Bekijk originele versie : Restaurant Safir Rotterdam
ZijnHartje
10-01-2009, 16:05
Is het eten lekker en is de sfeer leuk en gezellig?
www.safir.nl
Bni_TouZine
10-01-2009, 17:00
ja dat wil ik ook weten ben ook op die site geweest lijkt me wel een leuke restaurantje maar is het wel zo
mohammed22
10-01-2009, 17:05
www.safir.nl
is niet te eten joh wel mooie decoratie en zoo maar eten tfoee, ken je net zo goed bij has of highway, of mac eten nog lkkrderr, joh k meen het k woon daar dus weet alles ervan peasss
het is meer iets voor de NL die een dagje marokkaans willen eten maar het is niet echt te vreten daar, en het is nogal prijzig potverdorieeee ik schrok toen ik voor 2 personen 85 euro moest neerleggen en heb niet eens een toetje genomen alleen een glaasje thee bij het laatst..de sfeer is ook niet echt boeiend hoor, heb bij sultan gegeten met 4 personen met alles erop en eraan voor 140 euro...
vervelen
10-01-2009, 17:47
waar is het gevestigd precies? En waar kan je nog meer lekker, gezellig, en trankiel eten?
Ladyloubke
10-01-2009, 18:04
Sultan in Rotterdam zuid is een aanrader, lekker eten en de sfeer is er ook goed.
Safir is idd erg duur in vergelijking met andere restaurants. Het eten is niet echt super bijzonder. Dan is idd Sultan beter. De decoratie is wel erg leuk. En de meiden serveren ook echt in kaftans. Persoonlijk is het niet echt handig, van die lange jurken met lange mouwen en dan nog eens serveren. haha...niet bepaald gemakkelijk. Verder is het personeel wel erg aardig. Voor een keertje eten is best leuk. Heb je dat ook weer eens gezien.
Het eten bij een Nazar een turks restaurant is wel echt een aanrader. Een heel gezellig restaurantje. Personeel is heel erg vriendelijk. Eten is heerlijk en de prijs is betaalbaar. Dus een echte aanrader.
ZijnHartje
11-01-2009, 02:28
Safir is idd erg duur in vergelijking met andere restaurants. Het eten is niet echt super bijzonder. Dan is idd Sultan beter. De decoratie is wel erg leuk. En de meiden serveren ook echt in kaftans. Persoonlijk is het niet echt handig, van die lange jurken met lange mouwen en dan nog eens serveren. haha...niet bepaald gemakkelijk. Verder is het personeel wel erg aardig. Voor een keertje eten is best leuk. Heb je dat ook weer eens gezien.
Het eten bij een Nazar een turks restaurant is wel echt een aanrader. Een heel gezellig restaurantje. Personeel is heel erg vriendelijk. Eten is heerlijk en de prijs is betaalbaar. Dus een echte aanrader.
Waar zit deze tent?
Cytherea
11-01-2009, 10:39
:nijn: up :nijn:
www.safir.nl
ik heb daar gegeten eten is lekker
alleen het is beetje saai
ZijnHartje
11-01-2009, 15:04
Ik ben gister geweest en vond het eten wel lekker. Alleen vond de sfeer nogal dood. Weinig mensen en gezelligheid. Maar daar moet je uiteraard zelf ook een beetje voor zorgen.
Vond het leuk dat de serveersters in kaftan liepen en het restaurant zelf er prachtig uit ziet :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.