Bekijk originele versie : Waarom mailen we niet alle kamerleden?
mama_lief
11-01-2009, 00:49
--------------------------------------------------------------------------------
Waarom mailen we alle kamerleden niet met de vraag waarom ze niks doen tegen de gevechten in gaza?? ik heb tenslotte alle mail adressen kunnen achterhalen!!!!!!!!!!!
mensen wat vinden jullie van dit initiatief????
up up up!!
berbertje00
11-01-2009, 00:50
Strax komt het allemaal in het vakje ongeweste post en linea recta naar de prullenbak ???
mama_lief
11-01-2009, 00:52
een nee heb je een ja kun je krijgen! nou dan maar een ongewenste postvak met honderden mails! ze zullen zich zeker afvragen waar het vandaan komt!!!!!!!!!!!!
R.Abel@tweedekamer.nl; f.agema@tweedekamer.nl; albayrak@tweedekamer.nl; c.aptroot@tweedekamer.nl; j.atsma@tweedekamer.nl; n.azough@tweedekamer.nl; j.vbaalen@tweedekamer.nl; j.balkenende@tweedekamer.nl; w.vanbeek@tweedekamer.nl; mariannebesselink@kpnplanet.nl; J.Biskop@tweedekamer.nl; E.Blanksma@tweedekamer.nl; s.blok@tweedekamer.nl; l.blom@tweedekamer.nl; b.vbochove@tweedekamer.nl; a.boekestijn@tweedekamer.nl; hvbommel@sp.nl; h.vbommel@tweedekamer.nl; w.bos@tweedekamer.nl; m.bosma@tweedekamer.nl; s.bouchibti@tweedekamer.nl; l.bouwmeester@tweedekamer.nl; H.brinkman@tweedekamer.nl; h.tbroeke@tweedekamer.nl; brigitte.vdburg@tweedekamer.nl; m.bussemaker@tweedekamer.nl; w.vandecamp@tweedekamer.nl; c.coruz@tweedekamer.nl; e.cramer@tweedekamer.nl; f.crone@tweedekamer.nl; m.vdam@tweedekamer.nl; s.depla@tweedekamer.nl; i.dezentjehamming@tweedekamer.nl; t.dibi@tweedekamer.nl; t.vandijck@tweedekamer.nl; jj.vandijk@tweedekamer.nl; j.vandijk@tweedekamer.nl; s.dijksma@tweedekamer.nl; j.dijsselbloem@tweedekamer.nl; ph.donner@tweedekamer.nl; a.eijsink@tweedekamer.nl; k.ferrier@tweedekamer.nl; s.fritsma@tweedekamer.nl; p.vgeel@tweedekamer.nl; k.vgennip@tweedekamer.nl; w.vgent@tweedekamer.nl; a.gerkens@tweedekamer.nl; h.vgerven@tweedekamer.nl; s.gesthuizen@tweedekamer.nl; r.vgijswijk@tweedekamer.nl; c.GillÕard@tweedekamer.nl; d.graus@tweedekamer.nl; l.griffith@tweedekamer.nl; s.haersma@tweedekamer.nl; f.halsema@tweedekamer.nl; b.vham@tweedekamer.nl; m.hamer@tweedekamer.nl; m.haverkamp@tweedekamer.nl; t.heerts@tweedekamer.nl; j.hessels@tweedekamer.nl; r.vheugten@tweedekamer.nl; e.vhijum@tweedekamer.nl; m.vdhoeven@tweedekamer.nl; j.tenhoopen@tweedekamer.nl; t.huizinga@tweedekamer.nl; e.irrgang@tweedekamer.nl; l.jacobi@tweedekamer.nl; h.jager@tweedekamer.nl; p.jansen@tweedekamer.nl; f.joldersma@tweedekamer.nl; p.kalma@tweedekamer.nl; h.kamp@tweedekamer.nl; a.c.kant@tweedekamer.nl; s.karabulut@tweedekamer.nl; c.vdknaap@tweedekamer.nl; a.koenders@tweedekamer.nl; g.koopmans@tweedekamer.nl; ad.koppejan@swinth.nl; kortenhorst@cda.nl; r.kortenhorst@tweedekamer.nl; f.koserkaya@tweedekamer.nl; p.dkrom@tweedekamer.nl; attjekuiken@pvda.nl; m.langkamp@tweedekamer.nl; j.leerdam@tweedekamer.nl; h.vleeuwen@tweedekamer.nl; r.leijten@tweedekamer.nl; p.lempens@tweedekamer.nl; f.luijben@tweedekamer.nl; p.madlener@tweedekamer.nl; jan@janmarijnissen.nl; j.mastwijk@tweedekamer.nl; a.vmiltenburg@tweedekamer.nl; h.nepperus@tweedekamer.nl; f.dneree@tweedekamer.nl; a.nicolai@tweedekamer.nl; pieter.omtzigt@tweedekamer.nl; h.ormel@tweedekamer.nl; c.ortega@tweedekamer.nl; e.ouwehand@tweedekamer.nl; m.depater@tweedekamer.nl; a.pechtold@tweedekamer.nl; m.peters@tweedekamer.nl; h.polderman@tweedekamer.nl; r.poppe@tweedekamer.nl; r.vraak@tweedekamer.nl; j.remkes@tweedekamer.nl; l.roefs@tweedekamer.nl; r.roemer@tweedekamer.nl; n.drooij@tweedekamer.nl; r.droon@tweedekamer.nl; m.rutte@tweedekamer.nl; d.samsom@tweedekamer.nl; j.schermers@tweedekamer.nl; j.schinkelshoek@tweedekamer.nl; edithschippers@tweedekamer.nl; j.schreijer@tweedekamer.nl; a.slob@tweedekamer.nl; p.smeets@tweedekamer.nl; m.smilde@tweedekamer.nl; j.snijder@tweedekamer.nl; c.vdstaaij@tweedekamer.nl; hspekman@xs4all.nl; l.spies@tweedekamer.nl; m.sterk@tweedekamer.nl; f.teeven@tweedekamer.nl; m.thieme@tweedekamer.nl; j.tichelaar@tweedekamer.nl; f.timmermans@tweedekamer.nl; p.ulenbelt@tweedekamer.nl; evdveen@pvda.nl; kvanvelzen@sp.nl; g.verbeet@tweedekamer.nl; f.verburg@tweedekamer.nl; r.verdonk@tweedekamer.nl; m.verhagen@tweedekamer.nl; rvermeij@pvda.nl; b.vdvlies@tweedekamer.nl; j.voordewind@tweedekamer.nl; jandevries@tweedekamer.nl; n.vvroonhoven@tweedekamer.nl; h.waalkens@tweedekamer.nl; f.weekers@tweedekamer.nl; j.wijn@tweedekamer.nl; g.wilders@tweedekamer.nl; j.dewit@tweedekamer.nl; awolbert@pvda.nl; a.wolfsen@tweedekamer.nl; h.zijlstra@tweedekamer.nl; a.rouvoet@tweedekamer.nl; w.duyvendak@tweedekamer.nl; c.vendrik@tweedekamer.nl
berbertje00
11-01-2009, 00:55
En dan dit mailen?
Beste minister Verhagen, regering en parlement,
Ik roep u dringend op stelling te nemen tegen het buitensporig geweld van Israël in Gaza als antwoord op de Palestijnse raketbeschietingen. Verhef uw stem en spreek Israël hier op aan! Tevens roep ik u dringend op uw stem te verheffen in de VN en de EU.
Eis nu eens dat de talloze VN-resoluties, bijvoorbeeld over de illegale muur rond de Westbank en de talloze illegale nederzettingen, een keer nageleefd gaan worden door Israël, op straffe van (economische) sancties.
De Palestijnen zijn al meer dan 60 jaar slachtoffer van landonteigening, onderdrukking, verdrijving en bezetting door Israël. Het is voor mij onmogelijk te bevatten, dat het huidige kabinet zo weinig respect toont voor het menselijk leed van de Palestijnen.
Indien een transparante stellingname van uw kant uitblijft dan roep ik de Tweede kamer op een parlementair onderzoek in te stellen naar de dubieuze opstelling van de Nederlandse regering in het Israël-Palestina conflict.
Een zeer verontruste burger
Bron: www.verhefjestem.nl
hessen007
11-01-2009, 09:00
up up up up
''De overgrote deel van de kabinet vindt dat israel geen humanitaire grondrechten schendt met deze oorlog'', dat is wat ik heb gelezen over de standpunt van de tweede kamer. Ik kan absoluut niets zien in deze opinie, want alles aan deze oorlog is een schending van mensenrechten en VN-grondrechten. Je hebt de emails al verzameld en zou het kunnen doen, maar veel zal je er niet mee kunnen bereiken..
Heb al een mail gestuurd kreeg mail trug dat ze met reces zijn tot 12 januari
mama_lief
11-01-2009, 17:51
''De overgrote deel van de kabinet vindt dat israel geen humanitaire grondrechten schendt met deze oorlog'', dat is wat ik heb gelezen over de standpunt van de tweede kamer. Ik kan absoluut niets zien in deze opinie, want alles aan deze oorlog is een schending van mensenrechten en VN-grondrechten. Je hebt de emails al verzameld en zou het kunnen doen, maar veel zal je er niet mee kunnen bereiken..
Een nee heb ik een ja kan ik krijgen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.