Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kinderwens???

ezinrify
24-10-2002, 20:53

WAT NOU ALS JE EEN STERKE KINDERWENS HEBT EN JE PARTNER WAAR JE VRESELIJK VAN HOUDT IS ONVRUCHTBAAR?? WAT IS VOLGENS JULLIE DE OPLOSSING?..... ps. ik hoop dat inshallah iedereen kids kan krijgen!

beppie_truus
24-10-2002, 21:04
ik zou als god het wil graag 3 kinderen willen krijgen en als dat niet met hulp van mijn partner kan dan zou ik ze willen adopteren.

DESPERADA
24-10-2002, 21:05
Salaam aleikom....... Mijn kinderwens is Inschallah een kind adopteren, dat heb ik altijd al gewild... Nu Nog steeds InschallaH..... Dat zou een optie kunnen zijn voor degene die geen kinderen kunnen krijgen...... Maar daarnaast inschallah ook kinderen van mij zelf..... heb gesTemd Op 4 InschAllaH.......

Letizia
24-10-2002, 21:07
Salaam aleikoem oplossing ?? hoe dan ook die zal heel moeilijk zijn. Je hebt verschillende opties.... je weet wel buisje.....draagmoeder......spermabank...... maar ja, ik zou dat allemaal niet willen. Ik zou er maar mee leren leven, ik zou het echt zo moeilijk vinden want ik wil echt graag kids !!!!!! Maar ja, als je echt van elkaar houdt is het niet anders. Nou maar hopen dat broers en zussen veel kids krijgen en je ze af en toe mag lenen..... ;-) :-D Beslama,

Soumayaa
24-10-2002, 21:12

waw....ja dat is wel een probleem.... ik weet echt niet wat ik zou doen.... kinderen adopteren ?...... MAAR IK ZOU HET LIEFST INSHALLAH ERG VEEL KINDJES VAN MEZELF WILLEN HEBBEN....

Tnawie
25-10-2002, 10:50
Een kindje van mezelf en eentje adopteren :p

narcis
25-10-2002, 12:07
je moet het lot op je af laten komen, insha''allah heeft iedereen veel kindjes en krijgt iedereen kindjes!!!!!!!!!!

muslima26
25-10-2002, 13:52
4 inshallah, en anders zou ik er een paar willen adopteren