Bekijk originele versie : citaten van een rechst forum
AboeAbdullah
14-03-2004, 09:14
ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurt is maar ik moet me bij een aantal mensen aansluiten dat ik diep van binnen hoop dat het al qaeda is, dan wordt nederland misschien wakker met het idee dat het ook in nederland kan gebeuren en dat nederland harder gaat optreden tegen islamieten die zich niet naar behoren gedragen.
Natuurlijk is het een wisselwerking, en nu maar hopen op het verlossend woord dat de moslim er achter zit dan kan links ook wel inpakken....
Toegegeven het is diep tragisch wat er is gebeurd. Toch hoop ik stiekem dat al-Qaeda daadwerkelijk verantwoordelijk is voor deze aanslagen. Mogelijk dat de Westerse wereldburgers de partijen ter linker zijde, bij komende verkiezingen zullen verpletteren.
Deze teksten komen van een rechts forum.
Kijk en ditis wat we krijgen van aanslag zoals in Madrid.
Zo komen we pas in de problemen terecht.
Zelfkritiek
14-03-2004, 10:17
Origineel gepost door AboeAbdullah
Deze teksten komen van een rechts forum.
Kijk en ditis wat we krijgen van aanslag zoals in Madrid.
Zo komen we pas in de problemen terecht.
Laten we het niet overdrijven. De emoties lopen nu hoog op, maar het is nog helemaal niet definitief dat er Moslim-extremisten achter deze horror zouden zitten. Mocht dat echter wel bewezen worden, dan zou het erg goed zijn wanneer de Nederlandse moslim organisaties een demonstratie zouden organiseren tegen geweld en terrorisme. Al was het alleen maar om aan te geven dat 99% van de moslims absoluut tegen dit soort slachtpartijen zijn. Ik ben zelf geen moslim, maar ik zou zeker meelopen!
naoual1985
14-03-2004, 10:27
Origineel gepost door Zelfkritiek
Laten we het niet overdrijven. De emoties lopen nu hoog op, maar het is nog helemaal niet definitief dat er Moslim-extremisten achter deze horror zouden zitten. Mocht dat echter wel bewezen worden, dan zou het erg goed zijn wanneer de Nederlandse moslim organisaties een demonstratie zouden organiseren tegen geweld en terrorisme. Al was het alleen maar om aan te geven dat 99% van de moslims absoluut tegen dit soort slachtpartijen zijn. Ik ben zelf geen moslim, maar ik zou zeker meelopen!
Ja inderdaad, je bent geen moslim dus je weet niet wat de gevolgen kunnen zijn. Je weet ook niet hoe het is om het om elke keer weer te horen dat molims de schuldige zijn...
Zelfkritiek
14-03-2004, 10:32
Origineel gepost door naoual1985
Ja inderdaad, je bent geen moslim dus je weet niet wat de gevolgen kunnen zijn. Je weet ook niet hoe het is om het om elke keer weer te horen dat molims de schuldige zijn...
Dus jij zou een dergelijke demonstratie tegen terrorisme niet steunen??
naoual1985
14-03-2004, 10:37
Origineel gepost door Zelfkritiek
Dus jij zou een dergelijke demonstratie tegen terrorisme niet steunen??
Dat heb ik nergens gezegd, maar misschien zou ik niet meelopen nee. Hoeveel demonstaties zijn er niet geweest tegen de oorlog in Irak....veel. En het heeft niet mogen helpen..dus voor mij geen demonstraties.. Ik los het op me eigen manier op.
Zelfkritiek
14-03-2004, 10:41
Dat heb ik nergens gezegd, maar misschien zou ik niet meelopen nee. Hoeveel demonstaties zijn er niet geweest tegen de oorlog in Irak....veel. En het heeft niet mogen helpen..dus voor mij geen demonstraties.. Ik los het op me eigen manier op.
Dus jij gaat op je eigen manier strijden tegen terrorisme? Kan ik je niet helpen?
naoual1985
14-03-2004, 10:41
Haha jij denk dat ik me gelijk ga opblazen ofzo!!
Zelfkritiek
14-03-2004, 10:44
Haha jij denk dat ik me gelijk ga opblazen ofzo!!
Nee, juist niet. Als jij op jouw eigen manier gaat strijden tegen terrorisme (demonstraties helpen toch niet, zei je net), dan wil ik je wel helpen bij die vreedzame strijd!
naoual1985
14-03-2004, 10:45
Kennis is het beste wapen!!
Lalla_fatoes
14-03-2004, 10:57
Kennis is het beste wapen!!
Idd. en daarvan moet je gebruik maken!...kennis en zwijgzaam toekijken..daar kom je helaas niet ver mee.
Dit soort aanslagen komen altijd goed van pas om de Islam te vernederen en een negatieve beeld te geven...
arabchrstn
14-03-2004, 11:22
Het is natuurlijk onzin dat 'de moslims' hier achter zitten. Je moet ook niet op zo'n 'rechts' forum gaan kijken, want daar zitten alleen hersenloze knuppeltjes. Die bestaan overal. Op dit fourm, onder moslims, onder christenen...
'De moslim' bestaat niet, om even een islamitische forumgenoot te citeren. Het probleem ligt bij mensen die moslims op een hoop gooien... Wie zijn die mensen...
Dat zijn leeghoofdige niet-moslims... en het zijn ook leeghoofdige moslims. Aan de ene kant dus dat 'rechtse' (hoewel de gemiddelde moslim ook rechts is) voorbeeld. Aan de andere kant ligt het ook aan sommige leeghoofdige moslim, die zo nodig moeten opkomen als een 'moslim' problemen krijgt.
Alleen vanwege het etiketje 'moslim', dat betreffende moslim graag wenst te dragen. Op die manier kan hij andere leeghoofdige moslim inpakken, diehm dan zelfs al steunen.
Een voorbeeld is ObL. Een misdadiger, die grof geld verdient als medeaandeelhouder in verschillende Amerikaanse wapenbedrijven. Één die door het creëeren van oorlogen, de wapenwedlooop stimuleert, en hand in hand met de Bushmisdadigers geld daaran verdient...
sneakynawal
14-03-2004, 13:08
Ik heb een IP-ban op die site van nieuwrechts.nl :rolleyes:
arabchrstn
14-03-2004, 13:39
Gefeliciteerd...
Passt mal auf...wenn du etwas verkehrt sagte, der Ubersturmbahnfuhrer van Neurechts punkt nl mocht du einen IP-ban geben, oder nach das Ostfront sturen...
Mijn Duits is bar slecht, ich weiss es
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.