Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : poo iers, loverboys?? waar gaat dit heen??

Pagina's : [1] 2 3

shakira_lopez
14-03-2004, 02:13

Hallo, Ik wil even wat kwijt wat me erg is opgevallen en dat is dat er zo veel marokkaanse loverboys, poo iers zijn is toch niet normaal meer man... vorige week las ik in een boekje "mijn ex MO is po oier" en vandaag weer "mijn ex rachid is loverboy" die meisjes waren nederlands die hadden zowat hun halve leven opgegeven voor hun vriendje ook al zijn het nederlanders kom op dit gun je niemand... ik ken ook een marokkaans meisje bij wie dit is gebeurd.. en ook nog een ander nederlands meisje.... kennen jullie zo iemand of heeft een van jullie dit meegemaakt zou het graag willen weten.... gewoon uit nieuwsgierigheid hoor.. ik vind dit namelijk echt erg en leef echt met die meisjes mee... stel je voor JIJ ontmoet zo'een jongen wat zou je doen??? Laat je verhaal horen dames en/of je mening... PS: lees het verhaal op pagina 2

Najib26
14-03-2004, 02:18
Er zijn zoveel Marokkaanse loverboys omdat veel Marokkaanse meiden erg makkelijk zijn. Ze zijn zo naïef en ze zijn zo materialistisch. Als je een beetje hersens dan vraag je je toch af hoe een ukkie van 20 jaar aan een nieuwe BMW komt. Maar die meiden hebben een euroteken voor hun ogen.

appelsap
14-03-2004, 02:24
Origineel gepost door shakira_lopez Hallo, Ik wil even wat kwijt wat me erg is opgevallen en dat is dat er zo veel marokkaanse loverboys, poo iers zijn is toch niet normaal meer man... vorige week las ik in een boekje "mijn ex MO is ******" en vandaag weer "mijn ex rachid is loverboy" die meisjes waren nederlands die hadden zowat hun halve leven opgegeven voor hun vriendje ook al zijn het nederlanders kom op dit gun je niemand... ik ken ook een marokkaans meisje bij wie dit is gebeurd.. en ook nog een ander nederlands meisje.... kennen jullie zo iemand of heeft een van jullie dit meegemaakt zou het graag willen weten.... gewoon uit nieuwsgierigheid hoor.. ik vind dit namelijk echt erg en leef echt met die meisjes mee... stel je voor JIJ ontmoet zo'een jongen wat zou je doen??? Laat je verhaal horen dames en/of je mening... ik ben zo een loverboy/****** :cool: als je me er iets over wil vragen..stel gerust je vraag :cool: ..of als je natuurlijk werk wil ben ik ook de juiste man :cool:

shakira_lopez
14-03-2004, 02:28
Ja najib daar heb je wel gelijk in... Maar dat is nog geen excuus vind ik... En het gebeurd ook veel bij nederlandse meisjes dat zijn meestal de loverboys... bij de marokkanen zijn het de po oiers.. Ik heb gister ook een verhaal gelezen over een marokkaans meisje die daar weduwe van werd en het was een heel goed meisje daar gaan ze meestal ook naar toe....je moet hem lezen vind ik.... groetjes

shakira_lopez
14-03-2004, 02:33

Origineel gepost door appelsap ik ben zo een loverboy/****** :cool: als je me er iets over wil vragen..stel gerust je vraag :cool: ..of als je natuurlijk werk wil ben ik ook de juiste man :cool: Vind je het leuk werk?? geniet je ervan???

appelsap
14-03-2004, 02:34
Origineel gepost door shakira_lopez Vind je het leuk werk?? geniet je ervan??? ja :o ..verdien lekker mee..en ben gek op de aandacht van al die wulpse dames...kan het toch ook niet helpen dat ik zo onweerstaanbaar ben:ego:

shakira_lopez
14-03-2004, 02:35
Origineel gepost door appelsap ja :o ..verdien lekker mee..en ben gek op de aandacht van al die wulpse dames...kan het toch ook niet helpen dat ik zo onweerstaanbaar ben:ego: Meen je dit serieus???

appelsap
14-03-2004, 02:37
Origineel gepost door shakira_lopez Meen je dit serieus??? anders zeg ik het toch niet :cool: ..die vrouwen willen het zelf..ik zeg altijd heb meerdere vrouwen..maar ze vinden het allemaal goed dusse :cool: ..pimping is my middle name :cool:

shakira_lopez
14-03-2004, 02:51
Origineel gepost door appelsap anders zeg ik het toch niet :cool: ..die vrouwen willen het zelf..ik zeg altijd heb meerdere vrouwen..maar ze vinden het allemaal goed dusse :cool: ..pimping is my middle name :cool: hahaha jij zegt het er nog bij... Wat zijn je klanten??? nederlands, marokkaans,,enz?? je kan geen loverboy zijn wel een po oier bye the way teken dus dat je liegt loverboys zijn jongens die een vriendin hebben kopen dure cadaeus voor haar...op een gegeven moment raakt hij zehma in de schulden en op het laatst moet ze het zehma terug betalen door haar te laten werken... dus dat kan jij in iedergeval niet zijn.. een po oier daar kan je wel voor uit komen het is gewoon je baan. :confused: . :rolleyes:

appelsap
14-03-2004, 02:53
Origineel gepost door shakira_lopez hahaha jij zegt het er nog bij... Wat zijn je klanten??? nederlands, marokkaans,,enz?? je kan geen loverboy zijn wel een ****** bye the way teken dus dat je liegt loverboys zijn jongens die een vriendin hebben kopen dure cadaeus voor haar...op een gegeven moment raakt hij zehma in de schulden en op het laatst moet ze het zehma terug betalen door haar te laten werken... dus dat kan jij in iedergeval niet zijn.. een ****** daar kan je wel voor uit komen het is gewoon je baan. :confused: . :rolleyes: :D moet die vrouwen tevreden stellen met goeie S EX :cool: ...wil je nou een baan of niet :cool:

shakira_lopez
14-03-2004, 02:56
Origineel gepost door appelsap :D moet die vrouwen tevreden stellen met goeie S EX :cool: ...wil je nou een baan of niet :cool: Nee dank je heb al een baan en B ik doe niet mee aan sex......... jammer he zoek je volgende slachtoffer maar...

appelsap
14-03-2004, 02:58
Origineel gepost door shakira_lopez Nee dank je heb al een baan en B ik doe niet mee aan sex......... jammer he zoek je volgende slachtoffer maar... is lekker hoor s ex..vooral met mij..probeer het gewoon :cool:

shakira_lopez
14-03-2004, 03:03
Wat je niet geproefd hebt mis je ook niet.. dus ik hou het wel zo... ik heb mijn eer nog en die wil ik graag zo houden... neem maar genoegen met die hoeren die jij daar als klant hebt word je al erg genoeg voor gestraft.......

Mocro4eva
14-03-2004, 10:23
Zulke ongure types ken ik niet en ik vraag Allah (swt) ze mijn pad nooit te laten kruisen. Die meiden laten zich gebruiken alsof ze niks waard zijn! Zijn ze blind ofzo?!

sammmy
14-03-2004, 11:26

tegenwoordig worden de mensen steeds lomper..... :rolleyes:

Pagina's : [1] 2 3