Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hobbiesssssssss

Letizia
24-10-2002, 21:00

salaam aleikoem ! Wat zijn jullie hobby's ????? ik heb er geen.....tenzij computeren ook een hobby is. ik hoor mensen altijd praten over 'hobby's' maar mijn leven ziet er dan toch wel anders uit. Ik ga naar school...kom thuis...ga eten...wat huiswerk doen....savonds eten....computeren....een vriendin komt soms langs....tv-kijken....slapen zzzzzzzzzz ben ik de enige jaaa of nee??????? oja als je een hobby hebt...schrijf er dan bij waarom je die hebt en daarvoor gekozen hebt? beslama !!

Juf_Nora
24-10-2002, 21:04
Ik had een hobbie, karate, maar ben er meegestopt omdat ik niet meer zoveel tijd had, dat was echt dom van mij. ik wil steeds weer beginnen, maar dan heb ik weer geen tijd, dan heb ik weer geen geld.. ik had gewoon door moeten gaan, want toen deed ik tenminste nog iets wat ik leuk vond, het is echt weer moeilijk om weer opnieuw te beginnen maar ja. het enige wat ik nog wil zeggen is: doe waar je zin in hebt en wat je leuk vindt, anders krijg je spijt..

Apophis
24-10-2002, 21:07
Pagita is mijn hobby. :goedzo:

RodRambone
24-10-2002, 21:15
Wat is dat pagita? Een nieuwe vechtsport of zo? Nooit van gehoord.

Solomon
25-10-2002, 01:24

Tuurlijk wie doet er nou niet aan pagita. Iedereen toch?

xxTigerxx
25-10-2002, 01:39
Origineel gepost door Letizia salaam aleikoem ! Wat zijn jullie hobby's ????? ik heb er geen.....tenzij computeren ook een hobby is. ik hoor mensen altijd praten over 'hobby's' maar mijn leven ziet er dan toch wel anders uit. Ik ga naar school...kom thuis...ga eten...wat huiswerk doen....savonds eten....computeren....een vriendin komt soms langs....tv-kijken....slapen zzzzzzzzzz ben ik de enige jaaa of nee??????? oja als je een hobby hebt...schrijf er dan bij waarom je die hebt en daarvoor gekozen hebt? beslama !! Mensen, mensen!! Ga naar buiten , ga leven....ga je lichaam desnoods in conditie houden.. :D :D Ik voetbal en fitness....puur voor conditie en kracht ......

Tnawie
25-10-2002, 01:56
Origineel gepost door xxTigerxx Mensen, mensen!! Ga naar buiten , ga leven....ga je lichaam desnoods in conditie houden.. :D :D Ik voetbal en fitness....puur voor conditie en kracht ...... Ik deed WT, k ga weer beginnen. Voor de leken onder ons pagita is een handeling :zwaai: die je steeds herhaalt met als doel, jezelf voor de gek houden door een vrij partij te simuleren :p

xxTigerxx
25-10-2002, 02:01
Origineel gepost door TNAwie Ik deed WT, k ga weer beginnen. Voor de leken onder ons pagita is een handeling :zwaai: die je steeds herhaalt met als doel, jezelf voor de gek houden door een vrij partij te simuleren :p WT???

Tnawie
25-10-2002, 02:06
Origineel gepost door xxTigerxx WT??? Win Tsung een soort kunf fu. Een stijl ontwikkelt door een vrouw om de shaolin stijlen te kunnen verslaan. :zweep::hammer: kaf zdaf derdelaf ps: vraagje, welke van de bovenste icoontjes zijn maroc jongens?

xxTigerxx
25-10-2002, 02:19
Origineel gepost door TNAwie Win Tsung een soort kunf fu. Een stijl ontwikkelt door een vrouw om de shaolin stijlen te kunnen verslaan. :zweep::hammer: kaf zdaf derdelaf ps: vraagje, welke van de bovenste icoontjes zijn maroc jongens? die telaat thuis komen :D

xxTigerxx
25-10-2002, 02:23
Origineel gepost door al hoceima 7 jaar thaiboksen. en ik heb nog een hobbie maar dat schijnt niet zo populair te zijn bij marokkanen. want als ik tegen mijn marokkaanse vrienden vertel dat ik bv. zondag niet kan omdat ik ga vissen moeten ze altijd lachen. ik ben gek op vissen. daarom ga ik meestal met mijn nederlandse mattie vissen ga altijd naar zeeland om van de kant in zee te vissen en er is niks leukers een vis vangen en die voor je mama mee te nemen hihihih. het is echt leuk om tegen de avond met wat vrienden een vuurtje en rustige muziek uit de auto op een tuinstoel naar de punt van je hengel kijken. word je echt rustig van. je hebt gelijk.....ik deed het vroeger ook heel vaak S'nachts met vrienden en vriendinnen....ik mis het wel! mn marrokaanse vrienden begonnen ook te lachen als ik dat tegen hun zei op een zaterdag avond...

Itsjustme
25-10-2002, 09:41
hoi let.. ewa meid zoiets is het ook bij mij hoor alleen dan zo: school, werken, sporten (basketbal) 1a 2 x in de week en dat heb ik gekozen omdat, ik me er gewoon lekker bij voel als ik die sport beoefen gewoon een kick i cant explain maar ik heb eerlijk gezegd geen vrije tijd meer dat mis ik wel hoor zoals dat mn vriendin langskomt en dan kletsen want, na school werk ik tot s avonds 11 + weekends tot 18.00 maar dan wil ik gewoon thuis met mn ouders zijn ik zie ze al zo weinig en als ik thuis ben jah dan slaapt mn zusje al enz en mn vriendin kan moeilijk rond die tijd 11 nog langs komen begrijp je ma goed thalay wijffie en enjoy life!!!