Hopelijk zullen jullie welslagen" [Aal-Imraan 200] Beste Moslim broeders in Moslim landen en in alle uithoeken van de wereld. Assalaamu 'alaykum wa rahmatullaahi wa baraakaatuh. De Islamitische Ummah is al bijna een jaar onderworpen aan de meest hevige aanval door haar vijanden, die willen dat zij (Ummah) haar religie opoffert, en het regeren met de goddelijke Sharee'ah verzaakt, iets waarmee Allah ons heeft geëerd, nadat de vijanden van deze Ummah beseften dat het pad naar haar glorie, eer, (het pad) die haar zou behoeden voor de ondergang en de hoogte van haar status onder andere naties zou bieden, in het vasthouden van haar godsdienst ligt. De oorlog die Amerika tegen onze landen voert, is slechts een aspect van haar aanval op de Islam. Inderdaad, toen Amerika de oorlog tegen Afghanistan aankondigde, was haar voornaamst doel het verwijderen van het Islamitische systeem, om de uitvoering van de Islamitische Sharee'ah te blokkeren en om de heropleving van de Islamitische godsdienst te belemmeren, iets waar Amerika bang voor is. Indien Amerika van 11 september een voorwendsel heeft gemaakt voor het aanvallen van de Islamitische Emiraat van Afghanistan en het aankondigen van een oorlog tegen Moslims, dan weten wij dat dit niet de enige reden is; Wij weten dat lang hiervoor Amerika ons wilde aanvallen, destabiliseren en de Islamitische Emiraat wilde verdelgen. Dus zij probeerde alle rechtvaardigingen bij elkaar te brengen [voor haar aanval op Afghanistan]. Zelfs wanneer het voor Amerika onmogelijk was geweest om 11 september als een goed voorwendsel te gebruiken om Afghanistan aan te vallen, dan zou zij zeker sommige ander excuses gevonden hebben. Indien Amerika niet deze heldere intentie en een standvastige wil heeft gehad, dan zou zij zeker geen oorlog tegen ons hebben aangekondigd, vanwege een actie waarvan de daders tot de dag van vandaag niet met zekerheid zijn achterhaald. De prioriteit voor Amerika, na 11 september, was om haarzelf in acht te nemen, om haar beleid te reviseren en om haar fouten te begrijpen en om haar methode te veranderen aangaande de Moslims en andere mensen van de onderdrukte wereld. Als Amerika slechts zichzelf had afgevraagd: Wat haar deze bombardementen op 11 september bezorgde? Wat zette die kleine groep van mensen aan om hun leven volledig op te offeren om Amerika aan te vallen en om haar te beschadigen? Waarom heeft zij de haat van de Islamitische wereld gewonnen? Waarom werden de onderdrukten van deze wereld behaagd met deze gebeurtenissen? Waarom waren zij tegen haar? Indien Amerika zichzelf deze vragen had gesteld, dan zou zij haar beleid en acties hier verantwoordelijk voor hebben gehouden, en zou zij om zichzelf geven en haar situatie veranderen…, maar Amerika wil dat niet, zij wil hoogheid, macht en controle over de wereld en Amerika kan zichzelf deze vragen niet stellen omdat zij op de Joden en Zionisten vertrouwd die haar controleren en bevelen. Wij, en heel de wereld, weten dat wat Amerika op 11 september is overkomen de oogst van hetgeen zij over de wereld had gezaaid aan onderdrukking, plunderen van rijkdom, arrogantie en bespotting van de zwakke en het ontnemen en beroven van hun noodzaken en rechten, onder de mom van "De wereld orde” en “Globalisatie" enzovoort. Onze Islamitische Ummah heeft de zwaarste klappen toegedeeld gekregen van de Amerikaanse onderdrukking, in Palestina, Irak, Soedan, Kasjmier, Afghanistan en in alle Moslimlanden. De onderdrukking en onderwerping waaronder de Moslims in Palestina lijden door handen van Israëlische Joden op dagelijkse basis, evenals de moorden, verwondingen, uitwijzingen en embargo's – Al dit word gedaan met de volledige steun van Amerika en onder haar toezicht en steun; het is Amerika die Israël beschermt, versterkt en haar helpt in financieel opzicht en met wapens en Israël bijstaat met haar politieke kracht, zodat het onze Moslim mensen in Palestina kan folteren, hun land kan bezetten en hun kan onderwerpen. Inderdaad, Amerika is een enorm groot land, maar zij is niet ver-denkend en arrogant. Zij is sterk met haar vliegtuigen en schotels en machines, maar zwak in haar doel van bestaan. Amerika beweert dat zij de Moeder van Vrijheid en Gerechtigheid is, terwijl zij de meest extreme vormen van onrecht en onderwerping op massa's uitoefent. Amerika beweert dat zij terrorisme bestrijd, terwijl zij de meest extreme vorm van terrorisme op onze onderdrukte mensen in Palestina, Kasjmier, Afghanistan en vele andere wereldnaties uitoefent. Maar de wereld beseft nu wat de ware natuur van Amerika is. Waar was Amerika, met hetgeen zij verkondigt aan menselijkheid en respect voor mensenrechten, tijdens het bloedbad van Mazar-e-Shareef, waar zij met haar eigen raketten, duizenden gevangenen en degenen die veiligheid was beloofd in de oorlogsfort (qilaa-e-jange) had gedood; naast de weigering van Amerika om haar gevangenen op een menselijke manier, als krijgsgevangenen te behandelen? Nu weten de mensen dat vandaag Amerika de cultivator van internationaal terrorisme is en dat zij de cultivator van onderdrukking en onderwerping en zij de cultivator van moraal en sociale corruptie in de wereld is; dat zij de reden voor de ontberingen van mensen, hun armoede, hun verhongering en hun lijden is. Wat Amerika vandaag ondervind aan afkeer, haat, beschuldiging en verwerping door alle mensen in de wereld, is hiervoor een bewijs. Amerika vandaag, in Afghanistan, denkt tengevolge van trots van haar schijnbare kracht, dat haar situatie beter zal zijn dan de voormalige indringers (Sovjet Unie) of dat het mogelijk is voor haar om te bereiken wat Rusland niet kon bereiken, en neemt aan dat zij in Afghanistan met gemak zal kunnen verblijven, en hierdoor de helft van de Oostelijke Wereld van hier zal kunnen controleren; maar zij heeft de geschiedenis van Afghanistan niet goed gelezen, aangezien zij niet veel belang aan de geschiedenis en de situatie van arme en onderdrukte mensen hecht. Indien zij de geschiedenis van Afghanistan zou hebben gelezen, zou zij geweten hebben dat Afghanistan tegen de buitenlanders en de indringers heeft gerebelleerd vanaf de dag dat zij(Afghanistan) de Islam erkende en zich hieraan overgaf met geloof en zekerheid, en dat zij nooit zal rusten, of zich zal onderwerpen aan iets anders dan de Islam, of aan anderen dan degenen die regeren met de Sharee'ah van de Islam. Wij hebben onze Ummah reeds verteld en zijn nooit gestopt met het zeggen, dat wij ons aan de belofte van Allah standvastig vasthouden en hierin vertrouwen en wij vrezen niet de bedreigingen van Bush en Amerika. Inderdaad heeft Allah aan ons de overwinning en heerschappij beloofd indien wij standvastig Zijn godsdienst vasthouden en op Hem ons vertrouwen stellen. Daarom gaan wij verder met de Jihad tegen Amerika en alle indringers en vertrouwen op Allah, en hebben geduld met Zijn geboden, terwijl we hier zeker van zijn. Wij verzekeren de Moslims overal, dat wij standvastig in onze overeenkomst [met Allah] zijn, en dat de overwinning zal komen, en dat de goede tijden van Allah voor de moslims dichtbij zijn. Na ons vertrouwen op de Meest Verhevene, kunnen wij niet doorgaan zonder de help van de Moslims en hun steun aan ons in elk opzicht. Indien Allah het wenst, zal de regelgeving van de Sharee'ah terugkeren naar Afghanistan en de gelovigen zullen met de overwinning van Allah gelukkig zijn, en Amerika nooit gelukkig zijn in Afghanistan en zal hier nooit rust vinden, tot zij vertrekken als berouwvolle en onteerden, de dag dat niemand haar zal bijstaan. "En op die dag, zullen de gelovigen blij zijn met de overwinning van Allah" Was-Salaam, De dienaar van de Islam en de moslims, Mulla Muhammad 'Umar "Mujaahid". Woensdag, 5e van Rajab 1423 AH - 11/9/02

Aislin
15-03-2004, 01:53
Origineel gepost door wolfowitz Jongens, geloof dit soort onzin niet, de ellende komt niet door amerika, maar door andere faktoren, niet eens zozeer de islam, maar de corruptie,en machtskliekjes, kijk maar naar de ellende in Marokko, met die aardbeving, nou, we hebben gezien hoe de regering helpt!!!!!!!! Daarom zijn ze zo bang voor demokratie, deze mensen, kijk maar naar Iran, waar het precies zo is, als ZIJ willen, maar wat doen ze: ze vermoorden Shietische mioslims, uit naam van de UMMA, uit JULLIE naam, nou lekkere gasten, zeg, en daar ga jij mee om, Aislin, spoor je wel??????? Nou prettig gestoord ben ik wel Wolf maar distansieer mij van mensen zoals in bovenstaand bericht. Het bericht komt van http://groups.msn.com/9113 een msn groep die oproept tot gewapende jihad en een voorliefde heeft voor duivels zoals bin laden. Hoe kom je er trouwens bij dat ik met zulke mensen omga?

Bidawi_Mazlot
15-03-2004, 02:08
Wat heb jij mij als alternatief te bieden, Wolf?..... Oke, ik ga nu uit van jouw woorden en neem ze zodanig ook voorlief....ik luister niet naar de mujahidien voor het gemak en distancieer me van mijn religie(moge Allah mij behoeden en vergeven)...... Wolf heeft Bidallo Mazzeltof te bieden.......? :D Ik zie uw aanbod graag tegemoet.

Bidawi_Mazlot
15-03-2004, 21:07
Origineel gepost door Wolf's boezemvriendin Aislin Nou prettig gestoord ben ik wel Wolf maar distansieer mij van mensen zoals in bovenstaand bericht. Het bericht komt van http://groups.msn.com/9113 een msn groep die oproept tot gewapende jihad en een voorliefde heeft voor duivels zoals bin laden. Hoe kom je er trouwens bij dat ik met zulke mensen omga? Jij bent niet alleen onprettig gestoord als onze joodse vriendin Wolf, maar ook instaat om antwoord te geven op mijn vraag die door Wolfje blijkbaar niet te beantwoorden viel/valt :D Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Wat heb jij mij als alternatief te bieden, Wolf?..... Oke, ik ga nu uit van jouw woorden en neem ze zodanig ook voorlief....ik luister niet naar de mujahidien voor het gemak en distancieer me van mijn religie(moge Allah mij behoeden en vergeven)...... Wolf heeft Bidallo Mazzeltof te bieden.......? :D Ik zie uw aanbod graag tegemoet. Aislin heeft Bidawi_Mazlot als alternatief te bieden......?

Bidawi_Mazlot
15-03-2004, 23:14
Als ik had geweten hoe ik jou de hierboven gemaakte typmoeite kon besparen dan greep ik die kans met handen en voeten! :D Ga het toch een keer proberen.....welke invulling heb jij het leven als doorgewinterde niet-Moslima (joodse) gegeven waarvan jij denkt dat het voor mij of andere Moslims een must is? Bekijk jezelf eens even in een spiegel en kijk daarna ff naar een doorgewinterde Moslim(a) en vervolgens weer in de spiegel.....wat zie jij in de spiegel waarvan jij denkt "YES! dat kunnen de Moslims wel gebruiken"?. Nogmaals, bespaar jezelf de moeite om mij een geschiedenisles te geven, want daar heb ik geen behoefte aan.

Elberfeld
15-03-2004, 23:40
Ik geloof dat Bidawi niet door heeft, dat Wolfjes onderwerp hier de Muhadjedien is, en hoe waardeloos hun argumenten zijn. Dat is, denk ik, iets anders dan waar Bidawi het over heeft. Wat moslims zeker zouden moeten proberen is de varkenshaas met jachtsaus, zoals mijn moeder die klaarmaakt :) ; dat is echt iets wat moslims niet kennen, maar wel lekker zouden vinden. Maar dat is iets heel anders dan waar Wolfjes onderwerp over gaat.

roebla
16-03-2004, 00:49
He mensen ik begrijp niet dat jullie nog discusseren met Wolfobitch ze is 4 x per maand ongesteld ! He zionistje rot toch op naar je beloofde land en dan hoop ik voor je dat je in een ontploffende bus zit ! alleen jij zonder chauffeur

MELILLENSE
16-03-2004, 01:26
Origineel gepost door roebla He mensen ik begrijp niet dat jullie nog discusseren met Wolfobitch ze is 4 x per maand ongesteld ! He zionistje rot toch op naar je beloofde land en dan hoop ik voor je dat je in een ontploffende bus zit ! alleen jij zonder chauffeur 4x per maand? Hoe moet ze dan zwanger geraken? De fabrikanten van incontinentieluiers doen alleszins goede zaken met haar....elke maand ettelijke pakken pampers van +25kg....kassa-kassa. MELILLENSE :belgie:

Pagina's : [1] 2