Bekijk originele versie : Mannen nemen jullie een meid dat maagd is met ervaring
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
volgestoomd
11-01-2009, 13:02
Tegenwoordig hoor je vaak: 'Ik wil een maagd meisje'.
De meeste marokkaanse meiden zijn zoiezo al ontmaagd voor het huwelijk.
Maar er is ook een grote groep van de meiden die maagd zijn die bijv. al hebben gepijpt, zijn gebeft, gevingerd etc. Zouden jullie wel voor deze meiden gaan of zijn die hetzelfde als de ontmaagde meiden.
Laat het me weten! :)
Hahahaha die paarden willen een schone.. Maar ze hebben peg ze moetne het maar doen met de afgelleberde ( met alle respect)
Hot_Moker
11-01-2009, 13:05
Ik trouw liever met een chick die ontmaagd is in een lange relatie met dr ex , dan een chick die 893 heeft kills gepijpt en maagd is.
volgestoomd
11-01-2009, 13:11
Ik trouw liever met een chick die ontmaagd is in een lange relatie met dr ex , dan een chick die 893 heeft kills gepijpt en maagd is.
Ja, dat lijkt mij ook logisch. Maar de meiden die maagd zijn en weleens intiem zijn geweest zoals de meeste meiden(wil dus niet meteen zeggen jan en alleman), die zijn dan voor jou dus afgekeurt
_ZWERVERTJE
11-01-2009, 13:14
Kan je je voorstellen dat, dat de moeder van je kinderen word.
Bléh
Bléh
:gniffel:
volgestoomd
11-01-2009, 13:23
Bléh
Ja, dat kan ik me zeker voorstellen. Als diegene berouw heeft getoond zal ze precies weten aan wat voor gevaren haar kinderen blootstaan. Kan ze hun waarschuwen en weet ze waar ze over praat. Jou argument slaat dus helemaal nergens op!
wat dacht van dat je soms gewoon niks te willen hebt:D hoe wil je zien wie ontmaagd is en wat diegene heeft gedaan? dat zie je niet in zijn/haar ogen. :hihi:
als je trouwt laat het verleden achter je en kijk verder in de toekomst.
volgestoomd
11-01-2009, 13:26
wat dacht van dat je soms gewoon niks te willen hebt:D hoe wil je zien wie ontmaagd is en wat diegene heeft gedaan? dat zie je niet in zijn/haar ogen. :hihi:
als je trouwt laat het verleden achter je en kijk verder in de toekomst.
Mooi gezegd :goedzo:
Tegenwoordig hoor je vaak: 'Ik wil een maagd meisje'.
De meeste marokkaanse meiden zijn zoiezo al ontmaagd voor het huwelijk.
Maar er is ook een grote groep van de meiden die maagd zijn die bijv. al hebben gepijpt, zijn gebeft, gevingerd etc. Zouden jullie wel voor deze meiden gaan of zijn die hetzelfde als de ontmaagde meiden.
Laat het me weten! :)
is maar net wat het lot je brengt.
of ze achter het raam heeft gewerkt kan je bijna nooit achter halen.:moe:
hoe jij praat klopt voor geen meter. er zijn genoeg meiden die niet verder dan een kus en knuffelen zijn gekomen.
volgestoomd
11-01-2009, 13:28
is maar net wat het lot je brengt.
of ze achter het raam heeft gewerkt kan je bijna nooit achter halen.:moe:
hoe jij praat klopt voor geen meter. er zijn genoeg meiden die niet verder dan een kus en knuffelen zijn gekomen.
Staat er ergens dat dat niet zo is. Graag eerst goed lezen voordat je meteen een antwoord geeft. Ik zei een grote groep. Ik weet heus wel dat er genoeg meiden die niet verder dan een kus en knuffelen zijn gekomen. ;)
Mooi gezegd :goedzo:
Nice:D
Staat er ergens dat dat niet zo is. Graag eerst goed lezen voordat je meteen een antwoord geeft. Ik zei een grote groep. Ik weet heus wel dat er genoeg meiden die niet verder dan een kus en knuffelen zijn gekomen. ;)
is zondag, neem het me niet kwalijk lees niet scan gewoon.
en haal dingen eruit die aannemelijk lijken.:)
volgestoomd
11-01-2009, 13:38
is zondag, neem het me niet kwalijk lees niet scan gewoon.
en haal dingen eruit die aannemelijk lijken.:)
oke duidelijk
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.