Bekijk originele versie : Uiterlijk speelt geen echte rol bij de liefde!!
Check dit
http://Crazy_Mocro.protect0rz.nl en daarna op continue klikken
De meeste mensen met een niet te mooie uitelijk, zijn wel de beroemdste
Moet je zien.
zinagirls
18-03-2004, 13:07
ze zeggen wel innerlijk is belangrijk maar ja tuurlijk je kan wel een meid hebben die een mooi innerlijk heeft en een lelijk uiterlijk.... maar ik heb zelf ook een verloofde en hij is heel moooooooiiii ik ook!! daar niet van hahah...maar ja hij heeft ook een mooi innerlijk en ik ook en daar zijn wij ook heel blij mee!! maar je kijkt als eerst naar het uiterlijk en daarna pas na het innerlijk!!
Origineel gepost door zinagirls
ze zeggen wel innerlijk is belangrijk maar ja tuurlijk je kan wel een meid hebben die een mooi innerlijk heeft en een lelijk uiterlijk.... maar ik heb zelf ook een verloofde en hij is heel moooooooiiii ik ook!! daar niet van hahah...maar ja hij heeft ook een mooi innerlijk en ik ook en daar zijn wij ook heel blij mee!! maar je kijkt als eerst naar het uiterlijk en daarna pas na het innerlijk!!
uiterlijk is subjectief ..jij kan je verloofde wel mooi vinden.. en een ander meisje kan hem lelijk vinden.. jij snappen;)... trouwens je hebt wel kapsones... over jezelf zeggen ik ben mooi :S maar ja.. je bent niet de eerste.. trouwens nog een ding...om in te gaan op je laatste zin...
t uiterlijk is het eerste wat je ziet.. maar het innerlijk is doorslaggevend...!! ;)
thalla
Uiterlijk speelt zeker wel een rol :)
SWEET_ANISSA
22-03-2004, 12:39
uiterlijk vergaat toch wel maar innerlijk nooit .Eerlijk gezegd kijk ik ook naar uiterlijk maar niet of die gene mooii is maar of die gene er verzorgt uit ziet, maar jah ieder zijn mening!
:zwaai:
Bij mij zit er een error als ik op de link klik :(
Bij mij speelt innerlijk en uiterlijk een rol. Ik wil wel een mooie man aan mijn zijde :)
Innerlijk is zeker het belangrijkst jah..
'Kijk niet naar mooie gezichten die zullen vergaan, maar naar goede harten die altijd zullen bestaan'
Maar het oog wil ook wat :)
Origineel gepost door minora
Innerlijk is zeker het belangrijkst jah..
'Kijk niet naar mooie gezichten die zullen vergaan, maar naar goede harten die altijd zullen bestaan'
Maar het oog wil ook wat :)
Mooi gezegd :Iluvu:
Origineel gepost door zoya
Mooi gezegd :Iluvu:
Choekran :kusgrijs:
Het eerst indruk die je van iemand krijgt is ook het uiterlijk
waarop iemand eerst verliefd wordt , het innerlijk is een beetje de tweede Fase.
en dat speelt voor iedereen een belangrijke rol.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.